Guest dallevalle Skrevet 18. August, 2016 Nogen seriøse til gangbang ved Sæby , onsdag formiddag , 28 årig slank pige til alle huller , Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dustman 48 Skrevet 18. August, 2016 Hey Godt initiativ men jeg har desvære allered meldt mig til GB i støvring samme dag men send et billede af tøsen og måske jeg skifter så hehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sjovleg 21 Skrevet 18. August, 2016 Fortæl lidt mere, kunne godt være interesseret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest dallevalle Skrevet 18. August, 2016 Ja problemet med gangbang er så mange melder sig til , og 90% bliver væk , det surt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sjovleg 21 Skrevet 18. August, 2016 Fortæller du lidt om pigen og prisen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Einstein 33 Skrevet 18. August, 2016 I en lille privat Gang-bang klub, som jeg var medlem af for mange år siden ordnede vi problemet på den måde, at der blev betalt forud. Blev deltagerne væk, så havde de tabt deres penge. Tilmelding bliver formentlig foretaget af personer, der er opstemte, hvilket de måske ikke er, når dagen oprinder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest dallevalle Skrevet 18. August, 2016 Forudbetaling er ikke vejen frem , der der ingen der vil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Guptas law Skrevet 18. August, 2016 Men lidt prisoplysninger og evt et billede kunne da være rart som "forbruger oplysning" .. er det noget som kan findes ? Onsdag kan nok løses og der er jo ikke så langt til Sæby...:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kongo79 Skrevet 18. August, 2016 Jeg tager 100 kr i depositum via mobil Pay for at reservere plads hos de gangbangs jeg holder... Så dukker 8 ud af 10 op... Ja der ryger lidt diskretion men jeg gider simpelthen ikke alle de afbud.. Selv når jeg har haft en ung smuk pige på de 20 år til en gratis 3-4 dukker der op ikke folk op alligevel... Mænd er alle tastatur tyre men de færreste er det i virkeligheden Det er hvert fald min erfaring efter 12 år i universet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KAN 32 Skrevet 18. August, 2016 (edited) Personligt har jeg aldrig deltaget i et GB - Rigtig øv. Har en hverdag, hvor jeg sjældent har muligheden for at deltage. Da jeg på lørdag har "fri", så kan jeg deltage fra kl. 12.00 til 15.00. Desværre tilbydes det ikke i mit område som hedder Trekantområdet og Fyn. Redigeret 18. August, 2016 af KAN Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest dallevalle Skrevet 18. August, 2016 Mange spørger om pris , 1200 for et par timers sjov Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Verbal 102 Skrevet 18. August, 2016 Jeg er også interesseret, hvis man kan se et billede af hendes krop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
98omr 46 Skrevet 19. August, 2016 Dallevalle send PB jeg er klar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest moondog Skrevet 20. August, 2016 Jeg kunne være interesseret, men vil være sikker på at det bliver til noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Neger12 0 Skrevet 20. August, 2016 Jeg er også klar. Send et billede til mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamdermab 61 Skrevet 22. August, 2016 Bliver det til noget... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest dallevalle Skrevet 23. August, 2016 så meld jer gutter i morgen onsdag , ved sindal , skriv og i får oplyst et telefonnummer i skal ringe på, så vi kan høre i er seriøse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest dallevalle Skrevet 23. August, 2016 Har lige fået et afbud så der er plads endnu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest dallevalle Skrevet 24. August, 2016 Vil sige tak til de 4 Gutter det mødte op. Det var en fornøjelse , hygge og god stemning , og self sex, Viser der findes sku seriøse mænd til , så i vil alle være hjertelig velkommen igen , hvis vi finder på det en anden gang Hyg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest dallevalle Skrevet 25. August, 2016 vi prøve igen 31-8 efter stor succes i går Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg