Hop til indhold
Vive La

De smukke Piger

Recommended Posts

Ja, der findes danske kvinder som er smukke, de skal også roses.

Men, så findes der dem til lossepladsen som tror de yder den bedste service og giver kunden det bedste blow - og tror deres selvbillede er klodens - globus.

Jeg ønsker ikke denne tråd ender i ballade, men kunne godt tænke mig at høre fra hende der troede kina-mænd kunne ville blondine piger som hende? ( jeg linker gerne til tråden )

Det er sådan i dag, at smukke piger ikke findes i bryster eller kunstige tilbygninger. Det frække er i vores indre, det kunne være rart pigerne / kvinderne støttede hinanden i det udsagn.

Jeg synes der findes for mange usynlige og intetsigende værdier, derfor synes jeg de smukke piger skal overveje deres smukke værdi i andet end bryst eller nedre del.

Er du enig smukke pige?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vive La skrev, for 9 minutter siden:

Ja, der findes danske kvinder som er smukke, de skal også roses.

Men, så findes der dem til lossepladsen som tror de yder den bedste service og giver kunden det bedste blow - og tror deres selvbillede er klodens - globus.

Jeg ønsker ikke denne tråd ender i ballade, men kunne godt tænke mig at høre fra hende der troede kina-mænd kunne ville blondine piger som hende? ( jeg linker gerne til tråden )

Det er sådan i dag, at smukke piger ikke findes i bryster eller kunstige tilbygninger. Det frække er i vores indre, det kunne være rart pigerne / kvinderne støttede hinanden i det udsagn.

Jeg synes der findes for mange usynlige og intetsigende værdier, derfor synes jeg de smukke piger skal overveje deres smukke værdi i andet end bryst eller nedre del.

Er du enig smukke pige?

Et noget bredt diskussionsoplæg, du kommer med der :-) 

 

Ja, jeg tror at mange mennesker (uanset køn og etnicitet) tiltrækkes af "den anden". Jeg synes bestemt at østasiatiske (Kina/Japan) og SØ asiatiske (Thailand, Vietnam mm) kvinder hører til blandt de smukkeste i verden. Så det omvendte er nok også tilfældet; at skandinaviske typer vil være populære i Kina. Især hvis man kan kinesisk og er god til badminton, haha; http://sport.tv2.dk/badminton/2016-08-21-viktor-axelsen-imponerer-igen-giver-fejlfrit-interview-paa-kinesisk

 

Mht. om skønheden er indre og/eller ydre, så synes jeg, at det er en lidt falsk modstilling ind imellem. Jeg mistænker fra tid til anden, at det er sådan en slags sovepude for ikke-så-smukke mennesker, der så kan gå rundt og fortælle dem selv, at de smukke sikkert er nogle overfladiske r*vhuller, og "sådan er de i hvert fald ikke selv". 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vive La skrev, for 5 minutter siden:

Ups...Hende der mente hendes blonde hår til asiatiske mænd var et hit, må gerne holde sig væk :-)

Link?!

...Hvad drejede diskussionen sig om; bare så vi andre er med på vognen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uh, den er lidt tricky syntes jeg.

for det første syntes jeg det er ret dårlig stil af dig at "hænge en pige ud"/bruge hende som eksempel her.

For det andet, jo den indre skønhed tæller bla bla bla, det syntes jeg nu klinger hult, når vi piger, hver gang vi møder på job, bliver mødt af mænd, hvor af de fleste af dem, i høj grad har valgt os pga vores udseende/ud fra et par anonyme halvnøgne billeder online.. 

Men jo, der er mere til alle end blot det ydre, altid sørgeligt når mennesker ikke værdsætter det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er mit oplæg virkelig så bredt?

Det eneste jeg ønsker et større syn åbner deres øjne og anderkender den verden vi lever i. Hvis du elsker en kvinde fra Thai-land,, skal det ikke handle om Thailand.

Så hedder det en fælles kærlighed til jer uafhæng og af landegrænser, det eneste jeg ønsker er kærlighed, men det satme svært i denne verden. Men stå, og du bliver stående.

Der findes ikke noget praktisk ophold, kun kærlighedsophold :-) Kæmp for det :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 4 minutter siden:

Uh, den er lidt tricky syntes jeg.

for det første syntes jeg det er ret dårlig stil af dig at "hænge en pige ud"/bruge hende som eksempel her.

For det andet, jo den indre skønhed tæller bla bla bla, det syntes jeg nu klinger hult, når vi piger, hver gang vi møder på job, bliver mødt af mænd, hvor af de fleste af dem, i høj grad har valgt os pga vores udseende/ud fra et par anonyme halvnøgne billeder online.. 

Men jo, der er mere til alle end blot det ydre, altid sørgeligt når mennesker ikke værdsætter det.

Kan jo ku give dig ret med udsene personlighede ka jo ikke sees ud af et billede men man kan seom det er en pige med den facong som frister en 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vive La skrev, for 38 minutter siden:

Men, så findes der dem til lossepladsen som tror de yder den bedste service og giver kunden det bedste blow - og tror deres selvbillede er klodens - globus.

Har du et eksempel på sådan en pige, for jeg kender ikke nogen i den kategori.

Redigeret af AalborgLook

Del dette indlæg


Link til indlæg

JohnnyJazz

Sex er jo sex, en kvinde kan være ultra smuk eller grim, det jeg bare synes er legens usynlige omveje.

Jeg har ikke billede på og snyder med mange ting, men intet der opfattes som stort. Jeg er smuk og sådan er det bare, jeg vil kun dejlige mænd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...