Hop til indhold

Recommended Posts

Tomasjv skrev, for 36 minutter siden:

Sofia/Vicky og Kristine er én og samme person, dog er det kun billederne i første link som er ægte. Jeg har været hos hende 2 gange. Hun er sød og serviceminded og man bliver ikke snydt på trods af hendes billige priser, begge gange har jeg fået anal uden snyd eller problemer.

Så vidt jeg véd har hun været her i en årrække og er også anmeldt tidligere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ja hun er legit og hun er fandme en god kneppedukke.. har besøgt hende 2 gange.. hvis du er til anal, så er hun god. hendes røvhul sluger enhver pik og du kan grov smadre hendes røvhul.. Det får hende bar til at stønne mere og sige more!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nammenam skrev, 1 time siden:

Kan en venlig sjæl beskrive stedet, uden at forklare præcis hvor det er? Diskret, etc?

Beboelsesgade på Vesterbro....ok diskret...dvs. der kan være andre gæster på vej til og fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, den 20.10.2016 at 10:06:

Nogen der ved om hun kommer tilbage?

Er hun borte? Begge annonsene er aktive. Sikker på at det er samme person? Det er jo forskjellige telefonnummer på annonsene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigBellyLover skrev, for 42 minutter siden:

Er hun borte? Begge annonsene er aktive. Sikker på at det er samme person? Det er jo forskjellige telefonnummer på annonsene.

Jep har set hun er aktiv igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
FrankDux skrev, den 20/8/2016 at 19:46:

du kan grov smadre hendes røvhul.. Det får hende bar til at stønne mere og sige more!

Fed retorik :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...