Hop til indhold
Guest dallevalle

gangbang

Recommended Posts

Guest dallevalle

Nogen seriøse til gangbang ved Sæby , onsdag formiddag , 28 årig slank pige til alle huller , 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey 

Godt initiativ men jeg har desvære allered meldt mig til GB i støvring samme dag :)

men send et billede af tøsen og måske jeg skifter så hehe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dallevalle

Ja problemet med gangbang er så mange melder sig til , og 90% bliver væk , det surt

Del dette indlæg


Link til indlæg

I en lille privat Gang-bang klub, som jeg var medlem af for mange år siden ordnede vi problemet på den måde, at der blev betalt forud. Blev deltagerne væk, så havde de tabt deres penge. Tilmelding bliver formentlig foretaget af personer, der er opstemte, hvilket de måske ikke er, når dagen oprinder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Guptas law

Men lidt prisoplysninger og evt et billede kunne da være rart som "forbruger oplysning" .. er det noget som kan findes ?

Onsdag kan nok løses og der er jo ikke så langt til Sæby...:-)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kongo79

Jeg tager 100 kr i depositum via mobil Pay for at reservere plads hos de gangbangs jeg holder...  Så dukker 8 ud af 10 op...  Ja der ryger lidt diskretion men jeg gider simpelthen ikke alle de afbud.. 

 

Selv når jeg har haft en ung smuk pige på de 20 år til en gratis 3-4 dukker der op ikke folk op alligevel...  Mænd er alle tastatur tyre men de færreste er det i virkeligheden 

 

Det er hvert fald min erfaring efter 12 år i universet 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt har jeg aldrig deltaget i et GB - Rigtig øv.

Har en hverdag, hvor jeg sjældent har muligheden for at deltage.

Da jeg på lørdag har "fri", så kan jeg deltage fra kl. 12.00 til 15.00.

Desværre tilbydes det ikke i mit område som hedder Trekantområdet og Fyn.

Redigeret af KAN

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest moondog

Jeg kunne være interesseret, men vil være sikker på at det bliver til noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dallevalle

så meld jer gutter

i morgen onsdag , ved sindal , skriv og i får oplyst et telefonnummer i skal ringe på, så vi kan høre i er seriøse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dallevalle

Vil sige tak til de 4 Gutter det mødte op.  Det var en fornøjelse , hygge og god stemning , og self sex, 

Viser der findes sku seriøse mænd til , så i vil alle være hjertelig velkommen igen , hvis vi finder på det en anden gang 

Hyg 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...