Hop til indhold

Erfaring med Godkarma

Featured Replies

Skrevet

Hej nogen der har erfaring med Godkarma. Hun lyder ovenud seriøs i hendes profil.

Håber nogen har lidt erfaring og dele ud af.

Skrevet

Jeg lavede aftale med hende sidste år, hvor jeg skulle besøge hende, en formiddag. Jeg fik desværre kolde fødder undervejs. Hun bor syd for Århus og desværre med mange naboer. Jeg snakkede i telefon med hende flere gange. Hun er rigtig fræk og virkede til hun havde kæmpe stor sexlyst. Hun fortalte hun så en anden, og havde gjort det igennem noget tid, men at hun havde fortrudt at hun havde involveret sig med ham. Jeg har fortrudt mange gange jeg ikke tog forbi hende, men modet var der ikke. Er helt sikker på hun er rigtig fræk og lækker.

Skrevet

Frækkert 42. Blev der oplyst noget om priser eller hvad i aftalt noget på forhånd dengang.

Syntes der er langt i ml de dejlig kvinder på SD, og er af samme grund ikke medlem derinde. Men vil da overveje om det skal fornyes. Håber da der er andre der kan byde ind med info om hende.

• 4 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.