Hop til indhold

Recommended Posts

Canelo Saul Alvarez skrev, for 3 timer siden:

Er da nogle af jer mænd som har besøgt den her lækker moden kvinde Lulu http://www.hvidovrepigerne.dk/index.php/pigerne/item/229-lulu

Er hun omkring 40 erne? Eller ser hun ældre ud på billedet?

Hvis du gjorde dig bare en anelse anstrengelse og læste dit eget link, så står der klart og tydeligt at hendes alder er 48 :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende. Er du til modne frodige kvinder, der kan lide at lege, så er hun bestemt et besøg værd. Du skal også være til Sprøjteorgasmer, da de kommer kraftigt og hurtigt...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man lavet efterlysninger i Anmeldelser burde det være sådan at:

Ingen svarer

"Efterlyseren" giver sig selv en "dummebøde" i form af et aflagt besøg med efterfølgende anmeldelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
frisk fyr nsj skrev, for 22 timer siden:

Hvis du gjorde dig bare en anelse anstrengelse og læste dit eget link, så står der klart og tydeligt at hendes alder er 48 :shock:

Ja jeg ved godt da står 48 år på hendes profil.

Men er det nu hendes rigtigt alder? Da er nogle glædes piger da lyver om deres alder.

Det er ok hvis hun er over 48 eller 58. Det bare hvis hun ser meget ældre ud hvis jeg støder ind på hende.

Det kan være hun er 62 år.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, for 23 timer siden:

Har besøgt hende. Er du til modne frodige kvinder, der kan lide at lege, så er hun bestemt et besøg værd. Du skal også være til Sprøjteorgasmer, da de kommer kraftigt og hurtigt...

Tak skal du ha.

Lyder som om hun er en aktiv dejlig moden kvinde :-D

Redigeret af Canelo Saul Alvarez

Del dette indlæg


Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez skrev, for 7 minutter siden:

Øh hvad mener du?  

hun er ældre end de 48, hvormeget må hun hellere selv fortælle dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest klodshans1972

Hun skriver 110 kilo... Billeder er taknemmelige, men hub ligner ikke en kvinde på 110 kilo.

nogen der kan bekræfte eller afkræfte frodigheden ?

mh.

Klodshans

Del dette indlæg


Link til indlæg
klodshans1972 skrev, for 28 minutter siden:

Hun skriver 110 kilo... Billeder er taknemmelige, men hub ligner ikke en kvinde på 110 kilo.

nogen der kan bekræfte eller afkræfte frodigheden ?

mh.

Klodshans

Hun er absolut frodig, men om det er 110 kg eller lidt mindre, skal jeg ikke kunne sige...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende, men jeg kan altså ikke sige, om hun er 48 elller lidt ældre. Er egentlig også ligeglad. Selvom jeg absolut er til voksne og frodige damer var jeg lige ved at fravælge hende da jeg så, at der stod 110 kg, men gjorde det heldigvis ikke. Skulle jeg gætte på hendes vægt ville jeg ikke have skudt så højt. Måske vil hun bare sikre sig mod kunder der bliver skuffede over at hun er en stor dame.

Er man til frodige og voksne damer der sprøjter igen og igen når man slikker kan hun anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...