Hop til indhold

weekend tur 9-11 september

Featured Replies

Skrevet

Brødre, 

Tænker en weekendtur den 8-11 September til tyskland.  Egentlig er tanken at flyve til Berlin og så ramme erlibniswohnung, Artemis mv.  

Men - overvejer om Hamburg er en bedre ide ?  Vil gerne have det elegant, dekadent og godt at kigge på.  Men, tænder mest på kvinder +30 og gerne med store bryster. Nogen holdninger til om Artemis kontra Harmony ?  

Og er der nogen som er i byen i den periode, så hører jeg gerne.. kunne være hyggeligt at mødes. 

bh Franskmanden

Skrevet

Jeg er i Berlin fra d 7-9 sep. Skulle endelig ha været afsted med en broder her fra forummet, men det virker som om han er sprunget fra. Så det kunne da være hyggeligt at mødes.

Skrevet
  • Author

jeg må sige at jeg faktisk overvejer hamburg, efter at have læst om dolce vita, romeo, harmony mv..  virker som om at de lidt mere modne typer er at finde der. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.