Hop til indhold

Recommended Posts

MasseS skrev, for 3 timer siden:

Er der nogen der har været hos Dokbor i Valby seneste tid? Hvor mange massører er der? Tilbyder hun b2b, fuld pakke ?

 

Tak på forhånd.

 

Hej MasseS,

Dokbor giver ret god massage, men b2b har jeg ikke selv spurgt efter da netop hendes Thai massage er ret godt. Man kan godt få nogle af sine drømme opfyldt selvom punktet ikke lige er på meny kortet, hvis man kommer med et godt tilbud :-). Fuldpakke tro jeg dog ikke Dokboor tilbyder, men har som sagt ikke spugt specifikt på denne ydelse.

Ligenu er det vist kun Dokbor selv som passer shoppen men førhen har Dokbor haft en sød moden hjælper 35-40 år. 

/Giraffen

Del dette indlæg


Link til indlæg

tror ikke du skal forvente mere end HJ, måske BJ som kendt kunde og som sagt er hun alene

meget af tiden, hun har nogle gode kasser, hjulpet lidt

men.... du kan være heldig

ellers er der på samme vej, ca. 100 m. derfra,  mulighed for FP :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar!

Dokbor ser pæn ud så er intresseret i at teste hvis det er muligt at få noget extra. Men for B2B måske det er bedre at søge andre steder. 

 

 

Redigeret af MasseS

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, den 2016-08-22 at 12:15:

tror ikke du skal forvente mere end HJ, måske BJ som kendt kunde og som sagt er hun alene

meget af tiden, hun har nogle gode kasser, hjulpet lidt

men.... du kan være heldig

ellers er der på samme vej, ca. 100 m. derfra,  mulighed for FP :-D

Er det nr 36? Hvor godt er det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
MasseS skrev, for 3 timer siden:

Er det nr 36? Hvor godt er det?

Hej MasseS,

Nu var @butterfly ikke helt så specifik med de 100 m He he. Du kan vælge, at gå i modsat retning også møder du WORAYA THAI MASSAGE De kan også sætte gang i en fest :-). Jeg var der for ca 1 år tilbage så ting kan have ændret sig men dengang startede jeg ud med en Thai pige, super sød og hun mente at jeg havde brugfor endnu mere hjælp så det endte med 2 thai piger. Det bliver så dobbelt takst men også ret frækt at prøve engang imellem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er meget interesseret på grund af beliggenheden...

Nogen der har været der til 'noget spændenden' for nyligt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...