Hop til indhold
Guest umiaqse

Hjælp ... hvad leder jeg efter??

Recommended Posts

Guest umiaqse

Hjælp ... hvad leder jeg efter??
Blir forvirret af alle begreber. 

Skriver på Svensk, men forsøger få in danska ord :-D 

Vet ikke om mit spørgsmål ska vara her, under "Generel debat" eller "BDSM", så en moderator er velkommen til at flytte den, hvis det er forkert forum.
 
Jag har vid ett par tillfälle oplevet fantastisk GFE med GP och är klar för att prøve nya eventyr...

Jeg kunne være forkert, men når jeg læser anmeldelser af BDSM og fetichisme her på forumet, handlar det mest om 
slavar, ydmygelse och graesk till ham. Det er ikke hvad jeg søger. Jag söker SEX och GFE, men där pigen är fræk, lite kinky och tar kommando med gensidig nydelse...


f.eks...
ud over det sædvanlige ydelserna (Dansk, Fransk, 68 mm.) blir jeg vilt upphetsad av tanken att: 
-En pige får mig att kysse och nusse med hennes fødder og tær. 
-Når hon vill blive slikket, sätter hon sig over mitt ansigt eller trycker mit hoved mot sin mis. 
-Græsk er ikke noget krav, men ville være spændende at prøve :rolleyes:
-Hon er Pirrende och fræk med inlevelse och gensidig nydelse.

Er dette erotiskdominans med fodfetich och GFE eller vad ska jag leta efter??

Er der nogen der kan pege mig i den rigtige retning, eller er her en GP som direkte føler at YES!! det er mig han ska besøge...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...