Hop til indhold
Gæst

Erfaring med Godkarma

Recommended Posts

Gæst

Hej nogen der har erfaring med Godkarma. Hun lyder ovenud seriøs i hendes profil.

Håber nogen har lidt erfaring og dele ud af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frækkert42

Jeg lavede aftale med hende sidste år, hvor jeg skulle besøge hende, en formiddag. Jeg fik desværre kolde fødder undervejs. Hun bor syd for Århus og desværre med mange naboer. Jeg snakkede i telefon med hende flere gange. Hun er rigtig fræk og virkede til hun havde kæmpe stor sexlyst. Hun fortalte hun så en anden, og havde gjort det igennem noget tid, men at hun havde fortrudt at hun havde involveret sig med ham. Jeg har fortrudt mange gange jeg ikke tog forbi hende, men modet var der ikke. Er helt sikker på hun er rigtig fræk og lækker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Frækkert 42. Blev der oplyst noget om priser eller hvad i aftalt noget på forhånd dengang.

Syntes der er langt i ml de dejlig kvinder på SD, og er af samme grund ikke medlem derinde. Men vil da overveje om det skal fornyes. Håber da der er andre der kan byde ind med info om hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...