Hop til indhold

Recommended Posts

Wow en lækker oplevelse.. Er lidt fuld men bestemmer mig for en kæreste oplevelse med hende her total lækker kvinde.. Vi diskuterer lidt frem og tilbage med hensyn til prisen og hun kalder mig cheep da jeg kun har en 1000 kr seddel.. Well klokken er mange og jeg kigger på hende med lokkende øjne og vupti hun tager imod og en pause på 5 min. Opstår inden hun kommer ind igen og beder mig tage klunset af.. Hun er selv iklædt de frækkeste blonder på benene som hun begynder at tage af i en strippende oplevelse, jeg kærtegner hendes totalt lækre numse imens og hun nyder det.. Da jeg er lidt fuld vil jeg bare sutte fisse til at starte med, hun nyder det i fuldt omfang og faker ikke når jeg mærker hun kommer, hun ber mig om at slikke hendes røv og min tunge bearbejder den med stor lyst.. Da min pik stadig ikke gider, ligger vi og kæler med hinanden og snakker dansk, jeg kysser med hende og kan mærke noget begynde at virke, jeg slikker hende lidt mere og hendes ben trækker sig sammen og hun er så tæt på at komme, på med et gummi og hun slikker på mig så vildt med sine store læber.. Wow. Hun rider på min pik imens hun leger med sine super flotte ægte patter, hun vil have mig bagfra, forfra og så videre.. Hun snakker lidt mere og griner sammen med mig og en times tid efter kommer jeg ud over hendes bryster, ville dog gerne have sprøjtet på hendes røv, men det ville hun ikke.. 

Jeg kommer helt sikkert igen på et tidspunkt jeg ikke er fuld.. Kors hvor var hun lækker!! Min bedste oplevelse hidtil!!

og hun snakker gebrokkent dansk!! Stort plus..

amalie hvis du læser det her, skal du vide du er super dejlig at være sammen med!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...