Hop til indhold
thomas 123

holme ring vej - Gong wat -poop ( som på engelsk er lort)

Recommended Posts

er lige kommet hjem Viby J... havde set en lille annonce i EB omkring Gong...

så kørte der ud ... ringer på døren og en sød pige åbner ... men de sidder lige og er igang med at spise ....

vel, jeg spørger til, hvornår de er færdig med at spise, da jeg af erfaring ikk har lyst til at afbryde en thai der spiser,

hvad en halv time vil koste ? ..." 200kr" siger den noget afdankede mamasan surt ... "du kan få massage NU"

så jeg smiler og sige ..."øhhh... jeg vil da gerne ha lidt extra service, så kommer jeg tilbage igen når i er færdig med at spise om en halv time..."

af en eller anden grund er Mamasan blevet sur på mig fordi jeg sagde jeg at jeg kom igen når de var færdig med at spise

så der nu kan vinker hun mig bare ud af hendes bodel...... "nej nej ....det kan man ik få ... "

hun tager sin telefon og vender sig om og går ud i baglokalet ... den yngre dame var blevet bedt om at åbne døren

og står og kigger lidt genert..og siger "so sorry ..." 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
thomas 123 skrev, for 5 minutter siden:

så der nu kan vinker hun mig bare ud af hendes bodel...... "nej nej ....det kan man ik få ... "

Æhhh, hvad prøver du at give udtryk for i den sætning.

Bordel hedder det iøvrigt ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 2 timer siden:

er lige kommet hjem Viby J... havde set en lille annonce i EB omkring Gong...

så kørte der ud ... ringer på døren og en sød pige åbner ... men de sidder lige og er igang med at spise ....

vel, jeg spørger til, hvornår de er færdig med at spise, da jeg af erfaring ikk har lyst til at afbryde en thai der spiser,

hvad en halv time vil koste ? ..." 200kr" siger den noget afdankede mamasan surt ... "du kan få massage NU"

så jeg smiler og sige ..."øhhh... jeg vil da gerne ha lidt extra service, så kommer jeg tilbage igen når i er færdig med at spise om en halv time..."

af en eller anden grund er Mamasan blevet sur på mig fordi jeg sagde jeg at jeg kom igen når de var færdig med at spise

så der nu kan vinker hun mig bare ud af hendes bodel...... "nej nej ....det kan man ik få ... "

hun tager sin telefon og vender sig om og går ud i baglokalet ... den yngre dame var blevet bedt om at åbne døren

og står og kigger lidt genert..og siger "so sorry ..." 

 

 

 

ja det gik lidt hurtigt med at skrive den.... fint nok at du ikk fik fat i meningen ...( du er jo fra fyn )

men det er åbentbart ok at afspore min anmeldelse ... 

ser frem til at læse flere af dine gamle mands fantasier  :)) 555 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
thomas 123 skrev, for 9 minutter siden:

 

ja det gik lidt hurtigt med at skrive den.... fint nok at du ikk fik fat i meningen ...( du er jo fra fyn )

men det er åbentbart ok at afspore min anmeldelse ... 

ser frem til at læse flere af dine gamle mands fantasier  :)) 555 

Ok, men hvordan skulle sætningen have lydt. Jeg har selv haft kig på stedet, efter et par (ældre) anmeldelser?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kintamani
thomas 123 skrev, for 17 timer siden:

er lige kommet hjem Viby J... havde set en lille annonce i EB omkring Gong...

så kørte der ud ... ringer på døren og en sød pige åbner ... men de sidder lige og er igang med at spise ....

vel, jeg spørger til, hvornår de er færdig med at spise, da jeg af erfaring ikk har lyst til at afbryde en thai der spiser,

hvad en halv time vil koste ? ..." 200kr" siger den noget afdankede mamasan surt ... "du kan få massage NU"

så jeg smiler og sige ..."øhhh... jeg vil da gerne ha lidt extra service, så kommer jeg tilbage igen når i er færdig med at spise om en halv time..."

af en eller anden grund er Mamasan blevet sur på mig fordi jeg sagde jeg at jeg kom igen når de var færdig med at spise

så der nu kan vinker hun mig bare ud af hendes bodel...... "nej nej ....det kan man ik få ... "

hun tager sin telefon og vender sig om og går ud i baglokalet ... den yngre dame var blevet bedt om at åbne døren

og står og kigger lidt genert..og siger "so sorry ..." 

 

 

Jeg kan kun opfatte det som, at de IKKE er interesserede i kunder ... hvis man skal rette stavefejl i indlæggene kan man ikke bestille andet ... ha' en go' dag ...

 

 

Skærmbillede 2016-08-19 kl. 14.12.26.png

Redigeret af Kintamani

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Kintamani skrev, for 11 timer siden:

hvis man skal rette stavefejl i indlæggene kan man ikke bestille andet ... ha' en go' dag ...

Nu var mit indlæg ikke lavet for at rette stavefejl, det var blot en sidebemærknimg.

 

Jeg prøvede på at få et svar på hvordan sætningen skulle forstås. Det fik jeg ikke, men derimod en masse andet, tråden uvedkommende tanker om min gøren og laden.

Jeg går ud i teltet og skyder nogle blomster ned, eller noget.

Over og ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
johanneseb skrev, for 12 timer siden:

Nu var mit indlæg ikke lavet for at rette stavefejl, det var blot en sidebemærknimg.

 

Jeg prøvede på at få et svar på hvordan sætningen skulle forstås. Det fik jeg ikke, men derimod en masse andet, tråden uvedkommende tanker om min gøren og laden.

Jeg går ud i teltet og skyder nogle blomster ned, eller noget.

Over og ud.

igen og igen .... det er da mærkligt, at du gerne må afsporer et indlæg ...

men hvis jeg skriver noget med relevans i et af dine indlæg ... så bliver det slettet af admin og jeg får straks en udelukkelse i 5 uger fra eroguide !!!

 

men jeg er da ked af at du ikke forstod den sætning ... jeg kan godt se at i sammenhængen med, hvad jeg ellers skrev i min anmeldelse var det svært for dig at fatte meningen ....

 

 - fik du en "masse" med hensyn til din gøren og laden....  hvor er det synd for dig ... ta dig en tude kiks og kravl tilbage til den bropille, du kalder fyn :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, den 19/8/2016 at 16:18:

...så der nu kan vinker hun mig bare ud af hendes bodel...... "nej nej ....det kan man ik få ... " 

Spontant opstået dårlig kemi? :P

KF. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Heller ikke et sted, der har gjort noget stort indtryk her.

 

Har været der en enkelt gang 30 minutters fp) men ikke anmeldt det. Indtrykket var dog det samme som trådsstarters, bortset for manglen på ekstras.  

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...