Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har været på besøg for en god uge siden for at skulle have en oplevelse ud over det normale 

 

skal jeg sku sige jeg fik det med at man ikke må snakke er der heller ingen fare for for hun snakker hele tiden 

om alle som har snydt hende og at hun er ved at lave en fristed for soldater

og andre personlige forhold

 

puha hvis man skal slappe af og nyde det så ved jeg ikke om det lige er det rigtige og 2000 kr for at høre om dårligdom hmmmm 

 

ja ja jeg skal ikke dømme men sku nok hende som fejler noget efter min mening 

 

men kan man jo selv bedømme 

 

 

Redigeret af Extinguisher
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75

Det lyder som om hun har misforstået opgaven. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fiskeraage skrev, 1 time siden:

Er der evt. et link???

Godaften fisker

Mon ikke det er denne her som Moden Vestjyde mener? Link

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm, nu ved jeg jo ikke lige hvordan jeres seance har været, men det undrer mig lidt at du ikke, i situationen, har styret forløbet i den retning du ønsker. Set fra kvindens synsvinkel, er det ikke rart at blive udleveret på et ret personligt plan som du gør det. Fair nok at du med dig selv har gjort op at det ikke lige var noget for dig, men nogle oplysninger skal holdes indenfor fortrolighedszonen.

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mildur skrev, for 2 minutter siden:

Hmm, nu ved jeg jo ikke lige hvordan jeres seance har været, men det undrer mig lidt at du ikke, i situationen, har styret forløbet i den retning du ønsker. Set fra kvindens synsvinkel, er det ikke rart at blive udleveret på et ret personligt plan som du gør det. Fair nok at du med dig selv har gjort op at det ikke lige var noget for dig, men nogle oplysninger skal holdes indenfor fortrolighedszonen.

 

På en måde har du ret.

Men hvis oplevelsen virkelig var som beskrevet ( og beskrivelsen virker troværdig) , så synes jeg der er god grund til at advare andre potentielle kunder.

Ville være fint at høre fra andre som har besøgt hende.

I sin annonce lægger hun op til en luxuriøs oplevelse med en lidt sofistikeret kvinde. Hele teksten dufter lidt af klasse. Hvis man så skal ligge i timer og høre på alle hendes trakasserier, så ryger det sofistikerede.

Men andre der har været der?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der for et par år siden og kan ikke tilslutte mig det du siger.

syntes det var en dejlig oplevelse

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Goddag til alle...

Det er altid MEGET beklageligt, at få en negativ anmeldelse og det berører mig, at der har været én som har haft en dårlig oplevelse. Jeg ved godt hvem den pågældende er, men har IKKE til hensigt at udlevere ham, for at fortælle hvad der ligger bag og hvordan han selv blev opfattet.

Det er INGEN hemmelighed, at mit hjem er tiltænkt PTSD veteranerne. Det har der været skrevet en del om i avisen, men også at et hvert bidrag er en fundraising. Når det så er sagt, så taler jeg MEGET sjældent om mit privatliv, idet jeg gerne vil holde tingene adskilt, men modtager jeg en kunde, der syntes at ha personlige problemer og hvor verdenen er ligesom gået i stå, så kan det ikke undgås at jeg inddrager egne oplevelser, for at gæsten/kunden kan få en fornemmelse af, at man godt kan komme videre i sit liv, trods svær modgang.

Ja, jeg købte et hus i marts måned, for at omdanne det til en COMFORT ZONE, hvor alle med frihedstrang eller... en evt. elskerinde/elsker kan finde ro for nogle timer, uden indblanding, men blot nydelse og forkælelse. At der har været en hel del fagfolk... heriblandt et par kunder som har ønsket at bytte sig til mit koncept og der har snydt mig, beklager jeg og lærer derefter. Jeg er født med en enhver sund kvindes redebyggeri om, at levere et perfekt hjem og bliver jeg ligefrem konfronteret med, at der er mangler hist og her fra en mand... ja, så følger jeg op med et svar, i stedet for at tie stille.

Jeg syntes selv, at jeg gør meget ud af, at mine gæster får en behagelig oplevelse og pr. omtale fra andre kunder ved jeg, at jeg både er styret af empati, min interesse for kunden og for at man føler sig tryg. Af samme årsag, modtager jeg INGEN uden forudgående telefon samtale, for jeg ønsker IKKE at mit koncept afviger fra den opsøgendes forventninger.

I min annonce henvises der til, at jeg holder et foredrag om, hvorfor... man ikke er født til at være monogam og at der IKKE er noget underligt i dette. Jeg er forfatter, taler meget, men taler også MED mine gæster og har gæsten behov for at tale, så taler jeg MED ham i en dialog, fremfor at sige... "Smid bukserne og læg dig på sengen". Er man overnattende til Bed & Breakfast, så mødes man IKKE af en kold og distancerende værtinde og mit hjem/have står til fri afbenyttelse, hvor enhver kan få lov til at gå ugeneret rundt.

Tak til dig, der sendte den negative opdatering. Jeg beklager, men havde ellers opfattelsen af, at du havde nydt opholdet. Du blev jo langt længere end de 2 timer. Du blev opvartet og sørget for, efter bedste evne. Både hvad angik mad, drikkevarer, omsorg m.m. Det havde IKKE været nødvendigt at beskylde mig for at være psykisk syg, for det ved du godt, IKKE er korrekt.

Varme hilsner

Værtinden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
johanneseb skrev, for 2 timer siden:

På en måde har du ret.

Men hvis oplevelsen virkelig var som beskrevet ( og beskrivelsen virker troværdig) , så synes jeg der er god grund til at advare andre potentielle kunder.

Ville være fint at høre fra andre som har besøgt hende.

I sin annonce lægger hun op til en luxuriøs oplevelse med en lidt sofistikeret kvinde. Hele teksten dufter lidt af klasse. Hvis man så skal ligge i timer og høre på alle hendes trakasserier, så ryger det sofistikerede.

Men andre der har været der?

 

Kære Johannes

Jeg benytter IKKE ord som luxuriøs, men tilbyder et fristed, hvor man kan gå ugeneret rundt og har man en elsker/elskerinde med... nyde hinanden i alle hjørner af haven. Jeg kan lide at folk føler sig godt tilpas og derfor får alle udleveret en morgenkåbe, sko og håndklæde. Samt enhver får vådt som tørt og går derfor IKKE sultne fra mit hjem.

Varme hilsner

Værtinden

Ps. Det er ALTID bedre at gå direkte til kilden for at få oplysninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har selv besøgt Værtinden 2 gange og kan kun tilslutte mig koret af tilfredse kunder. Begge gange har været rigtige gode oplevelser. Så de bedste anbefalinger herfra.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Værtinden v. Nr. Nebel skrev, for 30 minutter siden:

Kære Johannes

Jeg benytter IKKE ord som luxuriøs, men tilbyder et fristed, hvor man kan gå ugeneret rundt og har man en elsker/elskerinde med... nyde hinanden i alle hjørner af haven. Jeg kan lide at folk føler sig godt tilpas og derfor får alle udleveret en morgenkåbe, sko og håndklæde. Samt enhver får vådt som tørt og går derfor IKKE sultne fra mit hjem.

Varme hilsner

Værtinden

Ps. Det er ALTID bedre at gå direkte til kilden for at få oplysninger.

Jeg tror du læser mit indlæg som kritisk over for dig.

Det er det ikke ment som. Det er faktisk mest en efterlysning af andre der har haft en anden oplevelse end trådstarter. Og disse personer meldte sig så også.

 

Du skriver ganske rigtigt ikke noget om luxus, men din annonce tekst læser jeg som om du tilbyder en luxus oplevelse. Det er så min fejl hvis jeg mistolker dit skrevne ord.

 

Det er nedenstående jeg referer til.

Ked at du misforstod, men det er forhåbentligt ryddet af vejen nu :)

 

Goddag…
Jeg er wellness berøringsterapeut/massør/surrogat hygger.
Personlige tags: Lattermild, altruist, nærværende, omsorgsfuld, ærlig og 54 år.

2 MULIGHEDER :-) Du og en elsker/elskerinde, kan benytte mit hjem/kæmpe have ugenert for 1.500,- med mulighed for overnatning BB ophold i 24 timer til 2.000,- inkl. mad og drikkevarer eller... du kan underlægge dig mit koncept i ca. 2-3 timer for 2.000,-

Jeg binder ALDRIG ved første besøg og KUN ved et evt. senere besøg, hvis der er gensidig lyst og kemi.

Jeg tilbyder et intenst koncept med kunden i fokus og hvor du IKKE må TALE, RØRE eller SE under den meditative face, hvor jeg skal forsøge at opbygge dig til en god orgasme, uden samleje... under incitament til beroligende musik.

Konceptet forløber ca. som nedenfor beskrevet og strækker sig over et par timer (muligvis længere). Der skal afsættes god tid.

Prisen er 2.000,- og IKKE til forhandling. Der tillægges IKKE ekstra for overskredet tidsrum, kun hvis det er flere timer.

Ved første besøg... afviges der IKKE fra mit udbud. Efter omtale... beskrives konceptet som dejligt, men kan være udmattende. Det forventes derfor IKKE, at man skal tage sig af mig. Jeg har STOR tilfredsstillelse i at se og udøve.

Koncepter er som følger:

1. Du får udleveret en ren morgenkåbe og tøfler, så du er i komfort zone, men kan også vælge, at gå ugenert nøgen rundt i hus og den store parklignende have.

2. Der serveres en let anretning med dertilhørende valgfrie drikkevarer (jeg nyder ikke selv alkohol under besøg). Er vejret godt indtager vi udendørs. Er det dårligt, er vi indendørs i afslappet positur.

3. Jeg fortæller om hvorfor, du IKKE må se, røre eller tale under seancen, samt at det ikke er muligt at være en god giver, hvis ikke man har lært at modtage og kan anvende massage teknik korrekt.

4.. Du føres til bruser, hvor jeg vasker og tørrer dig.

5. Herefter lægges du til rette på sengen, hvor jeg starter med at slibe dine fødder, grundet at det giver en mere sensitiv oplevelse, når de masseres med varm olie.

6. Jeg fortsætter med afspændingsmassage af hele kroppen. Ligeledes med varm olie.

7. Opbygger sensitive berøringer til afslutning med happy ending.

8. Du har mulighed for endnu et bad.

9. Vi siger farvel over et glas væske, efter eget valg.

Jeg kan desværre IKKE modtage RYGERE og kunder under 40 år (et par år yngre kan accepteres, alt efter forståelse for hvad jeg udøver).

En lavere aldersgruppe er dog velkommen under mit Bed & Breakfast regi, såfremt egen partner/elsker/elskerinde medbringes og man er i stand til selv, at anvende div. forefindende muligheder.

Der udleveres også her... morgenkåbe, tøfler, olie m.m. og jeg bistår gerne med et mindre koncept af ovenstående, men hvor par fortsætter alene til udløsning.

Mit sted er IKKE swinger, men naturistisk med mulighed for at udfolde sig seksuelt.

ALLE skal respektere privatlivet, idet der er plads til 3-4 par pt. og der må IKKE anvendes mobil eller fotograferes.

Hygiejne (især mund) SKAL være opdateret og sidestilles med diskretion.

Bookning forudbestilles.

Varme hilsner
Værtinden

Del dette indlæg


Link til indlæg
johanneseb skrev, for 4 timer siden:

Men hvis oplevelsen virkelig var som beskrevet ( og beskrivelsen virker troværdig) , så synes jeg der er god grund til at advare andre potentielle kunder.

 

Jeg synes da helt bestemt det er helt ok at skrive en negativ anmeldelse hvis det er sådan man har oplevet et besøg. Men nogle oplysninger og udsagn skal altså ikke ud i offentligt regi hvis de er delt i fortrolighed mellem 2 mennesker. Og så er det uanset om det er en GP eller et hvilket som helst andet menneske. For mig handler det om grundliggende respekt. Jeg synes sagtens man kan skrive en anmeldelse- også negativ- uden at overskride den grænse.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mildur skrev, for 29 minutter siden:

Jeg synes da helt bestemt det er helt ok at skrive en negativ anmeldelse hvis det er sådan man har oplevet et besøg. Men nogle oplysninger og udsagn skal altså ikke ud i offentligt regi hvis de er delt i fortrolighed mellem 2 mennesker. Og så er det uanset om det er en GP eller et hvilket som helst andet menneske. For mig handler det om grundliggende respekt. Jeg synes sagtens man kan skrive en anmeldelse- også negativ- uden at overskride den grænse.

Deri har du ret. Detaljerings graden var lige høj nok fra TS side.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
johanneseb skrev, for 4 timer siden:
johanneseb skrev, for 4 timer siden:

Jeg tror du læser mit indlæg som kritisk over for dig.

Det er det ikke ment som. Det er faktisk mest en efterlysning af andre der har haft en anden oplevelse end trådstarter. Og disse personer meldte sig så også.

 

Du skriver ganske rigtigt ikke noget om luxus, men din annonce tekst læser jeg som om du tilbyder en luxus oplevelse. Det er så min fejl hvis jeg mistolker dit skrevne ord.

 

Det er nedenstående jeg referer til.

Ked at du misforstod, men det er forhåbentligt ryddet af vejen nu :)

 

Goddag…
Jeg er wellness berøringsterapeut/massør/surrogat hygger.
Personlige tags: Lattermild, altruist, nærværende, omsorgsfuld, ærlig og 54 år.

2 MULIGHEDER :-) Du og en elsker/elskerinde, kan benytte mit hjem/kæmpe have ugenert for 1.500,- med mulighed for overnatning BB ophold i 24 timer til 2.000,- inkl. mad og drikkevarer eller... du kan underlægge dig mit koncept i ca. 2-3 timer for 2.000,-

Jeg binder ALDRIG ved første besøg og KUN ved et evt. senere besøg, hvis der er gensidig lyst og kemi.

Jeg tilbyder et intenst koncept med kunden i fokus og hvor du IKKE må TALE, RØRE eller SE under den meditative face, hvor jeg skal forsøge at opbygge dig til en god orgasme, uden samleje... under incitament til beroligende musik.

Konceptet forløber ca. som nedenfor beskrevet og strækker sig over et par timer (muligvis længere). Der skal afsættes god tid.

Prisen er 2.000,- og IKKE til forhandling. Der tillægges IKKE ekstra for overskredet tidsrum, kun hvis det er flere timer.

Ved første besøg... afviges der IKKE fra mit udbud. Efter omtale... beskrives konceptet som dejligt, men kan være udmattende. Det forventes derfor IKKE, at man skal tage sig af mig. Jeg har STOR tilfredsstillelse i at se og udøve.

Koncepter er som følger:

1. Du får udleveret en ren morgenkåbe og tøfler, så du er i komfort zone, men kan også vælge, at gå ugenert nøgen rundt i hus og den store parklignende have.

2. Der serveres en let anretning med dertilhørende valgfrie drikkevarer (jeg nyder ikke selv alkohol under besøg). Er vejret godt indtager vi udendørs. Er det dårligt, er vi indendørs i afslappet positur.

3. Jeg fortæller om hvorfor, du IKKE må se, røre eller tale under seancen, samt at det ikke er muligt at være en god giver, hvis ikke man har lært at modtage og kan anvende massage teknik korrekt.

4.. Du føres til bruser, hvor jeg vasker og tørrer dig.

5. Herefter lægges du til rette på sengen, hvor jeg starter med at slibe dine fødder, grundet at det giver en mere sensitiv oplevelse, når de masseres med varm olie.

6. Jeg fortsætter med afspændingsmassage af hele kroppen. Ligeledes med varm olie.

7. Opbygger sensitive berøringer til afslutning med happy ending.

8. Du har mulighed for endnu et bad.

9. Vi siger farvel over et glas væske, efter eget valg.

Jeg kan desværre IKKE modtage RYGERE og kunder under 40 år (et par år yngre kan accepteres, alt efter forståelse for hvad jeg udøver).

En lavere aldersgruppe er dog velkommen under mit Bed & Breakfast regi, såfremt egen partner/elsker/elskerinde medbringes og man er i stand til selv, at anvende div. forefindende muligheder.

Der udleveres også her... morgenkåbe, tøfler, olie m.m. og jeg bistår gerne med et mindre koncept af ovenstående, men hvor par fortsætter alene til udløsning.

Mit sted er IKKE swinger, men naturistisk med mulighed for at udfolde sig seksuelt.

ALLE skal respektere privatlivet, idet der er plads til 3-4 par pt. og der må IKKE anvendes mobil eller fotograferes.

Hygiejne (især mund) SKAL være opdateret og sidestilles med diskretion.

Bookning forudbestilles.

Varme hilsner
Værtinden

Jeg tror du læser mit indlæg som kritisk over for dig.

Det er det ikke ment som. Det er faktisk mest en efterlysning af andre der har haft en anden oplevelse end trådstarter. Og disse personer meldte sig så også.

 

Du skriver ganske rigtigt ikke noget om luxus, men din annonce tekst læser jeg som om du tilbyder en luxus oplevelse. Det er så min fejl hvis jeg mistolker dit skrevne ord.

 

Det er nedenstående jeg referer til.

Ked at du misforstod, men det er forhåbentligt ryddet af vejen nu :)

 

Goddag…
Jeg er wellness berøringsterapeut/massør/surrogat hygger.
Personlige tags: Lattermild, altruist, nærværende, omsorgsfuld, ærlig og 54 år.

2 MULIGHEDER :-) Du og en elsker/elskerinde, kan benytte mit hjem/kæmpe have ugenert for 1.500,- med mulighed for overnatning BB ophold i 24 timer til 2.000,- inkl. mad og drikkevarer eller... du kan underlægge dig mit koncept i ca. 2-3 timer for 2.000,-

Jeg binder ALDRIG ved første besøg og KUN ved et evt. senere besøg, hvis der er gensidig lyst og kemi.

Jeg tilbyder et intenst koncept med kunden i fokus og hvor du IKKE må TALE, RØRE eller SE under den meditative face, hvor jeg skal forsøge at opbygge dig til en god orgasme, uden samleje... under incitament til beroligende musik.

Konceptet forløber ca. som nedenfor beskrevet og strækker sig over et par timer (muligvis længere). Der skal afsættes god tid.

Prisen er 2.000,- og IKKE til forhandling. Der tillægges IKKE ekstra for overskredet tidsrum, kun hvis det er flere timer.

Ved første besøg... afviges der IKKE fra mit udbud. Efter omtale... beskrives konceptet som dejligt, men kan være udmattende. Det forventes derfor IKKE, at man skal tage sig af mig. Jeg har STOR tilfredsstillelse i at se og udøve.

Koncepter er som følger:

1. Du får udleveret en ren morgenkåbe og tøfler, så du er i komfort zone, men kan også vælge, at gå ugenert nøgen rundt i hus og den store parklignende have.

2. Der serveres en let anretning med dertilhørende valgfrie drikkevarer (jeg nyder ikke selv alkohol under besøg). Er vejret godt indtager vi udendørs. Er det dårligt, er vi indendørs i afslappet positur.

3. Jeg fortæller om hvorfor, du IKKE må se, røre eller tale under seancen, samt at det ikke er muligt at være en god giver, hvis ikke man har lært at modtage og kan anvende massage teknik korrekt.

4.. Du føres til bruser, hvor jeg vasker og tørrer dig.

5. Herefter lægges du til rette på sengen, hvor jeg starter med at slibe dine fødder, grundet at det giver en mere sensitiv oplevelse, når de masseres med varm olie.

6. Jeg fortsætter med afspændingsmassage af hele kroppen. Ligeledes med varm olie.

7. Opbygger sensitive berøringer til afslutning med happy ending.

8. Du har mulighed for endnu et bad.

9. Vi siger farvel over et glas væske, efter eget valg.

Jeg kan desværre IKKE modtage RYGERE og kunder under 40 år (et par år yngre kan accepteres, alt efter forståelse for hvad jeg udøver).

En lavere aldersgruppe er dog velkommen under mit Bed & Breakfast regi, såfremt egen partner/elsker/elskerinde medbringes og man er i stand til selv, at anvende div. forefindende muligheder.

Der udleveres også her... morgenkåbe, tøfler, olie m.m. og jeg bistår gerne med et mindre koncept af ovenstående, men hvor par fortsætter alene til udløsning.

Mit sted er IKKE swinger, men naturistisk med mulighed for at udfolde sig seksuelt.

ALLE skal respektere privatlivet, idet der er plads til 3-4 par pt. og der må IKKE anvendes mobil eller fotograferes.

Hygiejne (især mund) SKAL være opdateret og sidestilles med diskretion.

Bookning forudbestilles.

Varme hilsner
Værtinden

Kære Johannes

Nej, jeg modtog dit oplæg positivt og blev meget glad for, at der var én som kunne forholde sig lidt mere nøgternt til, at det IKKE er fair at viderebringe fortrolige oplysninger. Jeg husker ganske tydeligt den pågældende og kunne IKKE forestille mig, at han ville vende sig imod mig på den måde, når han under sit besøg, var af en helt anden mening. I og med, at jeg taler med mine gæster, så forsøger jeg at fremstå menneskelig. Jeg har lært af den pågældendes devise og når annoncen udløber, så er jeg mere OBS på, hvem jeg modtager og jeg vil nok gøre mere for, at virke som de fleste udbydere... med større ligegyldighed til den enkelte gæst.

Der vil altid være forsmåede mennesker iblandt og det er umuligt at stille alle tilfreds. Hvis jeg ikke vidste bedre, så ville jeg tro, at det var min ekskæreste, der havde skrevet anmeldelsen, idet han har forsøgt at tilsværte mig de sidste par år. Jeg er IKKE den eneste udbyder, der må leve med konsekvensen af folks mening og holdning til, hvad vi laver :-)

Varme hilsner

Værtinden

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil bare sige at jeg har være på besøg flere gange medens du var i Silkeborg. Du er bare en SKØN kvinde og besøger dig gerne igen hvis jeg må

Kys kys

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Frække Ida skrev, for 3 timer siden:

Ej, super fedt koncept @Værtinden v. Nr. Nebel!!! :) 

K Ida.

 

Kære Ida

Tak <3 Det er jeg glad for at du og langt de fleste af mine gæster også syntes <3

Jeg ved hvem dem pågældende anmelder er og han gav bestemt IKKE udtryk for, at ha haft en dårlig oplevelse, tværtimod. Der kan være mange årsager til, at folk vælger at blive personlige. Fremefter eller når annoncen udløber, satser jeg nok mere på mit Bed & Breakfast for folk, der har lyst til at hygge sig med hinanden og IKKE med mig. Der er jo rigeligt med skønne udbydere og det handler vist mest i bund og grund om, at søge den der tilbyder det, man har behov for. Gæsten var en fejltagelse og jeg kan kun håbe for ham, at han finder frem til én, der giver ham mere optimal kredit.

Varme hilsner

Værtinden

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Kinky fyr skrev, for 9 minutter siden:

Jeg vil bare sige at jeg har være på besøg flere gange medens du var i Silkeborg. Du er bare en SKØN kvinde og besøger dig gerne igen hvis jeg må

Kys kys

Smiler... hvor er du sød. Tak for dine dejlige varme ord <3  Selvfølgelig må du besøge mig igen. Håber at du har det godt <3

Mange hilsner og tak fordi, at du stadig husker mig og tilmed for noget positivt :-)

Værtinden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75

Altid godt med begge vinkler på en anmeldelse. Efter at læst vestjydens anmeldelse igen, må jeg nok give folk ret i at den udleverer lidt for for meget personlig information om værtinden. Jeg ville nok skrive, at hun talte om sine personlige problemer, hvis jeg valgte at skive om det og ikke hvad det konkret var. Men det er jo altid nemt at være bagklog. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender en sød fyr som har besøgt dig, da han var i Jylland og jeg kan sige at han ihvertfald fik en DEJLIG behandling af dig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kære Mester75

Jeg taler ALDRIG om personlige problemer, men trækker på erfaringer og henviser til... at svær modgang ofte kan vendes til noget positivt. 

Det nemmeste for mig ville være, at sende en anmeldelse og person analyse på den pågældende gæst, idet jeg ALTID ligger inde med mange info og altid kan referere til en samtale, men i og med at jeg ligger under loven om håndtering af person oplysninger og tavshedspligt, så må det være..  om en ønsker at svine mig til.

Jeg er KUN et menneske, men jeg deler IKKE  mit privatliv. Det er der skrevet rigeligt om i medierne.

Varme hilsner

Værtinden

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tusinde tak studineMILF <3

Der er rigeligt med mennesker der gør hinanden ondt. Hvorfor kan folk ikke bare glædes over, at der er nogen der vil modtage hverandre, for dem de er <3

Jeg tilbyder IKKE luksus, men privatliv, nærvær og fred.

Varme hilsner

Værtinden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Værtinden v. Nr. Nebel skrev, for 10 minutter siden:

Tusinde tak studineMILF <3

Der er rigeligt med mennesker der gør hinanden ondt. Hvorfor kan folk ikke bare glædes over, at der er nogen der vil modtage hverandre, for dem de er <3

Jeg tilbyder IKKE luksus, men privatliv, nærvær og fred.

Varme hilsner

Værtinden

Det skal du ikke takke for. Jeg kan bare huske han fortalte, at han var forbi og at det var godt, og det havde jeg såmænd bare lyst til at dele med dig og andre i tråden, da jeg også synes vi skal være gode ved hinanden OG vi kan ikke tilfredsstille alle, og skal det heller ikke. 8-) 

Rigtig dejlig weekend herfra :-)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Fjotte skrev, for 8 timer siden:

Har selv besøgt Værtinden 2 gange og kan kun tilslutte mig koret af tilfredse kunder. Begge gange har været rigtige gode oplevelser. Så de bedste anbefalinger herfra.

Tak Fjotte <3 Jeg har været glad for dine besøg ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
StudineMILF skrev, for 47 minutter siden:

Det skal du ikke takke for. Jeg kan bare huske han fortalte, at han var forbi og at det var godt, og det havde jeg såmænd bare lyst til at dele med dig og andre i tråden, da jeg også synes vi skal være gode ved hinanden OG vi kan ikke tilfredsstille alle, og skal det heller ikke. 8-) 

Rigtig dejlig weekend herfra :-)

Tak i lige måde <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...