Hop til indhold
J@n38

Kamilla?

Recommended Posts

Jeg er faldet over en falsk profil inde på AL. En ung dame der kalder sig for Kamilla og som tilbyder alt. 

Vi gik på Skype og skrev lidt sammen der og hun virkede reel nok. Vi lavede en aftale om at mødes. Hun kunne leje et hotelværelse på det hotel, som hun efter sigende arbejdede på i Viborg. Hvor hun også skulle være fra.

Fint nok, jeg overfører penge til hende via MobilePay. I første omgang til betaling af hotellet. Men så skal hun også have betaling oven i for sex. Så det løber op i 2000 kr.

Da jeg ikke har bil ville hun gerne hente mig. Men havde ingen benzin. Så der skulle hun have 300 kr. mere. Men hvordan kan man lige hente benzin på en tom tank? Jeg spørger bare. Så jeg sagde til hende, at vi dropper det hele og at hun gerne måtte returnere pengene til mig. Og vupti var hun offline på Skype.

Jeg tjekkede hendes nummer på krak.dk . Et taletidskort. :!:

Snydt, snydt og snydt igen. Og gode spildte kroner. Der fik jeg en stor lærestreg. Og lærte at man ikke altid kan stole på folk. Jeg har desværre ikke et link til hendes annonce. Den er ikke derinde længere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Å din stakkel surt !! Føler med dig, vi er mange der er blevet røvet, snydt !

En GP efter betaling skulle lige hente smøger så hende aldrig siden øv herfra JP

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Anmeld hende du har jo oplysninger som politi kan bruge mobil pay...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...