Hop til indhold
The Stud

Advarsel - sugarpigerne

Recommended Posts

Intet link - Jeg blev blokeret.

Aftalte 2000 for et par veninder. Kommunikation via sms til nummer med adresse på 118.dk
Møder op og mødes på gaden. Pigerne får pengene og løber deres vej, mens en gut følger efter mig.

De skriver en sms om at jeg ikke kan melde det fordi de kun er 16.
Slår navnet på ejeren af telefonen op. Moren til den ene pige.
Sender hende en kort besked på facebook om at datteren har nogen af mine penge.
Hun er ligeglad da hun synes sugardating er forkert, og datteren kun er 16.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan da bare anmelde det, altså medmindre du på forhånd var klar over at de var under 18 år...

Hvis du ikke var bekendt med deres alder, har du jo intet gjort forkert.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og vil panserne ikke gøre noget ved det må trunterne i offentlig gabestok. Der skal slåes hårdt ned på de små sataner inden de for alvor tror de kan komme til lette penge på den måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, sådan en satans 16årig dum kælling der muligvis er blevet sendt på gaden af sin mor...

 

Karmann skrev, for 9 minutter siden:

Og vil panserne ikke gøre noget ved det må trunterne i offentlig gabestok. Der skal slåes hårdt ned på de små sataner inden de for alvor tror de kan komme til lette penge på den måde.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå ja, havde jo helt glemt at når man er 16 så har man jo intet ansvar for egne handlinger.

Moderen har self. også fået datterens veninde til at være med på ideen om at stjæle og aflevere. Godt moderen ikke er ekstremist, tænk hvordan verden vil have set ud med sådan overtalelsesevner.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhussyd
The Stud skrev, for 42 minutter siden:

Intet link - Jeg blev blokeret.

Aftalte 2000 for et par veninder. Kommunikation via sms til nummer med adresse på 118.dk
Møder op og mødes på gaden. Pigerne får pengene og løber deres vej, mens en gut følger efter mig.

De skriver en sms om at jeg ikke kan melde det fordi de kun er 16.
Slår navnet på ejeren af telefonen op. Moren til den ene pige.
Sender hende en kort besked på facebook om at datteren har nogen af mine penge.
Hun er ligeglad da hun synes sugardating er forkert, og datteren kun er 16.

Link ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

1. Betingelser for profiler på SugarDaters®

Du skal være 18 år eller ældre for at oprette en profil på SugarDaters®.

 

Du må ikke bruge sitet, hvis du er dømt for en seksualforbrydelse.

 

Ved at indtaste din e-mailadresse accepterer du samtidigt, at vi må udsende infomails vedr. SugarDaters® til dig. Infomails indeholder annoncer og anden form for reklamer og markedsføring for SugarDaters®. Du kan til enhver tid framelde dig vores Infomails.

 

Vi gemmer samtidig din e-mailadresse som en sikkerhed, hvis du skulle glemme din adgangskode, da den så automatisk kan blive sendt til din e-mail.

 

Du skal indtaste korrekte oplysninger om dig selv. Det er ulovligt at indtaste en falsk eller en anden persons e-mailadresse, telefonnummer eller andres personfølsomme oplysninger.

 

En profil er personlig og må ikke deles. Dvs. par, venner/venninder og lign. må ikke deles om én profil.

 

Ved oprettelse af profil på SugarDaters® giver du samtidigt samtykke til, at SugarDaters® må vise din profil for de øvrige brugere på SugarDaters®, herunder både via e-mail og sidevisninger på SugarDaters®. En profilvisning kan indeholde oplysninger om din politiske overbevisning, religion, seksualitet og tilsvarende personlige oplysninger, såfremt du har indtastet dem på din profil. Hvis du ønsker at tilbagekalde dette samtykke, skal du slette din profil.

 

SugarDaters® er underlagt ”lov om behandling af personoplysninger” og er forpligtet overfor Datatilsynet til at udvise ansvarlig omgang med personfølsomme oplysninger. Ved at benytte SugarDaters® accepterer du, at vi behandler dine personoplysninger i henhold til loven. Hvis du ikke kan acceptere datapolitikken, bedes du undlade at benytte SugarDaters®. Persondataloven giver dig en række rettigheder, herunder ret til indsigt i de oplysninger, der behandles af SugarDaters®, ret til at få information om, at der indsamles oplysninger af SugarDaters®, og ret til at få slettet eller rettet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du ellers har været i god tro med hensyn til alderen ville jeg anmelde det til politiet. Du har jo SMS-korrespondancen som bevis for at de har snydt dig. Og hvis jeg var moren ville jeg nok tænke mig om en ekstra gang inden jeg lod min datter lave sådan nogle numre og selv sagde ok for det. Jeg håber da at de får en plet på straffeattesten for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhussyd
The Stud skrev, den ‎19‎-‎08‎-‎2016 at 07:43:

Intet link - Jeg blev blokeret.

Aftalte 2000 for et par veninder. Kommunikation via sms til nummer med adresse på 118.dk
Møder op og mødes på gaden. Pigerne får pengene og løber deres vej, mens en gut følger efter mig.

De skriver en sms om at jeg ikke kan melde det fordi de kun er 16.
Slår navnet på ejeren af telefonen op. Moren til den ene pige.
Sender hende en kort besked på facebook om at datteren har nogen af mine penge.
Hun er ligeglad da hun synes sugardating er forkert, og datteren kun er 16.

Ville det bedste ikke være at kontakte sugardaters.dk support, de plejer at være hurtige til at hjælpe ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
aarhussyd skrev, 1 time siden:

Ville det bedste ikke være at kontakte sugardaters.dk support, de plejer at være hurtige til at hjælpe ?

Måske man enda kunne få dem til at stå for en anmeldelse?

Tøsen har jo overtrådt sitets regler (og dansk lov)?

Jeg ville skrive til moderen, at jeres skriveri beviser at pigen har "solgt" sig selv som 18 årig - da du handlede i god tro, viil du derfor anmelde forholdt til politiet.

Spørgsmålet er hvor meget lort moderen gider for 2000 kr?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Angående alderen, så var det i god tro. 

De skrev at de var 2 piger på 18, der står 18 i profilen og på hendes facebook side står 20.

Af hensyn til mit ægteskab er jeg ikke interesseret i en politianmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...