Hornyaarhuskanon 49 Skrevet 17. August, 2016 Har nogen været forbi hende her? http://annoncelight.dk/showad/213034 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bullermadsen Skrevet 17. August, 2016 Har du haft kontakt til hende eller er det endnu en fake Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hornyaarhuskanon 49 Skrevet 17. August, 2016 bullermadsen skrev, for 4 timer siden: Har du haft kontakt til hende eller er det endnu en fake Jeg har tilføjet hende på min Snapchat. Hun sender nogle lækre film og billeder, men skriver noget om forudbetaling. Jeg kommer aldrig til at betale forud, så ville gerne høre fra andre, der har været forbi hende! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bullermadsen Skrevet 18. August, 2016 okay ja lad vær med det så er det sku fup og svindel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Verbal 102 Skrevet 18. August, 2016 Be dem om et billede hvor de holder et stykke papir med din (ikke deres egen) mail/snap eller noget dansk skrevet på (ærter i Øresund fx), og sig de ikke behøver at være nøgne på det. Det synes jeg er rimeligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Verbal 102 Skrevet 18. August, 2016 Og kig nøje på de billeder de sender, efter danske ting, stikkontakt, blade, bøger, aviser osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg