Hop til indhold
Århusman

Sofie på besøg i Århus.

Recommended Posts

Gæst

2800kr for 60minutter... aaaaarrrrhhhhhhh er det ikke rent tyveri, det vil jeg nok syntes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60

Til den pris kan man normalt få en duo i en time med to meget skønne quinder/piger!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Advarsel...hun er total useriøs.

Hvade aftale på 15 min med hende til 1100 kr. Til den pris forventer jeg selvfølgelig service hele vejen igennem. 10 før jeg skal være på adressen melder hun hun afbud....!?

Jeg kommer aldrig til at besøge denne pige igen...og gad vide hvad der så ellers venter af overraskelser hos hende. Hamrende useriøst og så har hun den frækhed at kræve 1100 kr for 15 min. og kalde sig selv kvalitet.

Min anbefaling...hold jer væk drenge...hun er ikke besværet værd!!!!

Redigeret af nice guy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bullermadsen

Det kan godt være hun er useriøs men du var så dum nok til og betale 1100 kr for 15 min lyder det til. Vil sige med priser hun har ønsker hun ikke kunder det er ren til grin og give det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest StudinenSofie
nice guy skrev, for 16 minutter siden:

Advarsel...hun er total useriøs.

Hvade aftale på 15 min med hende til 1100 kr. Til den pris forventer jeg selvfølgelig service hele vejen igennem. 10 før jeg skal være på adressen melder hun hun afbud....!?

Jeg kommer aldrig til at besøge denne pige igen...og gad vide hvad der så ellers venter af overraskelser hos hende. Hamrende useriøst og så har hun den frækhed at kræve 1100 kr for 15 min. og kalde sig selv kvalitet.

Min anbefaling...hold jer væk drenge...hun er ikke besværet værd!!!!

Ja beklager meget at jeg havde min grædende bedste veninde i røret og måtte prioritere hende over dig! Desuden er det hendes lejlighed jeg låner!

Men du ønsker måske hellere at jeg kan se bort fra det og stadig have sex med dig?? Det var dog charmerende!

Hvis I vidste hvor mange mænd der aldrig dukker op eller aflyser 5-10 min forinden, ville I blive overrasket. Men dem giver jeg ALDRIG en sviner! 

Men heldigvis er der mange derude der ved at jeg leverer kvalitet og indlevelse . Men du var tydeligvis ligeglad med indlevelsen!

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudinenSofie skrev, for 46 minutter siden:

Ja beklager meget at jeg havde min grædende bedste veninde i røret og måtte prioritere hende over dig! Desuden er det hendes lejlighed jeg låner!

Men du ønsker måske hellere at jeg kan se bort fra det og stadig have sex med dig?? Det var dog charmerende!

Hvis I vidste hvor mange mænd der aldrig dukker op eller aflyser 5-10 min forinden, ville I blive overrasket. Men dem giver jeg ALDRIG en sviner! 

Men heldigvis er der mange derude der ved at jeg leverer kvalitet og indlevelse . Men du var tydeligvis ligeglad med indlevelsen!

Undskyld sofie men de priser du har er de rigtig eller hva ? 

For du ser ud til at vær en besøg værd inden alt for længe 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knægten skrev, for 14 timer siden:

Undskyld sofie men de priser du har er de rigtig eller hva ?

Der står "mine priser er ikke til forhandling" i annoncen, så ja; det må man tage for pålydende :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudinenSofie skrev, for 15 timer siden:

Ja beklager meget at jeg havde min grædende bedste veninde i røret og måtte prioritere hende over dig! Desuden er det hendes lejlighed jeg låner!

Men du ønsker måske hellere at jeg kan se bort fra det og stadig have sex med dig?? Det var dog charmerende!

Hvis I vidste hvor mange mænd der aldrig dukker op eller aflyser 5-10 min forinden, ville I blive overrasket. Men dem giver jeg ALDRIG en sviner! 

Men heldigvis er der mange derude der ved at jeg leverer kvalitet og indlevelse . Men du var tydeligvis ligeglad med indlevelsen!

..... 

Redigeret af anon

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest StudinenSofie

Der ligger masser af gode anmeldelser herinde ;) link kan du finde på min annonce :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har i dag besøgt Sofie, og det var en rigtig dejlig oplevelse. ½ time med superfransk, kys, dansk og hyggesnak. Kan anbefales.

Sejer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrækkeMand

Dyr eller ej - hun er dét jeg ville betegne som en luksus-oplevelse i samme klasse som sagnomspundne danske Stella (hun hedder noget andet i dag), som desværre ikke er i hverdagen Aarhus eller Varde mere. 

God fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrækkeMand skrev, for 4 timer siden:

Dyr eller ej - hun er dét jeg ville betegne som en luksus-oplevelse i samme klasse som sagnomspundne danske Stella (hun hedder noget andet i dag), som desværre ikke er i hverdagen Aarhus eller Varde mere. 

God fornøjelse.

Mener du ikke Bella?

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrækkeMand skrev, den 26/8/2016 at 17:42:

Dyr eller ej - hun er dét jeg ville betegne som en luksus-oplevelse i samme klasse som sagnomspundne danske Stella (hun hedder noget andet i dag), som desværre ikke er i hverdagen Aarhus eller Varde mere. 

God fornøjelse.

 

BrandMand09 skrev, den 26/8/2016 at 21:52:

Mener du ikke Bella?

 

FrækkeMand skrev, den 27/8/2016 at 10:12:

Nåå jo, tak.

Jeg synes klart bedre om Bella.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest littledick

Det er bare så pisse ærgerligt, at Bella ikke er GP'er mere. Der kunne man snakke om en GP'er, der var helt fantastisk - hold da op jeg har fået nogle fantastiske gode blowjob hos hende, og hun var stram som en jomfru, men bedst af alt - hun var utrolig let og sød at snakke med. Den ultimative GP.

Littledick 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrækkeMand skrev, den 26. august 2016 at 17:42:

Dyr eller ej - hun er dét jeg ville betegne som en luksus-oplevelse i samme klasse som sagnomspundne danske Stella (hun hedder noget andet i dag), som desværre ikke er i hverdagen Aarhus eller Varde mere. 

God fornøjelse.

Jeg kan kun tilslutte mig koret af fans!:)

Sofie er nemlig en luksusoplevelse. Ja, man kan også komme fra A til B i en ældre Skoda . Billigt og nogenlunde pålideligt . Men engang imellem er det sjovere i en Aston Martin. Og helst hver dag hvis pengene var der til det. Så uden at det skal blive til den sædvanlige diskussion omkring priser . Så vil jeg sige at hun er alle pengene værd !:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...