Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

Hvidovre torv

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Ja igen trængte legme og lem til opmærksomhed, så jeg tittede lidt på diverse hjemmesider, ville egentligt gerne Bee, men hun har klinik det forkerte sted for mig, men godt for andre :) fotos af Hvidovre torv virkede fristende, en lille petite men desværre ikke ung thai, vakte min interesse, afsted på knallerten, ind ad døren, dav og Hej har du tid, og ja, hun havde da tid, ind i lokale bestille en times sport massage, blev masseret  rigtig godt og grundigt, og hun kravlede godt rundt på mig, og lave de der stræk og træk, og mine testikler blev da også strøget blidt og roligt, da jeg blev bedt om at vende rundt så lej lå på ryggen, fik jeg også massage på forsiden, og lysker, på ettidspunkt tager hun mine testikler i hånden kigger lidt smiler og spørger om der også skal masseres her, jeg efterlyser et blowjob, det siger hun ja til, og hun ville lige børste tænder og skylle med akti brush, og helt ok, hun kan ind og begynder at lege med mit lem, og begyndte så at "spille kødfløjte" da det begyndte a være ret lækkert, skiftede hun mellem hånd opmuntring, så det var ved at udvikle sig til handjob med lidt blæs, hmm ikke så godt tænkte jeg, så da hendes lille søde suttetrut igen gabte over naturfagotten lagde jeg begge mine hænder kælent på hendes hoved og nussede hende i hovedbunden, da hun ville flytte hovedet holdt jeg det fast oghun kunne så "blæse videre" og lige inden jeg kom fjernede jeg mine hænder og sagdenow im comming, hun nåde at flytte hovedet og gjorde mig helt færdigt med en frisk hånd. 

Fin service med vådserviet og aftørring smil og kom snart igen...

 

alt i alt et fint besøg, og hun måtte lige lære at et blæs er et blæs....uden håndkraft....

 

Alko...

 

komme igen måske, men hvis Bee flytter, så.....

Redigeret af Alkoholikeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 54 minutter siden:

Ja igen trængte legme og lem til opmærksomhed, så jeg tittede lidt på diverse hjemmesider, ville egentligt gerne Bee, men hun har klinik det forkerte sted for mig, men godt for andre :) fotos af Hvidovre torv virkede fristende, en lille petite men desværre ikke ung thai, vakte min interesse, afsted på knallerten, ind ad døren, dav og Hej har du tid, og ja, hun havde da tid, ind i lokale bestille en times sport massage, blev masseret  rigtig godt og grundigt, og hun kravlede godt rundt på mig, og lave de der stræk og træk, og mine testikler blev da også strøget blidt og roligt, da jeg blev bedt om at vende rundt så lej lå på ryggen, fik jeg også massage på forsiden, og lysker, på ettidspunkt tager hun mine testikler i hånden kigger lidt smiler og spørger om der også skal masseres her, jeg efterlyser et blowjob, det siger hun ja til, og hun ville lige børste tænder og skylle med akti brush, og helt ok, hun kan ind og begynder at lege med mit lem, og begyndte så at "spille kødfløjte" da det begyndte a være ret lækkert, skiftede hun mellem hånd opmuntring, så det var ved at udvikle sig til handjob med lidt blæs, hmm ikke så godt tænkte jeg, så da hendes lille søde suttetrut igen gabte over naturfagotten lagde jeg begge mine hænder kælent på hendes hoved og nussede hende i hovedbunden, da hun ville flytte hovedet holdt jeg det fast oghun kunne så "blæse videre" og lige inden jeg kom fjernede jeg mine hænder og sagdenow im comming, hun nåde at flytte hovedet og gjorde mig helt færdigt med en frisk hånd. 

Fin service med vådserviet og aftørring smil og kom snart igen...

 

alt i alt et fint besøg, og hun måtte lige lære at et blæs er et blæs....uden håndkraft....

 

Alko...

 

komme igen måske, men hvis Bee flytter, så.....

Var det øko?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Det hun forlangte, ikke en urimelig pris, jeg forhandler ikke, hvis jeg syntes prisen er forkert siger jeg nej tak...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alkoholikeren

  • Medlem
  •  
  • Alkoholikeren
  • Medlemmer
  •  642
  • 657 indlæg
  • Lokation: Øltønden

Jeg har en aftale med hende senere i aften, glæder mig til at have sex med en ung kvinde, og som hun er anmeldt, giver hun god service, jeg glæder mig til at skrive om mit samvær med hende, en ung kvinde....uhmm

 
  • Hvad skete der med dit besøg?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Kan du linke mere konkret.....tror det er et Bee, besøg...eller Kineseren, det blev dog aldrig til noget med kineseren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Jeg har fundet den Wanker, ja det gik fint det besøg, dengang, som altid en veloplagt Bee, og god behandling, og masser af opmærksomhed til lemmet, god b2b og et godt afslutningsblæs, tænker at hun efterhånden er en erfaren ung kvinde med alle de øvelser hun nu har været igennem....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...