Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
Tomasjv skrev, for 36 minutter siden:

Sofia/Vicky og Kristine er én og samme person, dog er det kun billederne i første link som er ægte. Jeg har været hos hende 2 gange. Hun er sød og serviceminded og man bliver ikke snydt på trods af hendes billige priser, begge gange har jeg fået anal uden snyd eller problemer.

Så vidt jeg véd har hun været her i en årrække og er også anmeldt tidligere.

Skrevet

ja hun er legit og hun er fandme en god kneppedukke.. har besøgt hende 2 gange.. hvis du er til anal, så er hun god. hendes røvhul sluger enhver pik og du kan grov smadre hendes røvhul.. Det får hende bar til at stønne mere og sige more!

Skrevet

Jeg har også været forbi 4-5 gange. Har prøvet det meste på menu-kortet og har altid fået det jeg har betalt for.

• 1 month later...
Skrevet

Kan en venlig sjæl beskrive stedet, uden at forklare præcis hvor det er? Diskret, etc?

Skrevet
Nammenam skrev, 1 time siden:

Kan en venlig sjæl beskrive stedet, uden at forklare præcis hvor det er? Diskret, etc?

Beboelsesgade på Vesterbro....ok diskret...dvs. der kan være andre gæster på vej til og fra.

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet
AlfaN skrev, den 20.10.2016 at 10:06:

Nogen der ved om hun kommer tilbage?

Er hun borte? Begge annonsene er aktive. Sikker på at det er samme person? Det er jo forskjellige telefonnummer på annonsene.

Skrevet
BigBellyLover skrev, for 42 minutter siden:

Er hun borte? Begge annonsene er aktive. Sikker på at det er samme person? Det er jo forskjellige telefonnummer på annonsene.

Jep har set hun er aktiv igen. 

Skrevet
FrankDux skrev, den 20/8/2016 at 19:46:

du kan grov smadre hendes røvhul.. Det får hende bar til at stønne mere og sige more!

Fed retorik :-D

Skrevet

Giver hun økoblæs?

("Sex altid med kondom", men om hun anvender Clinton-definitionen på sex vides jo ikke.)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.