Hop til indhold
gotu2

Luksus Tøsen - Fantastisk oplevelse

Recommended Posts

Det er efterhånden noget tid siden jeg har anmeldt herinde.

Sad i går og kiggede på Annoncelight. Når jeg kigger rundt, bruger jeg min sunde fornuft. Sorterer de åbenlyse falske annoncer fra. Når jeg finder en annonce, der ser troværdig ud og hvor pigen og ydelserne tiltaler mig, kigger jeg lige dette forum igennem for evt. advarselslamper. Må sige at jeg gerne ser gerne en positiv anmeldelse før jeg kontakter pigen. Jeg er typen der godt kan vente og vil hellere lave benarbejdet før jeg slår til.

 

Jeg kunne ikke rigtig finde noget på Luksus Tøsen, men billeder og beskrivelse tiltalte mig:

http://annoncelight.dk/showad/205566

 

Afsted med en sms. Når jeg kontakter en GP er jeg gerne meget detaljeret i hvilke ydelser jeg vil have. Jeg har også nær læst annoncen, for der er jo ingen grund til at bede om noget, pigen ikke tilbyder eller ikke ønsker. Det er min erfaring at på denne møde er forventningerne afstemt og chance for skuffelse er minimeret.

Svar kommer ret hurtigt. Selvom der i annoncen står at hun modtager besøg, er det desværre ikke tilfældet.

Spørger hende om hun evt. kan skaffe et sted, mod evt. betaling – YES det er muligt.

 

Bestiller ¾ time og med mine ønsker bliver det Tøs-pakken + stedet der skal betales for.

 

Møder op til aftalt og bliver lukket ind med det samme. Det er altid spændende at se pigen for første gang. Stemmer billederne nu også overens? Har jo oplevet at der lige er +20 kg og +10 år….

Billederne på annoncen yder ikke rigtig retfærdighed, for hvordan hun ser ud i virkeligheden.

I mine øjne ser hun meget bedre ud i virkeligheden. Hun har mørkt hår, en lille fast røv og en anelse mere brun efter sommeren. Alder, vægt og højde passer meget godt.

 

Vi afregner, smider tøjet og hopper sammen i bad.

Der er bliver kysset og pillet. Luksus Tøsen virker meget nærværende – gode tegn J

Efter at have tørret os går vi ind ved sengen. Starter med at få suttet pik, mens jeg står op. Det gør hun altså godt. En god blanding af øjenkontakt og koncentration for at tage den helt til roden. Ingen tænder der irritere og får også lov til at styre hendes hoved (til en vis grænse). Bad hende om at bruge mere spyt – intet problem.

Jeg skulle selvfølgelig også smage på varerne. Billederne flyver stadig rundt i hovedet på mig, når jeg tænker på hvordan hun ligger ned på ryggen. Har ligge kysset hende og bevæger mig ned over hendes perfekte ungpige bryster, videre ned over hendes perfekte krop til hendes glatbarberet mis, som jeg slikker lystigt samtidig med at jeg stikker en finger ind i hende.

Efterfølgende knepper vi i forskellige stillinger. Lækker krop, nærværd, øjenkontakt. Tror nu nok at hun ville tage initiativ, hvis man nu ikke sagde noget, men hvis skal møde hende, får i det bedste ud af det ved at sige hvad i vil og hun er meget lydhør J

Så nærmer afslutningen sig. Beder hende om at sætte sig ned på knæ og åbne munden…. Herfra kan i så tænke jer selv til resten – men fuck det, hun får sgu top karakter herfra.

 

Tager tøj på, småsnakker og går.

 En hel del fattigere på pengepungen, men en hel del rigere på opleveren.

 

Jeg holder mig gerne til få faste piger. Betaler gerne for kvalitet, frem for kvantitet.

Luksus Tøsen stryger direkte i top som en af mine bedste oplevelser.

 

Ville ønske at jeg selv var lidt yngre og lidt mere udholdende i sengen, for havde virkelig lyst til bare at give den gas – men blev jo nødt til at tænke på arbejde og alt mulig andet for at holde igen – ha ha.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...