Hop til indhold
Knægten

Match side

Recommended Posts

Hej først og fremmest er jeg ikke klar over hvor jeg lige skulle starte denne tråde henne

Og er ikke ude på at tage noget arbejde fra de kære gp'er rundt omkring i danmark

Vil bare lige hører om der er nogen som har gjort sig erfaring med denne side http://www.matchclub.dk 

Og om nogen har haft held ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knægten skrev, for 1 time siden:

Hej først og fremmest er jeg ikke klar over hvor jeg lige skulle starte denne tråde henne

Og er ikke ude på at tage noget arbejde fra de kære gp'er rundt omkring i danmark

Vil bare lige hører om der er nogen som har gjort sig erfaring med denne side http://www.matchclub.dk 

Og om nogen har haft held ?

Kender ikke siden, men alarm klokkerne ringer når der er gratis oprettelse i et kort afgrænset tidsrum :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

det rigtig nok det er gratis oprettelse men men det koster og sende beskeder der ser ud til at være nogen dejlige kvinder der inde men er ikke sikker på hvor mange er ægte og hvem er fake hvis der er nogen overhovedet 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg lavede profil !! Efter at havde tjekket nettet for de mest sete 1 Det tog timer, de blev med sider og spørgsmål.

Trykkede start og så begyndte terror mail i overflod og hvis man ville svare bar det bare penge!!

I denne uge har jeg fået 399 mails i spam som jeg lige har slettet ikke noget for mig !!

Del dette indlæg


Link til indlæg

På dating.dk har de noget de kalder: Matchprofiler, som man tildeles flere gange i døgnet - og de er efter min bedste overbevisning i 9 ud af 10 tilfælde humbug - enten er det profiler, de selv fabrikerer eller også er det gamle "døde" profiler, de bruger for at give indtryk af af at de har flere (nok mest kvindelige) profiler end de reelt har.

Det koster heldigvis ikke noget at skrive til disse "døde" profiler, udover at det i bedste fald er tidsspilde - det de tjener penge på, det er derimod faste abonnenter, der troligt måned efter måned betaler abonnement, fordi de ligesom synes at de får noget for pengene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den ‎09‎-‎01‎-‎2017 at 11:51:

På dating.dk har de noget de kalder: Matchprofiler, som man tildeles flere gange i døgnet - og de er efter min bedste overbevisning i 9 ud af 10 tilfælde humbug - enten er det profiler, de selv fabrikerer eller også er det gamle "døde" profiler, de bruger for at give indtryk af af at de har flere (nok mest kvindelige) profiler end de reelt har.

Det koster heldigvis ikke noget at skrive til disse "døde" profiler, udover at det i bedste fald er tidsspilde - det de tjener penge på, det er derimod faste abonnenter, der troligt måned efter måned betaler abonnement, fordi de ligesom synes at de får noget for pengene.

Hvad koster den side ? Før i tiden havde jeg 4 kærester derfra alsor 1 af gangen !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, for 19 minutter siden:

Hvad koster den side ? Før i tiden havde jeg 4 kærester derfra alsor 1 af gangen !!

De har et tilbud pt., hvor du binder dig for 3 mdr. til ca. kr. 300,- - dvs. du får første måned gratis :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...