Hop til indhold
Guest Blondine Zine

Kleo massage666 budapest

Recommended Posts

Guest Blondine Zine

Så blev det min tur til at komme med en lille anmeldelse. 

Massage666 ligger i en lille sidegade lige ved siden af gågaden, og der er stort skilt på facaden så det er nemt at finde!

Jeg har længe gerne vil prøve det her kære Tantra massage incl yoni massage selvfølge. Når man kommerc ind på klinikken, så bliver man vist ind i massage rummet, og så kommer alle de smukke piger ind og stiller sig op på en række.

Og så er det faktisk pænt svært at vælge skulle jeg lige hilse og sige. Jeg valgte så den frække Kleo, og det det var et super valg. 

Hun startede med at give en super lækker ryg massage med hænder og ben, da hun have gjort det i cirka 15 min begynde hun at bruge resten af kroppen (koster 100kr ekstra) da hun har gjort det et stykke tid. Bliver man bedt om at vende sig om, og her bruger hun hele kroppen fra starten af, og pirre imens fisse på en super fræk måde indtil hun til sidst afslutter med den dejligste yoni massage. 

Så hvis du kommer til budapest bliver du nød til at opleve dette uanset om du er mand eller kvinde. 

Lige et lille link også. http://massage666.com/kleo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hej Zine spændende sted du der har fået, ligger det på Pest siden eller Buddha siden, og hvis du kan lokalisere om det er tæt på hvilken af de ni broer ? 

Og tak for en fin anmeldelse .....

 

vh

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Blondine Zine
Alkoholikeren skrev, for 2 timer siden:

Hej Zine spændende sted du der har fået, ligger det på Pest siden eller Buddha siden, og hvis du kan lokalisere om det er tæt på hvilken af de ni broer ? 

Og tak for en fin anmeldelse .....

 

vh

Alko

Hej Alko

Det er på pest siden, det er en sidegade meget tæt på den store vej der deler gågaden!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest allo-allo

Vær opmærksom på, at de har tre klinikker. Find de øvrige ved at klikke på kortet. 

Jeg kan bekræfte rygterne om god og fræk massage. For et års tid siden havde jeg 6 uger i Budapest i forbindelse med en arbejdsopgave og besøgte Massage 666 flere gange. Top service. Sød og servicemindede piger og efter flere besøg var der også tilbud om fuld pakke. En aften, hvor jeg var en af de sidste kunder, lokkede et par af pigerne mig med ud i Budapests natteliv til noget mad, musik og drinks. Det blev en lang nat. Og meget tilfredstillende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest D54

Det er nu seks år siden den første anmeldelse af Kleo kom her på EG ..... og hun er stadig aktiv.

Dengang en 24-årig ung pige - i dag en 30-årig skøn dame.

Jeg fik en sen tid. 90 minutter fra kl 20 - hun var træt inden vi startede; men hun var bare skøn, og hendes træthed tog al stressen ud af behandlingen. Rolig, intensiv, sensuel, og når hun opdager at det hele er OK, så kommer smilene og hun åbner op.

Bare en skøn pige ..... besøg hende på Massage666 når du tager til Budapest.

Om stedet .... knap så brutalt udefra som på billederne. Fatisk meget diskret i dag. De tre salnon'er er blevet til en - så i dag findes kun "silver salon". Atmosfæren indenfor er diskret og personlig .... kan anbefales.

PS ..... jeg er sikker på det er den samme Kleo .... hun bekræftede at hun havde været på massage666 i mange år.

Redigeret af D54
tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...