Hop til indhold
JohnnyBeGood

Kaye http://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=3146&lan=da

Recommended Posts

Bekræftede med hende i Fredags, igen tirsdag at hun skulle komme mellem 19-20. 

Kl.22.41 skriver hun "Can't now". Så det var sku en dejlig spild af en aften at sidde og vente på hende. 

Ved ikke om jeg bare var uheldig denne aften, men fanme dårlig stil. 

Så man bliver nok nød til at vente til Malii og/eller Nadie kommer tilbage til byen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig, dårlig stil! Men jeg har ikke helt opgivet interessen for hende, også fordi hun nu har fået endnu en 5-stjernet anmeldelse på Shemalewiki.com. Hvis Casper, der skrev anmeldelsen, også læser med her, ville jeg gerne spørge om et par ting. Andre, der har erfaringer med hende, er selvfølgelig også meget velkomne til at give deres besyv med: 

  1. Nationalitet? (hun ser ret asiatisk ud)
  2. Størrelse (pik, forstås)?
  3. Bryster?
  4. Højde?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen herinde der har skrevet en af de 3 anmeldelser Kaye har fået på shemalewiki? Jeg syntes det er meget suspekt, efter at jeg skriver herinde at der så kommer 2 anmeldelser med kort mellemrum...håber jeg tager fejl fordi hun ser sku flot ud på billederne, men har bange anelser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende har jeg set, hun var veninde med en anden ts glædespige. Hun dukkede op på sin venindes hotelværelse mens jeg var der. Det var lidt spøjst. Vi var dog færdig med at knalde, men jeg havde da set frem til at hænge ud og snave lidt... men sådan er det jo. Jeg synes ikke hun ser specielt godt ud, men det er jo bare min smag. Jeg fik ikke set hende i action, så den side af hende ved jeg ikke noget om. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kaye er (igen) vendt tilbage: https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=3146&lan=da

Jeg skrev i januar 2017: "Jeg har ikke helt opgivet interessen for hende, også fordi hun nu har fået endnu en 5-stjernet anmeldelse på Shemalewiki.com. Hvis Casper, der skrev anmeldelsen, også læser med her, ville jeg gerne spørge om et par ting. Andre, der har erfaringer med hende, er selvfølgelig også meget velkomne til at give deres besyv med: 

Nationalitet? (hun ser ret asiatisk ud)
Størrelse (pik, forstås)?
Bryster? 
Højde?"

Og, forstås, er hun god at være i seng med? Detaljer?

Pkau skrev i august 2019, at hun ingen bryster havde :(. Øv. Men selvom jeg sætter pris på bryster kan andre fortrin, som fx Tinas i sine velmagtsdage, kompensere herfor.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...