Hop til indhold
Guest jsp

Gode råd søges

Recommended Posts

Guest jsp

Jeg har en aftale med en SB, vi har udvekslet tlf.nr. og på den måde fandt jeg FB profil ( måske ikke så pænt at snage), via den profil kom det til mit kendskab at pigen, engang er blevet voldtaget :(, nu er jeg meget tvivl om hun har psyken til dette game, så råd søges !!!!

Et par praktiske ting, hun er 20 (sagen uvedkommende), jeg udleverer hverken SD profil eller tlf. nr, sidst men ikke mindst, jeg er hendes første SD, efter hendes udsagn. Nej jeg er ikke til voldtægtslege. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

tror desværre du har en pointe, mange af pigerne har oplevet brud og overgreb, som de forsøger at læge på sugardaters

med det modsatte resultat sikkert

prøv at Google sugardating, så kan du læse om en del der er endt med store personlige problemer og psykologbehov , efter det

hold dig væk , og sig det til hende hvorfor , hun gentager sit overgreb i håb om en bedre udgang, denne gang , men det vil

ikke hjælpe, kun gentage overgrebet

tak for sin omtanke , det var sgu rart at høre )))))

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

kan godt følge dig, men venligt spørg hende om det er ok for hende uden at nævne din viden om hende, både inden, løbende og efter.. så du får bekræftet at hun syntes selv det er ok. for den kan blive ubehagelig hvis hun vælger at misbruge dig på det punkt. hun har vel selv lavet en kontakt, tag et billede af den så hvis hun sletter profilen bagefter har du et bevis på den har været der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp

Tak for sagligt råd, havde en aftale Idag, men hun har bedt om udsættelse til imorgen, pga. søvnproblemer :?, har spurgt hende om dette er det rigtige uden at nævne mit kendskab til hendes fortid, hun har stadig ikke svaret, men som den ældste bør jeg nok tage ansvaret, )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
TheMann69 skrev, for 4 minutter siden:

kan godt følge dig, men venligt spørg hende om det er ok for hende uden at nævne din viden om hende, både inden, løbende og efter.. så du får bekræftet at hun syntes selv det er ok. for den kan blive ubehagelig hvis hun vælger at misbruge dig på det punkt. hun har vel selv lavet en kontakt, tag et billede af den så hvis hun sletter profilen bagefter har du et bevis på den har været der. 

Hun har sendt mig billeder og SMS beskeder :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

hold dig væk du aner ikke om hun er ustabil, hun kan ende med at melde dig for voldtægt bagefter, hvis hun fortryder

så kan jeg vist ikke sige det tydeligere,

du har ingen beviser på det modsatte , hvis hun gør det og hun har sikkert masser af din dna på sig

selv tak det var så lidt, igen ros for din omtanke

pas på dig selv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhussyd
jsp skrev, 1 time siden:

Jeg har en aftale med en SB, vi har udvekslet tlf.nr. og på den måde fandt jeg FB profil ( måske ikke så pænt at snage), via den profil kom det til mit kendskab at pigen, engang er blevet voldtaget :(, nu er jeg meget tvivl om hun har psyken til dette game, så råd søges !!!!

Et par praktiske ting, hun er 20 (sagen uvedkommende), jeg udleverer hverken SD profil eller tlf. nr, sidst men ikke mindst, jeg er hendes første SD, efter hendes udsagn. Nej jeg er ikke til voldtægtslege. 

Med dig er hun sikker på en god oplevelse, siger du nej - så finder hun en anden, der måske ikke googler hende, og så løber hun måske ind i en psykopat ..

ellers tal med hende inden i går til den frække del af daten, og få hende til at åbne sig..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
aarhussyd skrev, for 1 minut siden:

Med dig er hun sikker på en god oplevelse, siger du nej - så finder hun en anden, der måske ikke googler hende, og så løber hun måske ind i en psykopat ..

ellers tal med hende inden i går til den frække del af daten, og få hende til at åbne sig..

Ja de overvejelser går jeg også med, hun er jo fascineret af pengene, som alle de andre, så du har ret, kunne tage en snak med hende, uforpligtende, men som du skriver kunne der være en anden der snød hende m betaling etc. det er se før, jeg overvejer tak :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
cokken skrev, 1 time siden:

hold dig væk du aner ikke om hun er ustabil, hun kan ende med at melde dig for voldtægt bagefter, hvis hun fortryder

så kan jeg vist ikke sige det tydeligere,

du har ingen beviser på det modsatte , hvis hun gør det og hun har sikkert masser af din dna på sig

selv tak det var så lidt, igen ros for din omtanke

pas på dig selv

mm. han gør som jeg har forslået før, tager en print af kontakt annoncen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
TheMann69 skrev, for 1 minut siden:

mm. han gør som jeg har forslået før, tager en print af kontakt annoncen

Done :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

det hjælper som en ispind i helvede hvis han bliver anklaget , det betyder jo ingenting for hvad der sker når de er sammen

og bagefter , hun har sendt sms , til ham så hun har hans private oplysninger, eller politiet kan finde dem
og det betyder jo heller ikke det er ok at møde en med den baggrund som hun har

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
cokken skrev, for 23 minutter siden:

det hjælper som en ispind i helvede hvis han bliver anklaget , det betyder jo ingenting for hvad der sker når de er sammen

og bagefter , hun har sendt sms , til ham så hun har hans private oplysninger, eller politiet kan finde dem
og det betyder jo heller ikke det er ok at møde en med den baggrund som hun har

 

Helt rigtig også noteret :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jsp skrev, for 3 timer siden:

Jeg har en aftale med en SB, vi har udvekslet tlf.nr. og på den måde fandt jeg FB profil ( måske ikke så pænt at snage), via den profil kom det til mit kendskab at pigen, engang er blevet voldtaget :(, nu er jeg meget tvivl om hun har psyken til dette game, så råd søges !!!!

Et par praktiske ting, hun er 20 (sagen uvedkommende), jeg udleverer hverken SD profil eller tlf. nr, sidst men ikke mindst, jeg er hendes første SD, efter hendes udsagn. Nej jeg er ikke til voldtægtslege. 

Det beror på flickan, så det är svårt att svara generellt. Jag känner till en svensk eskorttjej som hade blivit våldtagen innan hon började sälja sex, men som såg just sexsäljandet som ett sätt att återerövra kontrollen över sin egen kropp och sin egen sexualitet. Men det finns berättelser där istället våldtäkten har lett till att flickan distanserat sig från sin egen kropp, och detta har gjort att hon har kunnat sälja sex ... Med andra ord så är det nog högst individuellt om det är lämpligt att träffa flickan eller inte. Du får nog försöka vara amatörpsykolog och bedöma utifrån hur det känns i samspelet med henne!

Redigeret af Bror Myra

Del dette indlæg


Link til indlæg
jsp skrev, for 2 timer siden:

Ja de overvejelser går jeg også med, hun er jo fascineret af pengene, som alle de andre, så du har ret, kunne tage en snak med hende, uforpligtende, men som du skriver kunne der være en anden der snød hende m betaling etc. det er se før, jeg overvejer tak :) 

Med mindre du har tænkt dig at gifte dig med pigen, så er det jo kun denne ene gang du "redder" hende?

Om du siger nej og hendes næste date er en idiot eller om du siger ja og hendes næste date er en idiot, gør vist ingen forskel.

Jeg tror desværre ikke "bare" at det er at gå i seng med hende og så er alt løst. Man skal vis både være sexolog, psykolog og terapeut for at klare denne sag?

Du skal nok gøre dig klart at det er en stor opgave du kaster dig ud i, en med mange faldgruber.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp

Takker for alle de gode og velmenende råd :)

Jeg tror oprigtigt at hun selv har truffet afgørelsen om et møde eller ej, ved at melde afbud Idag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...