Hop til indhold

Recommended Posts

En tropefugtig og sen aften nærmede drømmen sig. Et par dage forinden sagde en venlig stemme, at en date på 45 min sagtens kunne arrangeres - og rådede mig til at bekræfte en halv times tid før.

Ringdtedgade, forventningsfulde ben skridtede op ad trappen, ringede på og blev lukket ind. På vej nedad trappen blev døren åbnet og et imødekommende væsen tog imod med en omfavnelse, der nærmest overflødiggjorde det temmeligt direkte spørgsmål "Skal vi knalde?", udtrykt indsmigrende og naturligt som en kaprifolium en aften i sommerlandet.

Jeg blev vist ind i et værelse, og datens længde og bademuligheder blev bekræftet. Den lettere svuppende linoleum i badekabinen blev betrådt, og den venligt udlånte kåbe efterfølgende afprøvet.

Tilbage i lokalet tog legen sin begyndelse. Blidt som et blomsterblad i vinden, gradvis med tiltagende styrke. Hele tiden med smuk og præcis aflæsning af mine præferencer. Velsmagende og nektardryppende, silkeblød og nærværende, absolut hørbare  stjerneskud. Elegant montering af kondomet og efterfølgende pirringer, forsigtige stød blev modtaget, og det opbyggede overtryk blev modtaget.

Efterfølgende snak og dejlig massage af lænden og for mig overflødige tilbud om flere ture. Nej, jeg var jo stadig høj fra min stjernetur! Tiden, ja det var bestemt kvalitetstid.

Efterfølgende et afsluttende bad og -nåja, lidt betaling, et knus og så ud i virkeligheden.

Hvor er det super, at der findes en kategori af piger, som giver en service, der efterlader en betænkelighed ved tanken om et senere besøg. For det er alle penge værd.

Nok har mange før mig rost damen til stjernerne, men der er ingen tvivl om at det er her hun hører til -og at stedet bærer Cassiopeias navn med rette.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...