Hop til indhold
Guest jsp

Blow Job i jylland

Recommended Posts

Guest chris 60

Øh, hvor skulle vi vide det fra, når dit link henviser til sugardaters forside og ikke en bestemt pige?!?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhussyd
chris 60 skrev, for 12 minutter siden:

Øh, hvor skulle vi vide det fra, når dit link henviser til sugardaters forside og ikke en bestemt pige?!?

Link virker fint - er du ikke medlem / oprettet med en profil - så kan du naturligvis ikke se hende..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60

Nå, fair nok. Og jeg skal bestemt ikke betale for et medlemsskab der! :-( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhussyd
chris 60 skrev, for 4 minutter siden:

Nå, fair nok. Og jeg skal bestemt ikke betale for et medlemsskab der! :-( 

Nej det skal du nok ikke, det er kun for os med dybe lommer og hang til unge studiner :-)

her på eroguide finder du masser af + 40 kvinder, det er nok mere dit segment :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
aarhussyd skrev, for 1 minut siden:

Nej det skal du nok ikke, det er kun for os med dybe lommer og hang til unge studiner :-)

her på eroguide finder du masser af + 40 kvinder, det er nok mere dit segment :-)

Njah, mere 30+ og det har jeg det fint med. De ved som regel osse, hvad der skal til! Især de danske! ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
chris 60 skrev, for 52 minutter siden:

Njah, mere 30+ og det har jeg det fint med. De ved som regel osse, hvad der skal til! Især de danske! ;-) 

Der er ikke noget som at tilfredsstille en 18-20, se hende nyde og klynkene, for til sidst at tømme sig i hende :):) 

Jeg er 52, jeg er for ung til 30+ :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhussyd
jsp skrev, for 9 minutter siden:

Der er ikke noget som at tilfredsstille en 18-20, se hende nyde og klynkene, for til sidst at tømme sig i hende :):) 

Jeg er 52, jeg er for ung til 30+ :) 

Jeg er 53  -  ikke noget bedre end en ung stram og fast i kødet smuk kvinde på 18-20 år :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skalde
Tommydrengen skrev, for 10 timer siden:

 Hey I glemmer helt at svare på hvad der blev spurgt om i denne tråd!!  Jeg er bleven tilbudt det samme at denne pige men prisen for blowjob er lidt for høj :(

Hvad er taksten da? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...