Hop til indhold
Guest TboneDK

AL- Forudbetaling og salg af billeder, videoer og webcamshow ikke længere tilladt

Recommended Posts

Guest TboneDK

Det var sgu da dejligt!

Håber det kan stoppe de værste svindlere, selvom der stadig vil være nogen der forsøger at slippe igennem nettet.

LINK

Udklip.JPG

Del dette indlæg


Link til indlæg
TboneDK skrev, for 2 minutter siden:

Det var sgu da dejligt!

Håber det kan stoppe de værste svindlere, selvom der stadig vil være nogen der forsøger at slippe igennem nettet.

LINK

Udklip.JPG

Ja, og så har alle de fyre som morer sig med at aftale en tid og aldrig dukke op frit slag - Fedt

For nu er det nemlig officielt at alle der vil have et depositum bare er ude på at lokke penge fra folk - så heller ikke her behøver nogen nu at tænke selv!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Naturligvis er det MEGA dårlig stil, at booke en tid, og så ikke dukke op.

Men, derfra til at bevidst snyde "kunder" for penge, for ydelser/billeder man ALDRIG havde tænkt sig at indfri, det er to forskellige ting i min verden.

Ud over det, så forstår jeg også godt din pointe! ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60

Skønt at slippe for de direkte åndssvage annoncer med webcam, brugte trusser (hvem gider have sådan nogle liggende, i øvrigt?) og alt det andet skrammel, som som oftest ender med at koste kassen i forhold til et reelt møde mellem to (eller tre)!! Jeg håber fremad, at det ender med at AL kan gå hen og blive en helt seriøs side?!? For den har ladet meget tilbage at ønske, de sidste par år, når man ser bort fra annoncer, der osse kan findes andre steder. Og ofte fra kvinder, som flere her så osse har stiftet bekendtskab med og anmeldt! ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...