Hop til indhold
PHD

MELISSA JUST ARRIVED ONLY FOR SHORT TIME

Recommended Posts

Jimbo skrev, for 42 minutter siden:

Gad vide om de babser er ægte? 

Det var også dem jeg primært faldt for :wub:

min mavefornemmelse siger JAJAJA!!! :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dolken21 skrev, for 9 minutter siden:

Hun ser dejlig ud! Håber hun er ægte, så kunne jeg da godt tage turen forbi.

Hej Dolk,

Mig og Jimbo har snakket og blevet enige om at det er din tur til at tage en for holdet :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
PHD skrev, for 3 minutter siden:

Hej Dolk,

Mig og Jimbo har snakket og blevet enige om at det er din tur til at tage en for holdet :mrgreen:

Hej PHD,

Den tanke vil jeg tage til efterretning ;) haha - kan måske blive i denne uge, men tør ikke love noget!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dolken21 skrev, for 1 minut siden:

Hej PHD,

Den tanke vil jeg tage til efterretning ;) haha - kan måske blive i denne uge, men tør ikke love noget!

Hov hov! det var ikke en tanke.. det var gruppepres!!!

Ville enormt gerne selv, men har bare ikke muligheden i denne uge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
PHD skrev, for 1 minut siden:

Hov hov! det var ikke en tanke.. det var gruppepres!!!

Ville enormt gerne selv, men har bare ikke muligheden i denne uge.

Går ikke under for lidt gruppepres ven, der skal mere til! haha ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dolken21 skrev, for 4 timer siden:

Går ikke under for lidt gruppepres ven, der skal mere til! haha ;)

Pis! men ok.. bare du finder en anden undskyldning for at besøge hende snart ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nåh men så blev det altså mig der tog en for holdet.. igen! :shock:

Havde reelt 3(4) piger jeg havde kig på. I øjeblikket var det faktisk Melissa der trak mindst og alligevel vælger jeg hende, da hun var lidt tættere på end de andre og et eller andet udefinerbart dragede mig i den retning.

Det skulle jeg så ikke havde gjort! Melissa er afgjort hende på billederne, hvoraf det i cowboybukser er mest vellignende ift hvordan hun så ud, dog stort set uden makeup. Det var sådan set helt ok. Brysterne ligner også, men jeg er virkelig i tvivl om de er ægte.. de var faktisk ret velsiddende og flotte at kigge på, men de virkede noget hårde. Kunne dog ikke finde nogle ar, men var dog ikke helt inden under ;)

Bestilte en time med tungekys og megafransk til 1200,-

Hun sørgede for at få kyssedelen overstået med det samme. hun stak tungen helt spidst frem, så det kun var spidsen der kunne røres. Tre gange rundt med tungen.. check!! han havde fået kys! så behøvede vi ligesom åbenbart ikke at bruge mere tid på det!

Derefter ligger hun sig til rette med min pik i hånden og dåsen op mod mig, så jeg har fri adgang.. fin stil! der gik ikke længe så måtte jeg jo lige smage på varene, hvilket var helt ok. Inden for 5-7 minutter kommer hun forholdsvist kraftigt.. det virkede i øjeblikket ægte. Så var det tid til oral uden til mig. Desværre typen der er fuldstændig forskrækket i forhold til væsker, så konstant tørring af pik og mund (hendes). Dermed også i den meget blide ende, kun omkring pikhovedet, men sjovt nok spørger hun så til om vi skal kneppe eller om jeg vil komme i munden på hende (som jo også var aftalt). Jeg vælger det sidste.. og der går hun så lidt mere til værks, hvilket resulterer i at jeg kommer forholdsvist hurtigt.. der var en pæn ladning til hende.. men da hun jo ikke ligefrem er til væsker, begynder hun at få lette opkastningsfornemmelser og fjerner hovedet.. og dermed ødelægger en ellers udemærket udløsning ;) det efterfølges så af en del aftørring af tunge med køkkenrulle samt diverse spyttelyde og rømmen.. for at få det hele ud.. det var noget komisk.

Derefter lidt massage.. ikke noget at skrive hjem om.. men så fik jeg da en lille pause. Efter 5 min. prøver vi en tur mere. 1-2 minutters håndjob.. sex ? yes yes.. først i missionær, hvor hun ligger med lukkede øjne, lidt drejet væk (nok for at jeg ikke skal forsøge at kysse) men god til at sige mærkelige lyde. Så i doggy, hvor hun presser tilbage mod mig, så det er svært at støde helt igennem.. men det stopper hun selv med efter lidt tid og så bliver det egentlig ok. Da jeg lige kommer til at smutte udenfor, skynder hun sig at vende sig.. så er den del også overstået! så af med gummi.. lidt spilleri (forholdvist blidt).. men da jeg ikke er kommet i løbet af 3-4 min. tager hun min hand.. så kan jeg selv gøre mig færdig, mens hun dog piller lidt ved kuglerne. Det lykkes ikke at komme til afslutning og jeg stopper selv festen efter et par minutter.

Så var det ligesom det.. sød nok i afsked.. vi ses!... øhh nej! det gør vi så ikke :blink:

Jeg kommer udenfor.. kigger på uret.. der er reelt ikke gået mere end 35 minutter, hvilket dog trods alt undrer mig.

Konklusion.. Melissa skulle være blevet hjemme! Hun har det ikke skidt i situationen, men omvendt tydeligvis heller ikke ligefrem godt og vil bare gerne have det overstået. Det kan selvfølgelig være mig der er problemet, men det synes jeg nu ellers ikke at jeg oplever normalt, så jeg er ret sikker på at det bare er niveauet.

Over and out! 

Sætter lige et billede på :) der som sagt er ret vellignende. Tror ovenikøbet at øreringene er de samme.

 

Melissa_607951_large.jpg

Redigeret af PHD

Del dette indlæg


Link til indlæg
PHD skrev, for 16 minutter siden:

Nåh men så blev det altså mig der tog en for holdet.. igen! :shock:

Takker for selvopofrelsen :P

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moriarty skrev, for 55 minutter siden:

Tak for anmeldelsen, eller rettere sagt advarslen :-o

De fordele ser stadig fantastiske ud, men man må hellere nøjes med at nyde billederne :-D

Jamen selv tak da'

Jeg er så enig.. og ville ønske at virkeligheden var anderledes <_<

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...