Hop til indhold
Guest John8200

Hos Tilde i Bording. Igen

Recommended Posts

Guest John8200

Besøgte Tilde i Bording en eftermiddag efter at have holdt kursus i 8 timer i Herning. Trængte til at modtage lidt service efter at have ydet det selv i så lang tid.

Bestilte tiden med sms. Tilde svarer altid fint og hurtigt. Og jeg bestilte “dagens ret”, altså en halv time, hvor hun bestemte, hvad der skulle foregå. For en sikkerheds skyld adviserede jeg hende i god tid. Erfaringen med Tilde viser, at hun godt kan have lidt problemer med tiden.

Var også lidt forsinket denne gang, men det gjorde ikke noget - trafikken til Bording var en udfordring, så lidt forsinkelse gjorde intet.

Blev lukket ind og blev modtaget med den sædvanlige venlighed og overstrømmethed, som er ét af Tildes kendetegn.

Var lidt slidt og træt – og svedig – efter en hel dags arbejde, så jeg tog imod hendes tilbud om et bad.

Frisk og lækker kom jeg ind i hendes lille hyggelige lokale. Vi kyssedes og kælede lidt – og jeg fik den flotte corsage og resten af tøjet listet af hende – og nød hendes slanke, spæde krop med de fine strittende små bryster. Hun bad mig lægge mig på sengen og tog et silkebind og håndjern frem. Jeg blev gjort blind og fast til sengen – og ventede spændt. Hun puttede olie på mig og masserede først omkring penis og pung, langsomt lækkert og over det hele; derefter fik hun olie ud over hele min krop – og brugte sin egen krop til at glide frem og tilbage hen over mig og min penis. Jeg fik i ny og næ et kys og en gang imellem bød hun mig sin dejlige velduftende velsmagende kusse at slikke på, men hun forsøgte at sutte på min penis, så godt og lækket, jeg var bange for den faldt af! Undervejs lykkedes det Tilde at få en gummi listet på den, uden at jeg opdagede det, og så satte hun sig over mig. Heldigvis var jeg ikke bedre fastgjort, end at jeg kunne komme fri, få bindet af og nyde synet af hendes dejlige røv hoppe op og med på mig og få godt fat i den med begge hænder. Da jeg var ved at være klar, hoppede hun af, satte sig mellem mine ben, og med hendes dejlige kombinerede glidekrem og massageolie behandlede hun min penis, så den til sidst slap et par dråber ved hendes pæne bryster og ned over hendes hænder. Det meste af det sidste foregik intenst med en vidunderlig øjenkontakt – for det meste; jeg kom jo til at lukke øjnene i af ophidselse, specielt til allersidst. Øv, da ville øjenkontakt have været dejligt.

Da hele var forbi, fik jeg et dejligt kys, fik tørret mig af med et par vådservietter og blev tilbudt et bad. Jeg tog desværre mod tilbuddet – det ville have været dejligt at have alle de dejlige dufte med hjem, olien, Tildes parfume, duften af hendes kusse i ansigtet. Jeg var desværre ikke klog nok.

Vi huskede at afregne, Tilde har rabatter lige nu, 900 for en halv time, men jeg gav en bonus på en hund; jeg havde jo alligevel hævet 1000 kroner – og hun fortjente det i høj grad.

Da jeg venligt var lukket ud med et kys – og et på gensyn, kunne jeg se, at enten er mit ur begyndt at gå meget hurtigt, eller også så var det nok gået lidt mere end en halv time.

En skøn oplevelse med Tilde, på en ny måde.

Og jeg advarer jer: Hun er svært vanedannende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest John8200

Hendes hjemmeside er midlertidigt lukket, men hun annoncerer her på Eroguide.

Du kan finde hende som medlem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tilde er da noget af det mest fantastiske, man kan forestille sig!

Super sød, charmerende, smilende og snakkesalig. Og så gør det jo bestemt ikke noget, at hun er udstyret med en helt fantastisk krop og at hun kysser som en drøm.
Selv ikke med "rigtige" kærester, har jeg fået sådan en kæresteoplevelse ; ) Masser af grin, hygge, snak og så selvfølgelig fantastisk sex.
Havde vi bare brugt hele timen på at kysse, ja så havde jeg været godt tilfreds. Hendes læber og tunge er helt i særklasse.
Men sådan skulle det ikke være. Hun fik pillet mine underbukser af og startede med at påføre glidecreme/massageolie og så ellers spørge helt uskyldigt, om det var okay med mig, at hun gav mig superfransk - og selvfølgelig var det det. Både blowjob og hendes arbejde med hænderne er det bedste jeg nogensinde har oplevet! Og ikke noget med, at det superfranske bare skal overstås. Det virkede som om, hun var næsten lige så glad for det som mig : )

Så blev det hendes tur til at få lidt opmærksomhed. Min tunge kom forbi hals, bryster (der i øvrigt er helt fantastiske), mave og inderlår, inden jeg endte mellem hendes ben. Der kunne man sagtens bruge flere timer! Lille, pikant, velduftende og glat. Helt fantastisk!

Så blev der kysset, grinet, kælet og snakket lidt mere inden hun spurgte om vi ikke skulle se at få et kondom på. Derefter satte hun sig op på mig og red stille og roligt, mens jeg med hænderne kunne udforske hendes perfekte numse og bryster, mens vi stadig kyssede. Der blev også tid til lidt missionær med endnu flere dybe og våde kys, inden alarmen ringede og vi sluttede af med en hurtig omgang bagfra. Det er en yderst farlig stilling med Tilde, da hun har den mest fantastiske numse i verden, så det er virkelig en udfordring ikke at komme med det samme!

Bagefter var der tid til et hurtigt bad og lidt mere snak, kys og grin. Tilde er den mest fantastiske pige, jeg har oplevet. Selskab, personlighed, udseende og sex i absolut verdensklasse. Jeg havde nær kun bestilt en halv time, men fik det hurtigt lavet om til en hel, da jeg havde mødt hende. Men med Tilde er en hel time bare heller ikke nok. Hvis jeg kunne, ville jeg booke hende det næste års tid og så tror jeg stadig ikke, jeg ville blive træt af hende : )

Jeg er hooked : (

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...