Hop til indhold
Guest Frække Ida

Hvornår ska man "synes godt om"?

Recommended Posts

Guest Frække Ida

Sidder her og undrer mig :?

Jo, for sidder m min morgenkaffe og bladrer igennem, og så støder j på to kommentarer, som j rent faktisk synes godt om, men efter et hurtigt kig på min profil ser j, at j faktisk synes godt om (måske) ALT for mange indlæg og kommentarer, og d forhindrer mig i at klikke.

Kigger tilbage og bemærker, at j primært klikker, hver gang j enig, ka forholde mig t synsvinklen eller ja, synes d godt/intelligent skrevet, men r d egentligt ik lige LIIIDT for meget??? :shock:

Altså j mener, d vel ik facebook d her? :P 

K Ida.

 

Redigeret af Frække Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej det er ikke FB .Liker kun det jeg synes om så nogle likes bliver det jo

men måske jeg burde kikke forbi og trykke på din Like knapp:shock:måske du vil synes om det

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Smukke så vil jeg da starte med at "synes godt om" :) 

Jeg synes at det er rart når folk "liker" diverse indlæg .... På den måde giver det mig en mulighed for at danne mig et flygtigt billede af personen ...... 

Så tryk på livet løs skønne pige .... 

Møs, kram, kild, ... Og en hel masse andet.

A ( som egentlig bare helt grundlæggende synes godt om DIG) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
jonnyjazz skrev, for 1 minut siden:

Nej det er ikke FB .Liker kun det jeg synes om så nogle likes bliver det jo

men måske jeg burde kikke forbi og trykke på din Like knapp:shock:måske du vil synes om det

 

:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Ida skrev, for 6 minutter siden:

Sidder her og undrer mig :?

Jo, for sidder m min morgenkaffe og bladrer igennem, og så støder j på to kommentarer, som j rent faktisk synes godt om, men efter et hurtigt kig på min profil ser j, at j faktisk synes godt om (måske) ALT for mange indlæg og kommentarer, og d forhindrer mig i at klikke.

Kigger tilbage og bemærker, at j primært klikker, hver gang j enig, ka forholde mig t synsvinklen eller ja, synes d godt/intelligent skrevet, men r d egentligt ik lige LIIIDT for meget??? :shock:

Altså j mener, d vel ik facebook d her? :P 

K Ida.

 

Alle dine mange uforståelige forkortelser som gør din tekst besværlig at læse, forhindrer mig desværre i at klikke på dit indlæg :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
Jernsvinet skrev, for 47 minutter siden:

Alle dine mange uforståelige forkortelser som gør din tekst besværlig at læse, forhindrer mig desværre i at klikke på dit indlæg :-(

Så retten r fin, d bare anretningen, den r gal m? :P 

R=er

D=det

J=jeg

M=med

Men D var ærgeligt for min rangliste :( 

Redigeret af Frække Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
Adelie skrev, for 6 minutter siden:

Smukke så vil jeg da starte med at "synes godt om" :) 

Jeg synes at det er rart når folk "liker" diverse indlæg .... På den måde giver det mig en mulighed for at danne mig et flygtigt billede af personen ...... 

Så tryk på livet løs skønne pige .... 

Møs, kram, kild, ... Og en hel masse andet.

A ( som egentlig bare helt grundlæggende synes godt om DIG) 

Ihh tak søde, og du v, den r gengældt ;) 

En flod af møsser og krammer t dig, søde A :P (kyssesmiley)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida

Tænker, måske der burde laves en "synes IKKE godt om", så tror j vi ville kunne undgå nogle af alle de spydige bemærkninger og kommentarer, som folk har tendens t at smide efter hinanden herinde :??

Redigeret af Frække Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Ida skrev, Lige nu:

Tænker, måske der burde laves en "synes IKKE godt om", så tror j vi ville kunne undgå nogle af alle de spydige bemærkninger, som folk har tendens t at smide efter hinanden herinde :??

En Ikke Like knap er måske en god ting men tror ikke den fjærner de spydige komentarer da det er langt næmmere at være uhøfelig på net end irl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
jonnyjazz skrev, for 1 minut siden:

En Ikke Like knap er måske en god ting men tror ikke den fjærner de spydige komentarer da det er langt næmmere at være uhøfelig på net end irl

True :?

Herinde ka man riiigtigt komme af m sine aggressioner!!! :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

syns der er en tilbøjelighed til lidt rygklapperi i nogens "likes" - det er i mange gange unødvendigt at "like" ligegyldigheder, men kommer da jævnligt selv til det alligevel.

Så er der de "negative" likes - det er når en eller andet har svinet en anden til, så er der også ofte en flok "rygklappere" der lige skal like, for at understrege at det synes de satme også - det virker tiltider som om at jo fler af disse likes der er, jo mere er tilsviningen korrekt eller berettiget - der savner jeg tiltider en "dislike" funktion eller i det mindste at man overvejer grundigere inden man "liker" en tilsvining

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja søde Ida her er masser af fnidder fnadder og dårlig stemning på EG. Syntes faktisk at man burde lave de 2 knapper Synes godt om og Synes ikke godt om. Måske man også kunne slippe for alle de  krige der opstår herinde. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
Ferdinand skrev, for 4 minutter siden:

syns der er en tilbøjelighed til lidt rygklapperi i nogens "likes" - det er i mange gange unødvendigt at "like" ligegyldigheder, men kommer da jævnligt selv til det alligevel.

Så er der de "negative" likes - det er når en eller andet har svinet en anden til, så er der også ofte en flok "rygklappere" der lige skal like, for at understrege at det synes de satme også - det virker tiltider som om at jo fler af disse likes der er, jo mere er tilsviningen korrekt eller berettiget - der savner jeg tiltider en "dislike" funktion eller i det mindste at man overvejer grundigere inden man "liker" en tilsvining

Enig.

Opbakning ka ha langt værre effekt ;)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 5 minutter siden:

Ja søde Ida her er masser af fnidder fnadder og dårlig stemning på EG. Syntes faktisk at man burde lave de 2 knapper Synes godt om og Synes ikke godt om. Måske man også kunne slippe for alle de  krige der opstår herinde. :)

jeg har af og til overvejet, hvis der bliver skrevet en sviner, simpelt hen at lave et svar, og bare skrive: "DISLIKE"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Ida skrev, for 33 minutter siden:

R=er

D=det

J=jeg

Men D var ærgeligt for min rangliste :( 

Jeg forstår ALT du skriver min pige 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg liker hvis jeg synes at det skrevne er sjovt / er enig / er enig men ikke har yderligere at tilføje. 

Men hvordan ville dit humør blive, hvis du fik 50 "do not like" på dit indlæg? Det ville ikke være et kønt syn med flere sure indlæg herinde :D ( ej altså jeg føler mig misforstået / dem som har givet mig negative likes er kæmpe idioter!! :angry: ). 

Tror forklaringen engang var, at hvis man var uenig så skulle man argumentere for sin uenighed i det pågældende indlæg.

( Jeg kan ske at huske forkert ) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 10 minutter siden:

Jeg liker hvis jeg synes at det skrevne er sjovt / er enig / er enig men ikke har yderligere at tilføje. 

Men hvordan ville dit humør blive, hvis du fik 50 "do not like" på dit indlæg? Det ville ikke være et kønt syn med flere sure indlæg herinde :D ( ej altså jeg føler mig misforstået / dem som har givet mig negative likes er kæmpe idioter!! :angry: ). 

Tror forklaringen engang var, at hvis man var uenig så skulle man argumentere for sin uenighed i det pågældende indlæg.

( Jeg kan ske at huske forkert ) 

I nogen tilfælde, så ville det også være på sin plads at man argumenterede for sit "LIKE"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
Ferdinand skrev, for 4 minutter siden:

I nogen tilfælde, så ville det også være på sin plads at man argumenterede for sit "LIKE"

Nemlig ;) 

Langt mere positiv energi, eller r d bare mig, som sædvanligt drømmer lyserødt? :?

Redigeret af Frække Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ferdinand skrev, for 4 minutter siden:

I nogen tilfælde, så ville det også være på sin plads at man argumenterede for sit "LIKE"

Det kunne godt være. ..Kan du uddybe? :D 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass
StudineMILF skrev, for 19 minutter siden:

Jeg forstår ALT du skriver min pige 8-)

Sad lige og tænkte det samme, og jeg føler mig ellers ret gammel på net / online / sms sproget :blink:

-------

En "like" knap uden tilhørende reglement skal vel bruges som den enkelte person syntes. Jeg smider da en like når jeg er meget enig, syntes om (sjovt nok ik :-P) når en person pointere det åbenlyse ingen andre har fattet mv.

Gider faktisk ikke gå op i sådanne ting, jeg er her efterhånden for hyggens skyld. Ja ja ok, så gemmer mine ynglings piger sig os herinde og er nemme at komme i kontakt med når der er brug for en sjov stund ;-) 

Skål i formiddags kaffen :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
holstebronx skrev, Lige nu:

Det kunne godt være. ..Kan du uddybe? :D 

 

You see?!? :o 

"LIKE LIKE LIKE LIKE LIKE"!!! :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Ida skrev, for 8 minutter siden:

You see?!? :o

Halløj Ida :lol:

Sig mig er det ikke en kanal udbyder. :lol::lol:

Nej jeg liker det jeg synes jeg er enig i, Hvis indlægget er godt skrevet, Ja hvis det er sjovt. Og tror som flere, at en synes ikke godt om knap skaber meget mere uvenskab end godt er. Og igen. Der er vel ikke andre der skal bestemme hvad man liker. Og man behøver vel heller ikke forklare alt. Så Ida gør hvad, du synes er bedst for dig. Uden at tænker over om du liker for meget. 

God onsdag til dig. Min er dejlig skøn i det flotte solskin :) Og solen liker jeg altid

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

1. @Frække Ida jeg elsker din måde at skrive på - bum - din fantasi og sproglige ekvilibrisme er ikke for de sure, men til dem som kan tænke uden for boksen. Like like like :D

2. Er ikke tilhænger af en 'dislike' knap. Jeg tror mange, går vældig op i deres likes, og selvom jeg personligt er lidt mere 50/50 med det, så bemærker jeg da ligesom @Adelie - hvad folk står for. Når det er sagt - så er der i min optik heller ikke brug for den 'dislike' knap - da flere 'grupperinger' har det med at "overfalde" hinanden med likes - når et eller andet offer skal svines. Signalet er klart hver gang - endda også fra de frelste, der påstår de liker uafhængigt af "fnidder fnadder". Derfor vil en dislike blot føre til, at endnu flere fortabte sjæle kan klappe ryg.

3. Jeg har det som @Tass - EG er for hyggens skyld. Det er udmærket tidsfordriv, der er mange søde deltagende gp'ere som man kan være i forbindelse med, hvilket gør EG unikt for mig (kender ikke andre sites, hvor det er sådan) og sidst men ikke mindst - man kan samle stor viden om menneskelige præferencer, adfærd og holdninger op herinde. Like like like :D dog vil jeg tilføje @Ida sunshine fine billede - den viden man samler op her er ikke repræsentativ, fordi vi er et fællesskab om købesex - at tro det ville svare til at være på en kageudstilling og undre sig over at så mange kan lide kage. Fin lille metafor. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass
Cage skrev, for 2 minutter siden:

1. @Frække Ida jeg elsker din måde at skrive på - bum - din fantasi og sproglige ekvilibrisme er ikke for de sure, men til dem som kan tænke uden for boksen. Like like like :D

2. Er ikke tilhænger af en 'dislike' knap. Jeg tror mange, går vældig op i deres likes, og selvom jeg personligt er lidt mere 50/50 med det, så bemærker jeg da ligesom @Adelie - hvad folk står for. Når det er sagt - så er der i min optik heller ikke brug for den 'dislike' knap - da flere 'grupperinger' har det med at "overfalde" hinanden med likes - når et eller andet offer skal svines. Signalet er klart hver gang - endda også fra de frelste, der påstår de liker uafhængigt af "fnidder fnadder". Derfor vil en dislike blot føre til, at endnu flere fortabte sjæle kan klappe ryg.

3. Jeg har det som @Tass - EG er for hyggens skyld. Det er udmærket tidsfordriv, der er mange søde deltagende gp'ere som man kan være i forbindelse med, hvilket gør EG unikt for mig (kender ikke andre sites, hvor det er sådan) og sidst men ikke mindst - man kan samle stor viden om menneskelige præferencer, adfærd og holdninger op herinde. Like like like :D dog vil jeg tilføje @Ida sunshine fine billede - den viden man samler op her er ikke repræsentativ, fordi vi er et fællesskab om købesex - at tro det ville svare til at være på en kageudstilling og undre sig over at så mange kan lide kage. Fin lille metafor. 

"likede" fordi jeg elsker kage :D

images?q=tbn:ANd9GcQvJRoQ6btIghUaRCoZ_xU

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...