Hop til indhold
Romeomand

LADYBOYS Nancy og Nicky i Duisburg

Recommended Posts

Besøgte igår Nicky og Nanny,  to ladyboys fra Thailand i Duisburg, Bahnhofstrasse.

Er ofte på job i Ruhr området og i Barcelona og de Baltiske lande og nyder godt af de lavere priser og den 

Hårdere konkurrence der hersker blandt TS og Ladyboys her.

De var begge helt friske på adressen, første arbejdsdag og jeg var nummer 2 kunde hos den ene og første hos den anden.

Havde ringer i forvejen, på annoncen fra intimrevier.Com og efter lidt sproglige udfordringer fik vi aftalt at jeg skulle besøge dem begge og vi skulle

Have mig som aktiv part, ville gerne have et dobbelt Blow,  og prøve at kneppe begge deres røve. Sprøjt fra alle .

X fingre for at det vr forstået.

Ankom kl.  19.30 og ringede på døren i en skummel udseende bygning med beplantning op af nogle mørke mursten. Metalskodder for vinduerne.

Man føler sig sgu lidt udlevet en gang imellem og fik en følelse af utryghed.

Der blev åbnet et vindue på klem og råbt 5 min.

Man står på fortovet med halvstik pik synlig för enhver lokal kendt....

Døren blev elektrisk åbent og indenfor blev jeg modtaget af Nanxy.  I skulle ovenpå, i halvmørke men kom ind i et hvidt rum med en stor dobbeltseng 

Og spejl i loft og på 3 vægge. Ikke,for mørkt og varmt, men dejligt.

Hun havde en negligé på og et par små lyserøde gennemsigtigt trusser med en lille men halvstik pik.

Nicky kom ind i rummet, da jeg var ved at falde i mine bukser og der blev fnise lidt fra dem begge. 

Alder 21 og 23, og jeg gætter på at det er nogenlunde rigtigt, meget faste i kødet...

Nickvar i hvide trusser og ingen tip, så der Vari udsigt til et par faste ungpige bryster.

Jeg fik fat i mine bukser og fik hevet de aftalte 250 euro op af lommen, har aldrig min pung med ind....

Fik afleveret en flaske god Cremant og fik dem sat på sengekanten.

De skiftedes til at sutte mig og gage lidt på min pik.

Vi skiftede til en Blow trekant, tror jeg det må hedde, de var ikke helt friske på at sutte hinanden, men med lidt coaching og fnis gik det.

Så tog jeg dem skiftevis i doggy, hvor jeg kneppede den ene og suttede den anden.

Jeg fik hevet kommet af og kom på Nanxys bryster, efter ca. 10 min tror jeg, Min Pik var så hoar at jeg kunne ridse en bil med den....

Suttede pik på dem begge skiftevis, og Nicky begyndte at hive efter vejret og kom ud over mig, fortsatte med Nanxy og hun kom uden at der rigtig var sperm , kun lidt væske.

Jeg var stadig hård og havde ikke nået at være rigtig slap, så jeg rullede et kondom på og kneppede Nanxy, mens jeg slikkede numse på Nicky...

Grovkneppede Nanxy i et stykke tid og kom i Kondomet i hendes røv.

Super søde begge to, kunne li det de lavede, har ikke været i Europa før, så sørme dejligt med nogle ukrukkede og friske LB..

Kan varmt anbefales, hvis man er på de kanter.... billeder er vellignende.

Romeomand. 

 

57b2c0df8221a.jpg

57b2bb857cfe8.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...