Hop til indhold
unip

Yin Yang, bedre, billigere, men i NL

Recommended Posts

Jeg besøgte Yin Yang tidligere på ugen ... 5-6 gang. Det ligger i Roermond i NL, ikke langt fra Bruggen i Tyskland, hvor man finder Golden Time. 

Yin Yang's faciliteter slår alt hvad jeg har set i Tyskland. Det er nyt og lækkert, og stort. Jeg brugte en times tid med Erika fra Rumænien. Der er en del rumænere. Men de er flotte. Og søde.

Der ud over er Yin Yang billigere end f.eks. Harmony, som beskrevet i min tidligere anmeldelse. 

Entre er Euro 60, dvs. det samme. En halv time koster kun Euro 50. Også så er kys og reverse oral inkluderet. Jeg ved ikke om mere er inkluderet. Men sauna, spa, pool etc. er med i entreen. Sammenlagt meget billigere end Harmony. Og i hvert fald lige så godt. Men dog længere fra DK.

Jeg kommer igen, hvis jeg kommer på de kanter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Superdejligt, at du finder og besøger nye steder - og skriver om dem :-) 

venligst

French

Link: http://yinyang.nl

I får også lige et kort og lidt billeder:

image.jpeg

 

image.png

 

image.png

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
unip skrev, den 18/8/2016 at 00:53:

Jeg besøgte Yin Yang tidligere på ugen ... 5-6 gang. Det ligger i Roermond i NL, ikke langt fra Bruggen i Tyskland, hvor man finder Golden Time. 

Yin Yang's faciliteter slår alt hvad jeg har set i Tyskland. Det er nyt og lækkert, og stort. Jeg brugte en times tid med Erika fra Rumænien. Der er en del rumænere. Men de er flotte. Og søde.

Der ud over er Yin Yang billigere end f.eks. Harmony, som beskrevet i min tidligere anmeldelse. 

Entre er Euro 60, dvs. det samme. En halv time koster kun Euro 50. Også så er kys og reverse oral inkluderet. Jeg ved ikke om mere er inkluderet. Men sauna, spa, pool etc. er med i entreen. Sammenlagt meget billigere end Harmony. Og i hvert fald lige så godt. Men dog længere fra DK.

Jeg kommer igen, hvis jeg kommer på de kanter.

Tak for anmeldelsen. 

Du skriver "stort". Er det sammenlignet med harmony eller golden time eller begge. Hvad med antal af piger?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det samme størrelse som Goldentime vil jeg mene, og virker større end Harmony. Og så er det nyt og velholdt. Antal piger ... 30-40 vil jeg tro, på en travl dag. Måske mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...