Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har nu hørt fra 2 piger at EG´s administratorer selv besøger piger herindefra, og oven i købet før besøget oplyser pigen om, at de er admins her for at opnå rabat på den konto??

 

Forhåbentligt er det da bare en vandrehistorie, ellers er EGs integritet jo ikkeeksisterende...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass

Eftersom de ikke kan pålægge nogen konsekvenser uden selv at havne i fedte fadet, så er det da helt og holdent op til pigen at sige skrid pomfrit, min pris er fast....

Med det sagt, jeg tror aldrig på rygter, rygter er bare en løgn indtil det modsatte er bevist ;-) 

 

Edit: Heh, den var så blevet afgjort før jeg fik postet min tilgang til det :-D (KF postede mens jeg skrev)

Redigeret af Tass

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Vi laver nogle tests indimellem for at tjekke om pigerne er i orden...nej, spøg til side :-) Den slags har jeg ikke kendskab til - og jeg tjekker heller ikke andre piger ud - eller mænd for den sags skyld. Håber ikke det er noget der sker.

#støtbrysterne

Redigeret af Maya Kathrine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg behøver ingen løn, nærmest bare udgifterne dækket, så skal i ikke høre noget ballade fra mig.. og jeg lover på min faders grav, at skrive anmeldelser, anmeldelser, anmeldelser..

Hvornår kan jeg starte?

Hilsen

KF aka EG-testeren :D

PS. Det er naturligvis scam.. se første svar i tråden.

Redigeret af KF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Udvikler skrev, for 5 minutter siden:

...og jeg tjekker heller ikke andre piger ud - eller mænd for den sags skyld...

Er du meget sippet? :D

Kan du ikke give dig selv 'Rank' af udvikler, it-ansvarlig, eller noget i den dur'? Det virker underligt at vores 'mekaniker' er 'Ny bruger'.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 12 minutter siden:

Jeg behøver ingen løn, nærmest bare udgifterne dækket, så skal i ikke høre noget ballade fra mig.. og jeg lover på min faders grav, at skrive anmeldelser, anmeldelser, anmeldelser..

Hvornår kan jeg starte?

Hilsen

KF aka EG-testeren :D

PS. Det er naturligvis scam.. se første svar i tråden.

 

Det er så lidt kikset at være den 4. admin. som kommer fordi den dag :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
KF skrev, for 12 minutter siden:

Er du meget sippet? :D

Kan du ikke give dig selv 'Rank' af udvikler, it-ansvarlig, eller noget i den dur'? Det virker underligt at vores 'mekaniker' er 'Ny bruger'.

KF.

Nej, jeg er sådan set reelt bare uerfaren til den slags/sex :-) Jeg ved endnu ikke hvad der skal ind hvor:-).

Mht. til rank så er det baseret på hvor mange indlæg man har lavet, og der skal jeg efter det nuværende system have lavet 1000 for at blive erfaren bruger. Det kræver lidt for meget fusk i systemet for at jeg når dertil. Så jeg holder mig til sandheden - og så må jeg arbejde mig op imod 100 som giver status'en "medlem". Det er systemet - som i øvrigt ikke er noget vi selv har udviklet. I øvrigt så er det jo jer der skal snakke herinde - og ikke mig. Jeg skal bare lytte :-)

Redigeret af Maya Kathrine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du ikke moderator rettigheder?

Du kan lave din egen custom rank, kun til dig selv. Ligesom min er 'Adonis' feks.. det var noget jeg plagede en moderator om, til han ikke gad høre mere på mit jammer, og gav efter ;-)

KF.

Redigeret af KF

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 1 minut siden:

Har du ikke moderator rettigheder?

Du kan lave din egen custom rank, kun til dig selv. Ligesom min er 'Adonis' feks.. det var noget jeg plagede en moderator om, til han ikke gad høre mere på mit jammer, og gav efter ;-)

KF.

haaaaaaahah :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 9 minutter siden:

Har du ikke moderator rettigheder?

Du kan lave din egen custom rank, kun til dig selv. Ligesom min er 'Adonis' feks.. det var noget jeg plagede en moderator om, til han ikke gad høre mere på mit jammer, og gav efter ;-)

KF.

 

Så nu skylder du ham en tjeneste ? :D:P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 1 minut siden:

 

Så nu skylder du ham en tjeneste ? :D:P 

Vedkommende er ikke moderator længere, så jeg ved heldigvis ikke hvem vedkommende er/var.. win-win :P

KF.

Redigeret af KF

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 3 minutter siden:

Vedkommende er ikke moderator længere, så jeg ved heldigvis ikke hvem vedkommende er/var.. win-win :P

KF.

Uh...russisk roulette :D 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 6 minutter siden:

Vedkommende er ikke moderator længere, så jeg ved heldigvis ikke hvem vedkommende er/var.. win-win :P

KF.

Adonis... så burde du da deltage i pik tråden :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 2 timer siden:

Adonis... så burde du da deltage i pik tråden :D 

Det er de udvalgte få forundt, at få et glimt ;-)

KF. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...