Hop til indhold
onkelanders

Dårlig oplevelse på Theklavej

Recommended Posts

Beklager det manglende link, men min tablet fucker op, så det må komme senere.

I sidste uge var jeg forbi theklavej i håb om en god oplevelse. Lad det være sagt med det samme; det fik jeg på ingen måde! Det kan måske være helt selvforskyldt, men det kommer jeg tilbage til.

Jeg havde tjekket eg -annoncen ud og havde et håb om at støde på Jenny, men jeg trak nitten med meena, eller en dame på hendes alder. Altså et pænt stykke over de 40. 

Jeg burde have udvist en snært af fornuft ved at takke nej og gå min vej, men fandme om jeg ikke hører min mund sige jo tak til en til en halv time med damen for den nette sum af 800 kroner - All inclusive. Jeg aner stadig ikke hvorfor. Damen virkede grønlænderstiv, og jeg mistænker mig selv for at have været påvirket af et eller andet, siden jeg kunne sige ja til den deal.

Men min dumhed skal hun jo ikke have skyld for. Hun kom ind, smed tøjet og gik i gang. Et var, at hendes bj var tæt på katastrofalt. Jeg frygtede en kort overgang for mit lille lem, da hun åbenbart troede, at det var en bidering, hun havde sat tænderne i. Noget andet var, at hendes hygiejne kunne ligge samme sted som min fornuft, for nøj hvor var hun decideret ildelugtende. Det gjorde samlejet til en oplevelse, der tåler sammenligning med rodbehandling hos tandlægen.

Jeg forsøgte at få stoppet fadæsen efter ganske kort tid. Skid hul i de penge. Jeg ville bare væk. Men hun insisterede på, at jeg skulle komme. Den ros skal hun da have. Men efter en halv times nyttesløs spild af olie slap jeg fri - det er lige før, jeg hellere ville have oplevet en smuk men uengageret betjening. Nok om det. Håber andre har bedre oplevelser og dømmekraft, end det er tilfældet for mig. Jeg kan ikke anbefale Meena.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...