Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var en tur forbi dette sted her til aften. Det har jeg faktisk været en del gange før og aftens oplevelse var vel hverken bedre eller dårligere end tidligere.

Jeg har ofte haft en god oplevelse, men selvfølgelig har der været enkelte mindre gode imellem. Jeg synes at pigerne leverer en god og reel service. Priserne er rimelige og udvalget ofte 3-4 piger, jeg har kun en gang mødt 6 piger samtidigt. Pigerne stifter en del, nogle er her kun i kort tid og nogle i længere tid og andre igen vender tilbage efter en tur hjem til Ungarn.

Det er ungarnske piger og sproget er ofte begrænset til kortere engelske eller tyske sætninger. 

Min personlige favorit er øko-fransk og dansk til 600 kr.

http://gentlemenhouse6.wix.com/gentlemenhouse

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været der adskillige gange. Det er et sted jeg føler mig tryg ved at besøge, og jeg har kun haft gode oplevelsermed pigerne der. Min favorit har været Nataly, den store flotte røv gjorde mig skør. Desværre havde hun tabt sig rigtig meget sidst jeg besøgte hende, så hendes dejlige røv var blevet væsentligt mindre:-( En god ting er at der bliver anvendt både massageolie og shampoo som er helt duftfri, hvilket er godt hvis man har en samlever ventende derhjemme☺

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
Hr Lille Niels skrev, for 3 timer siden:

Jeg var en tur forbi dette sted her til aften. Det har jeg faktisk været en del gange før og aftens oplevelse var vel hverken bedre eller dårligere end tidligere.

Jeg har ofte haft en god oplevelse, men selvfølgelig har der været enkelte mindre gode imellem. Jeg synes at pigerne leverer en god og reel service. Priserne er rimelige og udvalget ofte 3-4 piger, jeg har kun en gang mødt 6 piger samtidigt. Pigerne stifter en del, nogle er her kun i kort tid og nogle i længere tid og andre igen vender tilbage efter en tur hjem til Ungarn.

Det er ungarnske piger og sproget er ofte begrænset til kortere engelske eller tyske sætninger. 

Min personlige favorit er øko-fransk og dansk til 600 kr.

http://gentlemenhouse6.wix.com/gentlemenhouse

 

Hvem var du sammen med her PT? og var der tungekys?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr Lille Niels skrev, for 2 timer siden:

Jeg besøgte Roxy. Jeg efterspurgte ikke kys, så jeg ved ikke om hun tilbyder det.

 

Hun ser super lækker ud og sikke da nogle bryster....... :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med Roxy bør man nok også lige læse de ældre anmeldelser, så forventningerne ikke sættes forkert.

Har dog haft flere gode oplevelser med andre på stedet. De bruger ægte billeder, men nogle gange af lidt ældre dato. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne af Roxy passer indenfor rimelighedens grænser i forhold til hendes udseende. Jeg vurderer hende til at være 25-27 år, brysterne hænger lidt men er bløde.

Jeg oplevede hende også som kølig både i døren og til at starte med. Men jeg tændte på det lidt kølige sexede look jeg synes hun har over sig. Så derfor hende. Og da jeg valgte øko-fransk og dansk var jeg sikker på at jeg nok skulle blive færdig, selvom hun havde valgt den kølig stil. Men jeg oplevede en god kontakt til hende da hun var blevet varm. Og der var ingen begrænsninger på hvor jeg måtte røre hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...