Hop til indhold
Guest jsp

Ålborg Jenny1997

Recommended Posts

Guest jsp
Erikson skrev, for 3 minutter siden:

Hold dig langt væk fra såden anoncer 

Fortæl, fortæl, har du været der :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson

Nej men hr skrevet med den pågældende  det er ikke noget jeg vil anbefale ring hellere til en af de mange thai klinikker 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
Erikson skrev, for 35 minutter siden:

Nej men hr skrevet med den pågældende  det er ikke noget jeg vil anbefale ring hellere til en af de mange thai klinikker 

Det er en SugarBabe jeg søger, men tak for rådet, det er måske fordi du vil ha hende for dig selv :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Guptas law

kan se hun pt har 4 stjerner så helt umulig kan hun da næppe være ... har dig ikke selv hverken talt eller skrevet med hende.  

@Erikson kunne du ikke uddybe hvad hun dog gjorde som var så afskrækkende 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson

 jeg er bestemt ikke til den slag piger syntes det er kun ude efter ens penge derfor de er typisk også meget unge   nej gå på en  rigtig massage   klinik istedet for

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhussyd
Erikson skrev, for 2 timer siden:

 jeg er bestemt ikke til den slag piger syntes det er kun ude efter ens penge derfor de er typisk også meget unge   nej gå på en  rigtig massage   klinik istedet for

Hvorfor kommenter du på sugardaters, når du ikke har noget input andet end din egen negative holdning, det virker som om du ikke er helt "færdig bagt"..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
aarhussyd skrev, for 21 timer siden:

Hvorfor kommenter du på sugardaters, når du ikke har noget input andet end din egen negative holdning, det virker som om du ikke er helt "færdig bagt"..

hej Århus syd 

jeg er nok ældre end dig og har også en del erfaringer ude på det marked  har sku prøvet lidt af hvert du

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...