Hop til indhold
Pappa-Oscar

Lia i Silkeborg

Recommended Posts

mr. sving skrev, for 3 minutter siden:

Hun kal lide at blive slikket. Det tænder hende. Så en god ide at slikke hende.

Har du været indom? Kunne man i givet fald lokke dig til at skrive en anmeldelse?

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
audisexy skrev, for 1 time siden:

tak nej :-D

Hvorfor skal vi takke nej?

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, Lige nu:

Hvorfor skal vi takke nej?

KF.

gider ikke betale 1600 . 

Har se nogle pige arbejde 1400 og thaipiger 1300 

Del dette indlæg


Link til indlæg
audisexy skrev, for 2 minutter siden:

gider ikke betale 1600 . 

Har se nogle pige arbejde 1400 og thaipiger 1300 

Jo jo, men det er ikke altid de billigste piger der er de bedste, vel? Og det er ikke Thai piger der efterspørges her.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 7 minutter siden:

Har du været indom? Kunne man i givet fald lokke dig til at skrive en anmeldelse?

KF.

Jeg har ikke lige en anmeldelse på lager. Ved kun hun bliver tændt af at blive slikket. Så den bedste oplevelse får man ved at slikke hende. Mit indtryk er også at hun er reel nok og snyder ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mr. sving skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har ikke lige en anmeldelse på lager. Ved kun hun bliver tændt af at blive slikket. Så den bedste oplevelse får man ved at slikke hende. Mit indtryk er også at hun er reel nok og snyder ikke.

Ja, det står der jo i annoncen :-)

Har du været der?

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 24 minutter siden:

Ja, det står der jo i annoncen :-)

Har du været der?

KF.

Havde ikke nærlæst annoncen, så har intet nyt at bidrage med. Sorry.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lader til at der er lidt delte meninger om Lia.

Prisen er ok hvis pigen også er det.

Er der ikke en rask gut, som der har været på besøg hos hende, som kan fortælle lidt mere om oplevelsen ??

Vil ikke bruge alle feriepengene på en fuser ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
audisexy skrev, for 15 timer siden:

gider ikke betale 1600 . 

Har se nogle pige arbejde 1400 og thaipiger 1300 

PRISER:
15 min for 700
1000 for 30 min
1600 for 60 min

Det er da meget normale priser - timeprisen endda lidt under normalen - og det ser heller ikke ud til hun tager ekstra for superfransk?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min brutale konklusion: Spar jeres penge og bliv væk!! Jeg tog en for holdet og var forbi Lia... Jeg tror kun, jeg har mødt en enkelt østeuropæisk pige tidligere, der har været ligeså uengageret og sur som Lia. Jeg skal nok lægge en uddybende anmeldelse op senere.

Redigeret af Doctor Jekyll

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig. Noget af det dårligste jeg har oplevet med en dansk pige . 

Det franske bestod af, at hun tog kalorius i munden .  Hun suttede ikke, tog den bare i munden .  I håb om lidt mere engagement foreslog jeg en 69, det blev det dog ikke bedre af . 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
audisexy skrev, den 21. aug. 2016 at 21:55:

gider ikke betale 1600 . 

Har se nogle pige arbejde 1400 og thaipiger 1300 

det er det samme som at sige at en lada og en audi køre lige godt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Casper75 skrev, for 16 timer siden:

det er det samme som at sige at en lada og en audi køre lige godt

Ud fra anmeldelserne ser det ud til at i den her tilfæld var det en Lada til Audi's pris

Del dette indlæg


Link til indlæg
Konsulen skrev, for 17 timer siden:

Det franske bestod af, at hun tog kalorius i munden .  Hun suttede ikke, tog den bare i munden

Det er ellers frækt, når pigerne sådan bare hurtigt tager den i munden og holder den der, mens den bare vokser og vokser og ser en i øjnene, indtil munden er fuld - evt. må hun dog gerne massere nosserne og rykke lidt i pungen imens :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 5 timer siden:

Det er ellers frækt, når pigerne sådan bare hurtigt tager den i munden og holder den der, mens den bare vokser og vokser og ser en i øjnene, indtil munden er fuld - evt. må hun dog gerne massere nosserne og rykke lidt i pungen imens :-D

Hvis hun så bare havde kildet mine nisser, så havde der været noget at grine af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med mig lavede hun så en - indtil nu - uset "all time low" præstation mht. det franske.... Hun formåede at kombinere sin totale mangel på engagement og lyst med konsulens oplevelse af, at hun - fuldstændigt passivt (og klart uden lyst til det) tog kalorius i munden, derefter kiggede hun lidt på den.... for herefter at savle lidt på den.... denne "Lia formel" fik hun således et kvarter til at gå med.... - Hverken jeg - eller min wingman" - fandt på ingen måde nogen glæde eller fornøjelse ved seancen....

Det bedste at sige om oplevelsen er at det foregår i en lejlighed, som er let tilgængelig og meget diskret!! Lejligheden stinker til gengæld af cigaretter og sengen er for kort til, at folk på 1,95 kan ligge udstrakt..... For at toppe den var den i øvrigt møgbeskidte seng "gjort lækker og parat" ved, at et ca. 1 m. langt håndklæde var lagt på midten.... trist og en smule klamt.

På vej ud væk fra lejlighed nåede jeg at tænke: Havde jeg dog bare givet de 700 kr. til et velgørende formål og nøjedes med at slå mit hoved hårdt ind i en mur i stedet - så havde jeg dog fået mere ud af det....

Efterfølgende har jeg dog reflekteret over min oplevelse og fået en smule medlidenhed med Lia, som jeg vil betegne som en "trist eksistens", der tydeligvis IKKE er den lykkelige Glædespige..... - Min opgave her på dette forum må dog primært gå på at advare I andre logebrødre mod at begå samme fejl som mig!

Redigeret af Doctor Jekyll

Del dette indlæg


Link til indlæg

Endelig en pige i hjembyen... og så er det ikke en glædespige :wacko:

Øv øv. 

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været forbi - dog for et stykke tid siden.
Oplevelsen er der simpelhen ikke grund til at anmelde, det var deprimerende...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...