Hop til indhold

Recommended Posts

jsp skrev, for 7 minutter siden:

Nej, men håber at komme til det :) 

Har du skrevet med hende? Synes hun er lidt langsom til at svare, men hun skriver at hun har næsten 400 ulæste beskeder, så det forstår man vel 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
jyde123 skrev, Lige nu:

Har du skrevet med hende? Synes hun er lidt langsom til at svare, men hun skriver at hun har næsten 400 ulæste beskeder, så det forstår man vel 

Har lige skrevet til hende, af en eller anden årsag kan jeg ikke se alle profiler, at hun har 400 besked skal nok passe, hun der jo godt ud, blev først klar over hendes eksistens da du linkede hende :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jsp skrev, for 12 minutter siden:

Har lige skrevet til hende, af en eller anden årsag kan jeg ikke se alle profiler, at hun har 400 besked skal nok passe, hun der jo godt ud, blev først klar over hendes eksistens da du linkede hende :) 

 

Jeg håber på det bedste! skriv hvis du får en aftale i hus med hende :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jsp, prøv lige at tjekke din søgning. Måske alder, profilbillede, højde eller vægt. 

Jeg har skrevet lidt med hende, og fået adgang til album... MUMS!

Virker som en sød/seriøs pige. Det er desværre bare ikke lykkedes at finde en dag der passer endnu,

Hun havde oveni købet stedet, sidst hun skrev. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
Agent0037 skrev, for 1 minut siden:

jsp, prøv lige at tjekke din søgning. Måske alder, profilbillede, højde eller vægt. 

Jeg har skrevet lidt med hende, og fået adgang til album... MUMS!

Virker som en sød/seriøs pige. Det er desværre bare ikke lykkedes at finde en dag der passer endnu,

Hun havde oveni købet stedet, sidst hun skrev. ;) 

Jeg checker jævnligt mine indstillinger, og kan ikke umiddelbar se der er noget galt, men målinger checke igen, tak.

Har også lige hørt fra hende, hun spurgte hvad jeg var til, hvilket jeg har svaret på, har endnu ikke adgang til billeder, ja hun ser godt ud, bare det ikke er for godt :):) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jsp skrev, Lige nu:

Jeg checker jævnligt mine indstillinger, og kan ikke umiddelbar se der er noget galt, men målinger checke igen, tak.

Har også lige hørt fra hende, hun spurgte hvad jeg var til, hvilket jeg har svaret på, har endnu ikke adgang til billeder, ja hun ser godt ud, bare det ikke er for godt :):) 

Ja, når det bliver for godt, bliver man jo lidt mistænksom. He he!

Tror absolut hun er ok. Lækker dame!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
Agent0037 skrev, Lige nu:

Ja, når det bliver for godt, bliver man jo lidt mistænksom. He he!

Tror absolut hun er ok. Lækker dame!

 

Skylder dig en stor tak har lige checket mine indstillinger, jeg søgte fra 30 og op og det er ikke hensigten 30 er nærmest topalder, takker endnu engang :):) , nu vælter det ind med ungmøer :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...