Hop til indhold
Guest joey89

smukkelilu spiiiild af tid!

Recommended Posts

Guest joey89

Smukkelilu fra Næstved frabeder sig useriøse henvendelser i sin profiltekst men er selv den største narrefisse spar jer selv for ventetiden hun er ikke til en skid nåede med sindssygt god tålmodighed til at skulle aftale tid og sted og derefter hører jeg så ikke noget fra hende i 5 timer før hun så svare at hun ikke har tid alligevel.. fucking narrefisse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest joey89

advare bare andre så de ikke også behøver at spilde deres tid. mon ikke også du med dit charmerende arbejde bliver irriteret over folk der ikke kan finde ud af noget så simpelt som at lave/holde en aftale..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
cokken skrev, for 13 timer siden:

der findes ingen profil med det navn , brokhoved

Syntes du har en del lidt dum-smarte kommentarer til mangt- og meget her inde, uden selv at bidrage med andet en pral & brok selv.

- Og "ny SD" poster så linket til pigen, lige efter din ligegyldige kommentar.. Flot ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
TboneDK skrev, for 29 minutter siden:

Syntes du har en del lidt dum-smarte kommentarer til mangt- og meget her inde, uden selv at bidrage med andet en pral & brok selv.

Det bunder i lav selvtillid og begrænset interesse i at opnå indsigt, det skal der også være plads til :) men vil erklærer mig enig. 

Jeg har skrevet lidt med hende, men stødte så ind i hende jeg ser pt. så det blev ikke til mere end det. 

Nogen gange får de kolde fødder, det må vi leve med :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...