Hop til indhold

Uskyldig18

Featured Replies

Skrevet

så må du ta en tur med Rødby færgen og handle lidt øl ind så er det måske win i alle tilfælde )

Skrevet

Hvad med skype el. Lign ?

ellets ville jeg ikke køre 5 km for at møde hende, hvor skal i evt hygge ?

Skrevet
  • Author

Hun vil kun lave aftaler hjemme hos sig selv...i Rødby, men kommunikation må kun foregå via SD, hun siger at hun har 200 beskeder derinde og ikke orker andet. Ifølge hende havde hun allerede haft 2 møder hjemme, på trods af hun lige har oprettet profilen i nat, så travl dame! Er nok mere sandsynligt at det er en joker, der får et grin ud af at sende fyre på langfart...

Skrevet
MRV skrev, for 3 timer siden:

Hun vil kun lave aftaler hjemme hos sig selv...i Rødby, men kommunikation må kun foregå via SD, hun siger at hun har 200 beskeder derinde og ikke orker andet. Ifølge hende havde hun allerede haft 2 møder hjemme, på trods af hun lige har oprettet profilen i nat, så travl dame! Er nok mere sandsynligt at det er en joker, der får et grin ud af at sende fyre på langfart...

Hvem tager en for holdet?

Hehe

• 3 weeks later...
Skrevet

hun skriver til mig, at hun har sted i Solrød, jeg er også ret skeptisk, men damn hun er lækker :-)

Skrevet

hun skriver til mig hun hedder ole og sidder i rullestol i Rødby men tjener mange penge på at være på nettet

Skrevet

hun skriver også til mig hun har stedet i Solrød alt med gummi og 2 til 3 store

Skrevet

for en halv til en hel time
takkede pænt nej m h v andre priser og tilbud

alt med gummi også oral så tja

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.