FriskFrejdig 2 Skrevet 22. August, 2016 Hej de herre Er der nogen der har været på rokhøj 4 for nyelig, og kan berette lidt om kvaliteten og stedet generel? Hvis der samtidig er en som har erfaring med pigen der der på stedet nu, vil det være helt super link: https://annoncelight.dk/showad/199909 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 22. August, 2016 Jeg var der i maj måned. Hun sagde hun ville være tilbage 18-31 August. Jeg er usikker på om det er hende der er der nu. Det kunne godt være hende på billede 2 og 6. Hun havde sådan en ternet nederdel på da jeg var der. De andre billeder ligner hende ikke umiddelbart. Men stedet er kendt for at bruge ægte og falske billeder, i én sammenblanding. Læs her: KF. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FriskFrejdig 2 Skrevet 22. August, 2016 Tak for super svar. (-: det overvejes alvorligt, eller engtoften 16 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sleipnir 299 Skrevet 8. Oktober, 2016 Der er godt nok høj udskiftnings frekvens på rokhøj 4, det er nærmest svært at se den sammen annonce 2 gange. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 9. Oktober, 2016 sleipnir skrev, for 5 timer siden: Der er godt nok høj udskiftnings frekvens på rokhøj 4, det er nærmest svært at se den sammen annonce 2 gange. Har du været derude for nylig?. KF. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sleipnir 299 Skrevet 14. Oktober, 2016 Var der ude i lørdags, var med den samme gp som var der på min sidste anmeldelse af stedet. Hun er flink og giver god fransk, men slet ikke min type og jeg ved ikke hvorfor jeg bliver ved med at komme der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg