Hop til indhold
T.Hansen47

Bordel i Odense hærværket ?

Recommended Posts

Jeg er idag kørt forbi stedet på Ærenprisvej i Odense, hvor der både er Polske piger og vidst nok også Tina og Donna i Kælderen.....

Men Vinduerne i huset er smadret og ringeklokken revet af....og en nabo råbte efter mig at biksen var lukket......så smuttede jeg igen.....

Hvad er der dog sket der, ved i noget gutter ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder mærkeligt. De har lige indrykket en ny annonce herinde for 10 minutter siden, så måske har de fundet et andet sted.

Det er vel næppe politiet der går sådan til værks hvis de lukker et sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske naboerne er blevet træt af dem. Men kan nu ikke se at det skulle genere nogen. Tror dem der kommer "sådan et sted" nok generelt holder lav profil. Kan måske også være inter krig mellem de forskellige udbydere af "tjenester", men lad os da ikke håbe det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
CPHstuderende skrev, for 2 timer siden:

Altså stedet har i lang tid set lidt ødelagt ud udefra, men det lyder da som om den er hel gal nu. Det er da der Odense Beauties holder til???

Ja, jeg har haft en del gode og nogle få dårlige oplevelser der....Polske piger går man sjældent galt ved :) .....

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er flere ting der tyder på at de er flyttet, så jeg vil prøve at undersøge hvor de er flyttet hen. Pigerne som er der i øjeblikket ser jo ikke værst ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, for 8 timer siden:

Der er flere ting der tyder på at de er flyttet, så jeg vil prøve at undersøge hvor de er flyttet hen. Pigerne som er der i øjeblikket ser jo ikke værst ud.

Giv lige en melding bagefter. Sophia ser ret fræk ud :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå, der var jeg åbenbart blevet afsporet lidt. De har lige svaret mig på en privat besked. De ligger stadig i samme område som før, på en af de nærliggende veje.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Giv lige er praj hvis nogen af jer besøger stedet. Jeg har ikke helt bestemt mig endnu. Anmeldelser af Sophia og Charlie findes fra da de var i Herning for nylig. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, for 5 timer siden:

Giv lige er praj hvis nogen af jer besøger stedet. Jeg har ikke helt bestemt mig endnu. Anmeldelser af Sophia og Charlie findes fra da de var i Herning for nylig. ;-)

Har du link? Kan ikke se dem...

Del dette indlæg


Link til indlæg
CPHstuderende skrev, for 37 minutter siden:

Har du link? Kan ikke se dem...

Som det ses står der mest om Charlie, selv om Sophia ser ud til at være den mest populære.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...