Hop til indhold
Guest jsp

Gode råd søges

Recommended Posts

Guest jsp

Jeg har en aftale med en SB, vi har udvekslet tlf.nr. og på den måde fandt jeg FB profil ( måske ikke så pænt at snage), via den profil kom det til mit kendskab at pigen, engang er blevet voldtaget :(, nu er jeg meget tvivl om hun har psyken til dette game, så råd søges !!!!

Et par praktiske ting, hun er 20 (sagen uvedkommende), jeg udleverer hverken SD profil eller tlf. nr, sidst men ikke mindst, jeg er hendes første SD, efter hendes udsagn. Nej jeg er ikke til voldtægtslege. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

tror desværre du har en pointe, mange af pigerne har oplevet brud og overgreb, som de forsøger at læge på sugardaters

med det modsatte resultat sikkert

prøv at Google sugardating, så kan du læse om en del der er endt med store personlige problemer og psykologbehov , efter det

hold dig væk , og sig det til hende hvorfor , hun gentager sit overgreb i håb om en bedre udgang, denne gang , men det vil

ikke hjælpe, kun gentage overgrebet

tak for sin omtanke , det var sgu rart at høre )))))

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

kan godt følge dig, men venligt spørg hende om det er ok for hende uden at nævne din viden om hende, både inden, løbende og efter.. så du får bekræftet at hun syntes selv det er ok. for den kan blive ubehagelig hvis hun vælger at misbruge dig på det punkt. hun har vel selv lavet en kontakt, tag et billede af den så hvis hun sletter profilen bagefter har du et bevis på den har været der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp

Tak for sagligt råd, havde en aftale Idag, men hun har bedt om udsættelse til imorgen, pga. søvnproblemer :?, har spurgt hende om dette er det rigtige uden at nævne mit kendskab til hendes fortid, hun har stadig ikke svaret, men som den ældste bør jeg nok tage ansvaret, )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
TheMann69 skrev, for 4 minutter siden: