Guest Mester75 Skrevet 20. August, 2016 (edited) Jeg kan sagtens se ideen med at bruge en avis for at fjerne mistanken om fake billeder. Men tror jeg ville have valgt sports sektionen i stedet.. ☺️ billede fjernet p.g.a. ophavsret Redigeret 21. August, 2016 af Mester75 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 724 Skrevet 20. August, 2016 Ja, det har jeg også grinet lidt over. Nu tjener jeg desværre ikke i millionklassen, så jeg har besøgt Emma mange gange med stor fornøjelse. Men Ekstrabladet appellerer vel også mest til arbejderklassen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mester75 Skrevet 20. August, 2016 Den Lange skrev, for 49 minutter siden: Ja, det har jeg også grinet lidt over. Nu tjener jeg desværre ikke i millionklassen, så jeg har besøgt Emma mange gange med stor fornøjelse. Men Ekstrabladet appellerer vel også mest til arbejderklassen? Ja ud over at få mig til at smågrine gav billedet mig også en pludselig lyst til at køre til Fyn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 724 Skrevet 20. August, 2016 Jeg må se om jeg ikke kan overtale Emma til at installere et spisebord i bollerummet. Ellers må vi vel bare en tur ud i køkkenet næste gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jp 191994 Skrevet 21. August, 2016 Du stemmer vel bare konservativt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg