Hop til indhold

Recommended Posts

Har luret herinde længe nok og er blevet så sulten efter en MILF, at jeg bare måtte få lavet en profil her for at spørge om hjælp..

Og jeg mener altså en I 35-50 års alderen (Ikke en som for tidligt har en krop som en på 60) som gerne vil dickes af en ung fyr, mere specifikt (20-årig)

Jeg ville være overlykkelig hvis jeg kunne finde en, som bare leder efter en sexpartner. Jeg har hørt at det skulle være svært. Jeg brugte 2 timer I går nat på at udforske diverse hjemmesider som cougarcentral osv. Man kan dog ikke skrive til nogen med mindre at man betaler.... Og hvis man gør så er det jo hverken bevis for at de svarer eller at de faktisk eksisterer...

Har I forslag til hvor jeg måske kan finde en?

Alternativt kunne det jo være at der var en MILF som også var en der solgte ydelser.... men jeg har ikke kunne finde en som vækker min interesse, mest på grund af mangel på gode billeder

Jeg har set at folk har anbefalet https://www.eroguide.dk/forum/profile/12832-linda/?tab=activity I andre tråde, men for mig kan jeg i hvertfald ikke bestemme mig ud fra de billeder: på grund af man ikke kan se hende ordentligt... :unsure:

Leder I KBH / Stor-KBH / Nordjsælland

Hilsen Kækkerren

Redigeret af Kækkerren

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Kækkerren Uden at have besøgt (endnu) @LineandYou så vil jeg da skrive, at du lige skal tjekke hendes anmeldelser, hun får top karakter. 

https://www.eroguide.dk/forum/profile/26432-lineandyou/?tab=field_core_pfield_12

Jeg ville 100 % turde besøge LineandYou ud fra de anmeldelser der er og være sikker på en dejlig sex tur ;-)

Håber du vil skrive hvem du vælger og om hvor skønt det var :-) God fornøjelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, for 14 minutter siden:

@Kækkerren Uden at have besøgt (endnu) @LineandYou så vil jeg da skrive, at du lige skal tjekke hendes anmeldelser, hun får top karakter. 

https://www.eroguide.dk/forum/profile/26432-lineandyou/?tab=field_core_pfield_12

Jeg ville 100 % turde besøge LineandYou ud fra de anmeldelser der er og være sikker på en dejlig sex tur ;-)

Håber du vil skrive hvem du vælger og om hvor skønt det var :-) God fornøjelse.

 

Hun ville være et super flot valg, kan dog læse ud fra anmeldelserne at man skal op på en time for kun at have 2 skud I kanonen? :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kækkerren skrev, for 5 minutter siden:

Hun ville være et super flot valg, kan dog læse ud fra anmeldelserne at man skal op på en time for kun at have 2 skud I kanonen? :-o

Du skal helt klart unde dig selv en time, det er der du får mest ud af det og når anmeldelserne er så klare, så køb en time. Du må ikke snyde dig selv med ½ time, det er for lidt til den nydelse du efterlyser, vil jeg klart mene.

Du skal være god ved dig selv, så få lavet en aftale ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skelund skrev, for 5 minutter siden:

Så skal @Kækkerren vente i 15 år, selvfølgelig så er det dejligt at have noget at glæde sig til, men alligevel 15 år?

Nej seriøst så kan jeg læse at for at besøge StudineMILF så skal man være 35 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, for 37 minutter siden:

Så skal @Kækkerren vente i 15 år, selvfølgelig så er det dejligt at have noget at glæde sig til, men alligevel 15 år?

Nej seriøst så kan jeg læse at for at besøge StudineMILF så skal man være 35 år.

Hun skriver faktisk både 30 og 35 i sin annonce, men jeg ved, hun er til modne mænd...

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, for 11 timer siden:

Hun skriver faktisk både 30 og 35 i sin annonce, men jeg ved, hun er til modne mænd...

Hej warmgun

30 var faktisk da jeg bookede et sted, men normalt HELST modne mænd, da jeg ikke tænder på at knalde mænd jeg kunne være mor til. Hvad vi leger er noget helt andet noget :P

Kram

SM :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tag du bare Linda, som du selv nævner. Hun er super appetitlig og enormt sød. En rigtig, sexet milf, hvis du spørger mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kækkerren skrev, den 20. august 2016 at 18:58:

Har luret herinde længe nok og er blevet så sulten efter en MILF, at jeg bare måtte få lavet en profil her for at spørge om hjælp..

Og jeg mener altså en I 35-50 års alderen (Ikke en som for tidligt har en krop som en på 60) som gerne vil dickes af en ung fyr, mere specifikt (20-årig)

Jeg ville være overlykkelig hvis jeg kunne finde en, som bare leder efter en sexpartner. Jeg har hørt at det skulle være svært. Jeg brugte 2 timer I går nat på at udforske diverse hjemmesider som cougarcentral osv. Man kan dog ikke skrive til nogen med mindre at man betaler.... Og hvis man gør så er det jo hverken bevis for at de svarer eller at de faktisk eksisterer...

Har I forslag til hvor jeg måske kan finde en?

Alternativt kunne det jo være at der var en MILF som også var en der solgte ydelser.... men jeg har ikke kunne finde en som vækker min interesse, mest på grund af mangel på gode billeder

Jeg har set at folk har anbefalet https://www.eroguide.dk/forum/profile/12832-linda/?tab=activity I andre tråde, men for mig kan jeg i hvertfald ikke bestemme mig ud fra de billeder: på grund af man ikke kan se hende ordentligt... :unsure:

Leder I KBH / Stor-KBH / Nordjsælland

Hilsen Kækkerren

Paprika!

http://www.paprikapigen.mono.net

Hun giver sgu også Mega blow nu!

Sød pige også!

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kækkerren skrev, den 20. august 2016 at 20:35:

Hun ville være et super flot valg, kan dog læse ud fra anmeldelserne at man skal op på en time for kun at have 2 skud I kanonen? :-o

Man kan skyde af alle de gange man vil inden for den tid man booker :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kækkerren skrev, den 23. august 2016 at 18:35:

Ikke helt min kop te :(

alt for langt væk desværre :( 

 

Hun kommer muligvis til øen i en af weekenderne i sep ;) 

Mangler bare et godt sted at være. Hoteller er ikke et hit for hende. Havde hun fast sted på øen ville det blive til hveranden weekend. Muligvis med en af hverdagene torsdag eller mandag 

Redigeret af Baremig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baremig skrev, den 26. aug. 2016 at 03:48:

Hun kommer muligvis til øen i en af weekenderne i sep ;) 

Mangler bare et godt sted at være. Hoteller er ikke et hit for hende. Havde hun fast sted på øen ville det blive til hveranden weekend. Muligvis med en af hverdagene torsdag eller mandag 

Hun??? Du mener vel dig?  For du er vel patricia eller hvad?

Du får din skrivelse til at lyde som du udgiver dig for at være en mand. Forstår jeg ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
LineandYou skrev, den ‎24‎-‎08‎-‎2016 at 19:51:

Man kan skyde af alle de gange man vil inden for den tid man booker :-D

Dit skønne menneske du skal helt sikkert snart besøges. Jeg har prøvet flere gange, men tid og sted passede ikke. Men snart ... vil det lykkes... hed, passioneret råhygge :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...