Hop til indhold
Sofie Brandvarm

Sexfest i stripklub

Recommended Posts

Århus festuge nærmer sig, og den vil vi afslutte i et brag af en kneppefest !

Eksklusivt setup: "En almindelig aften på stripklub udvikler sig, gangbang en ægte stripper"

Hvem? Smukke danske Sofie
Hvor? Århus' frækkeste stripklub La Belle, Mindegade 6, 8000 Århus C!
Hvornår? Søndag den 4. September 2016, klokken 17.00 - 21.00
Entré: 2000,-  inklusiv fri bar

Sofie tænder på blowjobs, let dominans, og hendes største fantasier er at afprøve GB og DP

Praktisk info....
Der vil være en fotograf til stede til at forevige alle de saftige perverse minder, i anonyme close-up fotos, som senere vil blive udstillet på et galleri i Århus C. Der underskrives kontrakter med alle deltagere, om at ingen genkendelige fotos vil indgå i udstillingen. Desuden dækker kontrakten også regler om tavshedspligt og diskretion!

Vi sørger naturligvis for kondomer, glidecreme, legetøj og hvad der ellers er behov for. Dj BOSS står for musikken.

Depositum: 500,- kr, få kontonummer ved tilmelding, som foregår på email [email protected] og tlf 23110687! Der vil snarest også blive mulighed for mobilepayIMG_ 00-7-1.jpgIMG_ 00-8-1.jpgIMG_ 00-6-1.jpg

Redigeret af Sofie La Belle

Del dette indlæg


Link til indlæg

det lyder super frækt lige til man læser den sidste linje. depositum på 500. det er sku en no go for mig og ved mange har det på samme måde her på siden.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
billy bob skrev, for 23 timer siden:

det lyder super frækt lige til man læser den sidste linje. depositum på 500. det er sku en no go for mig og ved mange har det på samme måde her på siden.... 

Det kan jeg sagtens sætte mig ind i :)

Jeg har bare en masse udgifter forbundet med personale location osv, og derfor søger jeg kun pålidelige deltagere. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sofie La Belle skrev, den 17/8/2016 at 20:57:

Århus festuge nærmer sig, og den vil vi afslutte i et brag af en kneppefest !

Eksklusivt setup: "En almindelig aften på stripklub udvikler sig, gangbang en ægte stripper"

Hvem? Smukke danske Sofie
Hvor? Århus' frækkeste stripklub La Belle, Mindegade 6, 8000 Århus C!
Hvornår? Søndag den 4. September 2016, klokken 17.00 - 21.00
Entré: 2000,-  inklusiv fri bar

Sofie tænder på blowjobs, let dominans, og hendes største fantasier er at afprøve GB og DP

Praktisk info....
Der vil være en fotograf til stede til at forevige alle de saftige perverse minder, i anonyme close-up fotos, som senere vil blive udstillet på et galleri i Århus C. Der underskrives kontrakter med alle deltagere, om at ingen genkendelige fotos vil indgå i udstillingen. Desuden dækker kontrakten også regler om tavshedspligt og diskretion!

Vi sørger naturligvis for kondomer, glidecreme, legetøj og hvad der ellers er behov for. Dj BOSS står for musikken.

Depositum: 500,- kr, få kontonummer ved tilmelding, som foregår på email [email protected] og tlf 23110687! Der vil snarest også blive mulighed for mobilepayIMG_ 00-7-1.jpgIMG_ 00-8-1.jpgIMG_ 00-6-1.jpg

OBS OBS OBS OBS OBS!!!!!!!

Ved tilmelding bedes du oplyse alder, vægt og højde samt vedhæfte et vellignende billede af dig selv.

Depositum fratrækkes naturligvis entréen.

Der er mulighed for at møde letpåklædte Sofie på forhånd; fredag d. 19. August, lørdag d. 20. August samt fredag d. 2. September, på La Belle night club i tidsrummet 22.00 - 05.00, entré 100 kr. på normale aftener.

Del dette indlæg


Link til indlæg
billy bob skrev, den Thursday, August 18, 2016 at 11:29:

det lyder super frækt lige til man læser den sidste linje. depositum på 500. det er sku en no go for mig og ved mange har det på samme måde her på siden.... 

Altså depositum er meget normalt.. Til mine gangbangs har vi depositum på hele 1000 kr.. Jeg har endnu ikke set et gangbang uden depositum.. Ved mine gangbangs er der et maks på 15 deltagere så hvis man vil være sikret en plads er man jo selvfølgelig nødt til at ligge et depositum så jeg ikke risikerer at afvise mænd i døren pga folk har sat sig på en plads og så ikke dukker op.. 

Knus Jennifer

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 29 minutter siden:

Altså depositum er meget normalt.. Til mine gangbangs har vi depositum på hele 1000 kr.. Jeg har endnu ikke set et gangbang uden depositum.. Ved mine gangbangs er der et maks på 15 deltagere så hvis man vil være sikret en plads er man jo selvfølgelig nødt til at ligge et depositum så jeg ikke risikerer at afvise mænd i døren pga folk har sat sig på en plads og så ikke dukker op.. 

Knus Jennifer

Tak Jennifer!!

Jeg havde faktisk også sat mit depositum til 1000 kr til at starte med, men fik så at vide af en af mine garvede bekendte at det var lige lovlig dyrt.. men jeg synes fandme det er i orden at du står ved det! På den måde sorterer de useriøse helt naturligt sig selv fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Helt generelt - jeg er ikke GB mand, så er det i orden med depositum ved denne type arrangementer.

Har man ikke lyst til at lægge 1000 kr i depositum, er det enten fordi man ikke stoler på pigen, eller ikke er helt sikker på man møder op, på trods af tilmelding.

Sjovt nok - det med tillid - så er der ikke ret mange der ikke handler på nettet, og betaler forud???

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sofie La Belle skrev, for 2 timer siden:

Tak Jennifer!!

Jeg havde faktisk også sat mit depositum til 1000 kr til at starte med, men fik så at vide af en af mine garvede bekendte at det var lige lovlig dyrt.. men jeg synes fandme det er i orden at du står ved det! På den måde sorterer de useriøse helt naturligt sig selv fra.

De 1000 kr er helt normalt på de københavnske klinikker når de afholder disse arrangementer og især når der er et maks på deltagere.. Hehe.. Og så der ikke nogen der sætter din pris pånær dig selv smukke;-).. 500 kr gå nemt i glemmeren hvor 1000 kr lidt sværere bliver smidt væk.. Plus at deltageren i dit tilfælde allerede ville have betalt halvdelen af prisen på oplevelsen.. Vi har haft gode erfaringer med de 1000 kr.. Og endnu ingen der har protesteret over det.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 7 minutter siden:

De 1000 kr er helt normalt på de københavnske klinikker når de afholder disse arrangementer og især når der er et maks på deltagere.. Hehe.. Og så der ikke nogen der sætter din pris pånær dig selv smukke;-).. 500 kr gå nemt i glemmeren hvor 1000 kr lidt sværere bliver smidt væk.. Plus at deltageren i dit tilfælde allerede ville have betalt halvdelen af prisen på oplevelsen.. Vi har haft gode erfaringer med de 1000 kr.. Og endnu ingen der har protesteret over det.. 

Nu er det første gang jeg prøver det her, så det må jeg have i mente hvis og når jeg arrangerer næste fest ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sofie La Belle skrev, den ‎19‎-‎08‎-‎2016 at 10:46:

OBS OBS OBS OBS OBS!!!!!!!

Ved tilmelding bedes du oplyse alder, vægt og højde samt vedhæfte et vellignende billede af dig selv.

 

Hvad er nu det for noget? Skal man godkendes til filmen eller?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...