Hop til indhold
Guest Guptas law

En god oplevelse - Hos Maja Aalborg

Recommended Posts

Guest Guptas law

For nogen tid siden var jeg på besøg hos Maja lidt uden for Aalborg da jeg var i området.  

https://annoncelight.dk/showad/186589

Det var en dag hvor jeg var kørt op over jobbet men havde fået en time forærende da et møde blev aflyst. Ringede og hun havde tid 20 min senere. 

Jeg havde læst om den søde GP herinde, og tænkte at det skulle prøves. bookede ½ time men havde egentlig i tankerne kun at få blow. 

Jeg dukkede op i et ældre hus, blev vist i kælderen af en sød lidt rund pige med kort hår og dejlige former. Hun kom lige fra badet og duftede dejligt. 

Hun spurgt hvad jeg lavede og om jeg var udenbys fra, og hun var i det hele taget god til at løsne stemningen op med smil og latter.

Jeg blev placeret på Sengen og hun røg på lille chefen. Det gjorde hun ganske godt. Det var vådt og dejligt, og effekten ude blev ikke. :-) .. så vi nåede ikke rigtig længere, hvilket egentligt passede ind i min tidsplan. 

 

Det var en kort ( min egen skyld) men super positiv oplevelse, hvis elementer som former og god stemning spiller ind i valget af gp. 

Jeg kunne sagtens finde på at besøge hende igen. hun trængte til at få klippet græs og måske ryddet lidt op i huset, men jeg var glad og det var hendes fortjeneste.

 

Det var bare godt på en lidt ubeskrivelig og underfundig måde. og prisen var fair.     

 god dag til alle 

 

Guptas Law

" hvis det virker for godt til at være sandt er det, det som regel også...:-)"

 

 

Redigeret af Guptas law

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Guptas law

Det tror jeg ikke. Hun er helt alm. Men med et smittende humør og en god teknik ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Guptas law

Hun er nok mest i retningen af æble. Dejlige bløde bryster og en god mås at holde i. 

Men igen det var hendes humør og tilgang til tingene der gjorde udslaget for mig. :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er man til store piger der ikke har noget imod man ælter dellerne, så kan jeg varmt anbefale hende !!

fik super behandling, måtte tage hende på alle måder jeg ville, fik ok til at forsøge i røven på hende (dog på eget ansvar som hun sagde) :-) 

lage hende ned og spillede pikken af i hendes åbne mund, hun ventede til at jeg havde sprøjtet færdig og slugte så det hele

en lækker tur og fair pris

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg overvejer at besøge Maja i næste weekend, da jeg længe har haft kig på hende! Har et par gange lavet aftaler med hende, men måtte aflyse, da jeg selv blev forhindret, så nu håber jeg, det kommer til at lykkes! 

Er der nogen, der har været på besøg hos hende for nylig og kan fortælle, om hun stadig lever op til de gode anmeldelser?

skal gerne fortælle om min oplevelse, hvis det lykkes mig at komme forbi!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...