Hop til indhold
Lynx

En på opleveren: Gb den 12 august kbh med 21 årig dansk pige

Recommended Posts

Jeg ville lige dele lidt, fra en yderst god oplevelse.

Efter at have set tråden her på EG:

Så må jeg indrømme at jeg blev fristet over evne, og at jeg var nød til at ligge turen forbi hovedstaden. efter en korrespondance med Hr Kongo(hvor der blev svaret dejligt hurtigt), så var jeg tilmeldt, og kunne se frem til at deltage i herlighederne. Og det skal jeg da lige love for at det var.

Ankommer som aftalt, med en 8-9 andre gutter til den angivne adresse, og vi siger lige kort goddag, og gennemgår et par af reglerne for aftenens løjer (fx ingen sperm til flufferen etc.) Og så bliver vi ledt ind i et fint rum, hvor der sidder to unge blondiner på knæ og venter spændt på gæsterne skal komme.

Da folk ellers begynder at få flået tøjet af, bliver der linet op omkring de to ungmøer, og de går ivrigt igang med at sutte - og det er både vådt og dybt. De går virkelig til den - der er et par af gæsterne der er ret veludrustede, og de to piger gør virkelig deres bedste for at nå helt i bund.

Efter en 5-10min bliver den ene af pigerne (hender der er centrum for aftenens strabadser) flyttet over på den runde seng i rummet, og så er der ellers frit lejde til en ung, glat og pokkers stram mis. Hun er iøvrigt iført sort korset, selvsidende strømper, og frække sorte X'er af elektriker tape over brystvorterne - SUPER frækt! De slibrigste detaljer vil jeg lade os der var der om at mindes, men hun var super fræk, og alle de ladninger der blev afleveret forsvandt som dug for solen i hendes frække mund. Da jeg kom af anden omgang, tog hun mig så dybt hun kunne i halsen, og jeg kom der med et ordenligt brag, og så blev hun bare ved og ved.

Som der forsvandt lidt deltagere, så blev der mere tid til at "kæle" om de enkelte, og der blev disket op med dobbelt-blowjobs, og der blev fundet en vibrator frem, og flufferen fik en ORDENLIG omgang, til hun SLET ikke kunne mere.

Efter lige lidt over to timer, så var det hele overstået, og man var nødsaget til at fortsætte ud i den Københavnske nat - kunne ellers snildt lige have tage en time eller to mere i de dejlige pigers selskab.

Forhåbentlig bliver det ikke sidste gang! 
Så hold øje drenge! Det var et godt, ordenligt arrangement.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sørme i orden godt skriv JP

Synd med aldersgrænsen sådan er livet!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kongo79

Ja det er bestemt ikke sidste gang vi holder et så hold øje med annoncelight.dk ;).. 

Og jeg skal sige fra tøserne at de  var godt tilfredse med de pikke de  fik og Lynx kan de godt huske ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...