most wanted 87 Skrevet 21. August, 2016 odense nogen der har besøgt hende og kan fortælle hvor stor pik hun har og evt hvordan oplevelsen var? hun annoncere på shemalewiki Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grandemarco 130 Skrevet 22. August, 2016 Jeg har været på besøg sidste gang hun rundede odense. Tog 30 med hende som domina i støvler og latex. Hun ser supergodt ud, er sød og levere varen. Hun havde taget en fridag før jeg var på besøg, så hun levede et ordentlig sprøjt ud over mit ansigt. Kan anbefales! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jambajamba 116 Skrevet 22. August, 2016 Kan du lave en beskrivelse af udseendet? Svært nogle gange i forhold til billeder da jeg ikke så tit sys de ligner ts. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grandemarco 130 Skrevet 23. August, 2016 Hun ligner billederne. Hendes pik er ok, ikke for stor og ikke for lille. Men jeg synes hun giver en superservice. Er professionel, men ikke kold og kynisk som nogle. Det virker virkelig som om hun gerne vil gøre det bedste for kunden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg