Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

An er der og hun sød og yderst charmerende. Jeg er lige kommet derfra.. Mit første besøg.

På top 3 over bedste massage til dato. Super håndtrold som afslutning på massage. 

1 time massage og håndtrold 700 kr. 

Hvis jeg boede i Viborg ville jeg blive fattig....

Tror ikke de tilbyder sex.... spurgte ikke!.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
skivemd skrev, for 8 timer siden:

Hvordan ser hun ud ?

Flot kvinde et sted 30 erne. Slank og velproportioneret. Smukke glade øjne  

Del dette indlæg


Link til indlæg

An tilbyder ikke mere, til gengæld kan du få lov at pille alt det du vil, hvor du vil. hun har også en enkelt gang givet mig prostata massage.

Hende den lille tykke der er også er der giver fuld pakke.. og også en rigtig god massage

Del dette indlæg


Link til indlæg
M18837830 skrev, den 23/8/2016 at 07:53:

Hej ja så har jeg været hos suree, kan ikke helt fatte, hvilken fræk og sexet oplevelse jeg har fået, jeg griner, når tankerne går til massagepigen, skal prøves igen.. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der i dag Suree giver ikke massage i 6 måneder da hun er blevet opereret, blev masseret af en pæn velformet pige der hedder Pim, hun gav mig en virkelig professionel kvalitetsmassage der var god til en øm PC nakke, skuldre og ryg. 

Da jeg vendte mig om tilbød hun mig et håndjob hvor hun satte en finger imod stjernen hvilket hun også var god til, samtidig med at jeg fik lov at pille hende i hendes dejlige glatte fisse. Jeg ved ikke om hun er til mere, men næste gang vil jeg helt sikker bede om hende når jeg bestiller tid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen, var torsdag igen hos suree, ja lyder måske lidt vildt, men denne unge kvinde, hun kan bare give massage, og ganske nøgen, ja og den sidste del af "massagen" det er helt vildt fræk, og selvfølgelig ikke gratis. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...