Gæst Skrevet 22. August, 2016 Hej nogen der har erfaring med Godkarma. Hun lyder ovenud seriøs i hendes profil. Håber nogen har lidt erfaring og dele ud af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Frækkert42 Skrevet 23. August, 2016 Jeg lavede aftale med hende sidste år, hvor jeg skulle besøge hende, en formiddag. Jeg fik desværre kolde fødder undervejs. Hun bor syd for Århus og desværre med mange naboer. Jeg snakkede i telefon med hende flere gange. Hun er rigtig fræk og virkede til hun havde kæmpe stor sexlyst. Hun fortalte hun så en anden, og havde gjort det igennem noget tid, men at hun havde fortrudt at hun havde involveret sig med ham. Jeg har fortrudt mange gange jeg ikke tog forbi hende, men modet var der ikke. Er helt sikker på hun er rigtig fræk og lækker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexnu 0 Skrevet 23. August, 2016 Frækkert 42. Blev der oplyst noget om priser eller hvad i aftalt noget på forhånd dengang. Syntes der er langt i ml de dejlig kvinder på SD, og er af samme grund ikke medlem derinde. Men vil da overveje om det skal fornyes. Håber da der er andre der kan byde ind med info om hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 440 Skrevet 15. September, 2016 Link https://sugardaters.dk/show?alias=Godkarma Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg