Hop til indhold
Gammel rotte

Fantasy

Recommended Posts

Tirsdag aften aflagde jeg klubben et besøg. Jeg har været der før, men det er flere år siden. Klubben lignede sig selv, omend der ikke var så meget røg som jeg husker - det var dejligt. Der var kun 6 piger denne aften, og kun en enkelt der rigtig interesserede mig; en mørk pige fra den Dominikanske Republik med et par store velformede bryster. Hun sagde hun kun havde været der en uge, og det passer måske/måske ikke. Vi havde en hyggelig snak og en ok tur på rummet. 

Næste tur var en lille buttet ungsak fra Rumænien men en stor fast og velformet røv og ungpigebryster. hun lagde ud med at sige, at hun ikke kunne give bj på grund af en ny piercing... Derefter kunne hun kun lige tage 1/3 af min pik fordi den var for stor sagde hun!! Jeg tror ikke det er en branche for hende, og hun påstod hun havde været der i 2 år... Vi afbrød stille og roligt, hvilket egentlig passede mig udemærket. De andre piger var ikke interessante for mig, og jeg smuttede igen og glædede mig til turen til Harmony i dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, den 17/8/2016 at 10:31:

en mørk pige fra den Dominikanske Republik med et par store velformede bryster. Hun sagde hun kun havde været der en uge, og det passer måske/måske ikke.

Den kunne have været Jessie, men hun har været der i længere tid. Hun er ca. 40 år og med en stor tatovering på maven ud fra naglen - ellers ret sød og nede på jorden.

Gammel rotte skrev, den 17/8/2016 at 10:31:

Næste tur var en lille buttet ungsak fra Rumænien men en stor fast og velformet røv og ungpigebryster.

Må være en ny pige. André kunne det dog godt have været, da hun desværre har lagt sig lidt ud, men hun plejer at være frisk på det meste incl. CIM og jeg erindrer ikke at hun eller nogen af de andre piger skulle have problemer med min pik - jeg har derimod 2 gange mødt en enkelt pige i klubben (da den hed Optasia), der begge gange var så stram at jeg måtte stige af.

Når man besøger flattrateklubber er det vigtig ikke at være altfor kritisk og negativ mht. pigernes udseende, men derimod forsøge at være positiv, smile og virke interesseret i alle pigerne - så har jeg før oplevet at den pige, man i første omgang ikke syntes virkede så interessant, lyste op i et stort smil og blev uimodståelig - og det er ikke altid den kønneste og mest flirtende pige i sofaen, der er den mest interessante på lagenet ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogle der har taget turen pulsen på Fantasy lounge for nyligt?

Hvordan er udvalget af kvinder - er det de gamle kendinge, eller har der været udskiftning

Der er ikke meget at se på hjemmesiden længere .

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frækkert skrev, 1 time siden:

Er der nogle der har taget turen pulsen på Fantasy lounge for nyligt?

Hvordan er udvalget af kvinder - er det de gamle kendinge, eller har der været udskiftning

Der er ikke meget at se på hjemmesiden længere .

Var fobi i fredags og sad ene mand i 3 stive timer sammen med: Anni (ny pige fra Bulgarien som ikke taler tysk og knapt 2 ord på engelsk, men nok, den flotteste pige jeg har set det sted), Mima, Jessie, Alina, Pamela og Monika. Gloria var "im Urlaub" og Carla ville komme lørdag aften. Så mest de gamle kendinge - og så en ny perle, der lige skal pudses lidt af - selvom hun nu selv var ret god til at pudse mit jern ;-)

Spurgte Moni ang. hjemmesiden, men fik ikke helt fat i, hvorfor billederne var taget af.

Først ved 19 - 20 tiden begyndte der at komme andre gæster og senere fik jeg en sludder med en anden dansker.

PS. Ab sofort - dvs. fra for 2 mdr. siden, åbner de fredag/lørdag først kl. 1600 - men der har de jo også åbnet helt til kl. 0400.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frækkert skrev, 1 time siden:

Super info ift. åbningstiden

Hverdage er stadig kl. 14 ikke?

Det vil jeg tro - har kun set opslaget på døren - og her står der kun at åbningstiden fre/lørdag ab sofort er ændret til kl. 16.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...