Hop til indhold

Bordel i Odense hærværket ?

Featured Replies

Skrevet

Jeg er idag kørt forbi stedet på Ærenprisvej i Odense, hvor der både er Polske piger og vidst nok også Tina og Donna i Kælderen.....

Men Vinduerne i huset er smadret og ringeklokken revet af....og en nabo råbte efter mig at biksen var lukket......så smuttede jeg igen.....

Hvad er der dog sket der, ved i noget gutter ?

Skrevet

Det lyder mærkeligt. De har lige indrykket en ny annonce herinde for 10 minutter siden, så måske har de fundet et andet sted.

Det er vel næppe politiet der går sådan til værks hvis de lukker et sted.

Skrevet

Måske naboerne er blevet træt af dem. Men kan nu ikke se at det skulle genere nogen. Tror dem der kommer "sådan et sted" nok generelt holder lav profil. Kan måske også være inter krig mellem de forskellige udbydere af "tjenester", men lad os da ikke håbe det.

Skrevet

Altså stedet har i lang tid set lidt ødelagt ud udefra, men det lyder da som om den er hel gal nu. Det er da der Odense Beauties holder til???

Skrevet
  • Author
CPHstuderende skrev, for 2 timer siden:

Altså stedet har i lang tid set lidt ødelagt ud udefra, men det lyder da som om den er hel gal nu. Det er da der Odense Beauties holder til???

Ja, jeg har haft en del gode og nogle få dårlige oplevelser der....Polske piger går man sjældent galt ved :) .....

Redigeret af T.Hansen47

Skrevet

Der er flere ting der tyder på at de er flyttet, så jeg vil prøve at undersøge hvor de er flyttet hen. Pigerne som er der i øjeblikket ser jo ikke værst ud.

Skrevet
Den Lange skrev, for 8 timer siden:

Der er flere ting der tyder på at de er flyttet, så jeg vil prøve at undersøge hvor de er flyttet hen. Pigerne som er der i øjeblikket ser jo ikke værst ud.

Giv lige en melding bagefter. Sophia ser ret fræk ud :)

Skrevet

Sporet peger i retning af "trekantområdet" i Odense SØ, hvor der i forvejen ligger et par steder af lignende karakter. ;-)

Skrevet

Nå, der var jeg åbenbart blevet afsporet lidt. De har lige svaret mig på en privat besked. De ligger stadig i samme område som før, på en af de nærliggende veje.

Skrevet

Giv lige er praj hvis nogen af jer besøger stedet. Jeg har ikke helt bestemt mig endnu. Anmeldelser af Sophia og Charlie findes fra da de var i Herning for nylig. ;-)

Skrevet
Den Lange skrev, for 5 timer siden:

Giv lige er praj hvis nogen af jer besøger stedet. Jeg har ikke helt bestemt mig endnu. Anmeldelser af Sophia og Charlie findes fra da de var i Herning for nylig. ;-)

Har du link? Kan ikke se dem...

Skrevet
CPHstuderende skrev, for 37 minutter siden:

Har du link? Kan ikke se dem...

Som det ses står der mest om Charlie, selv om Sophia ser ud til at være den mest populære.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.