Hop til indhold

Recommended Posts

Godt råd søges. 

En SB som jeg har været sammen med nogle gange har virkeligt brug for min hjælp og får mig til at låne hende 4.000. Hun vil tilbagebetale med vores tid brugt sammen.

Nu er hun så gået i "skjul" og kan ikke kontaktes mere via text, telefon eller andet. Jeg synes naturligvis at det er ufint at gøre imod en person, der indvilligede i at hjælpe hende i "nød". Jeg ved, og det ved hun at jeg ved, hvem hun er, hvor hun bor, osv, og kan sagtens tage fat i hende fysisk eller personer i hendes omgangskreds. 

Hvad forventer jeg mig af hende hvis hun ikke kan eller vil betale? Måske bare lidt ærlighed og en undskyldning og ikke den feje opførsel?

Hvor langt skal jeg gå?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ville nok mene du har været naiv, men nogen gange kan man ikke lade være, nogle af pigerne bliver ikke behandlet særlig godt og har ikke salt til ægget, pga. de skal aflevere pengene til div. "bander" eller andet affald, men kender du hende vil det nok være praktisk at gå til hende hurtigt, inden hun stikker af. du ved hvor hun bor nu, men gør du også om en mdr. eller to. 

Og det er lidt en sørgelig begivenhed at hun ikke overholder sin del af jeres aftale.. krydser finger for hun vender tilbage.. men jeg vil nok efter kort tid kontakte hende omkring det hun skylder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er egentlig i tvivl, men ville det ikke værer ok at nævne profilens navn?

Vi er jo hurtigt fremme med navn og link, så snart en SB snyder os for 200 til en togbillet.

Her er det 4000 kr, pigen kunne jo være igang med samme nummer hos en ny SD?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ny SD skrev, for 3 minutter siden:

Jeg er egentlig i tvivl, men ville det ikke værer ok at nævne profilens navn?

Vi er jo hurtigt fremme med navn og link, så snart en SB snyder os for 200 til en togbillet.

Her er det 4000 kr, pigen kunne jo være igang med samme nummer hos en ny SD?

 

Nej, det vil ikke være ok at nævne hendes profilnavn i den sammenhæng. En ting er sugardatehandlen (ren prostitution), men noget andet er det rent private. Det er en privatsag, om man vil låne andre penge eller ej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Denmand skrev, for 1 time siden:

Godt råd søges. 

En SB som jeg har været sammen med nogle gange har virkeligt brug for min hjælp og får mig til at låne hende 4.000. Hun vil tilbagebetale med vores tid brugt sammen.

Nu er hun så gået i "skjul" og kan ikke kontaktes mere via text, telefon eller andet. Jeg synes naturligvis at det er ufint at gøre imod en person, der indvilligede i at hjælpe hende i "nød". Jeg ved, og det ved hun at jeg ved, hvem hun er, hvor hun bor, osv, og kan sagtens tage fat i hende fysisk eller personer i hendes omgangskreds. 

Hvad forventer jeg mig af hende hvis hun ikke kan eller vil betale? Måske bare lidt ærlighed og en undskyldning og ikke den feje opførsel?

Hvor langt skal jeg gå?

Hej,

Når man indlader sig på at låne penge ud, så er der altid en risiko. Det er mange penge, men det er surt og irreterende, men nok noget man kan forvente vil ske, med mindre man er meget tæt.

Hvis jeg var dig, så ville jeg tage det som dyre lærepenge, anderkende hun var smart - hvis du begynder at tage fat i hende m.m., ved du aldrig hvad hun sætter i gang - for hvem er ellers i hendes omgangkreds?

Uagtet mit råd ikke måske er det du vil høre, så held og lykke. Mon ikek vi alle på den ene elelr anden måde har brændt os :)

mvh

 

/C

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil også starte med at sige du måske nok var lidt naiv i at låne hende penge, på den anden sige hvis du har været sammen med hende flere gange og måske har følt du kender hende lidt så hvorfor ikke, på den anden side vil jeg så sige når du vælger at tag røven på en ved at "stjæle" penge fra en, så må hun jo også være forberedt på at den person vil ha de penge igen, og at man så udgiver hende på nettet.

Var det mig så ja først ville jeg aldrig låne penge til en sb pige men kun mine venner så jeg ved jeg kan stole på, men var det så sket så havde jeg lagt ALT ud om hende på nettet så andre kunne se hvem hun var og hvad hun var for en, om det så er lovligt eller ej det ville jeg skide på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dani skrev, for 2 timer siden:

Nej, det vil ikke være ok at nævne hendes profilnavn i den sammenhæng. En ting er sugardatehandlen (ren prostitution), men noget andet er det rent private. Det er en privatsag, om man vil låne andre penge eller ej.

Det er måske nok en privatsag om man låner penge ud eller ej.

Men når pigen smutter med pengene og ikke holder sin del af aftalen, så gør hun sagen offentlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Morisot

Jeg synes det er dårlig stil overhovedet at omtale/anmelde specifikke SB'ere i et offentligt forum. Til forskel for GP'ere har SB'ere ikke den samme beskyttelse af deres private identitet og kan identificeres på blandt andet billed og ultimativt på navn og adresse efter samkvem. 

Hvis du mener, der er begået lovbrud, må du tage den med politiet. I det konkrete tilfælde har du selvfølgelig ikke en Kinamands chance for at få medhold. Du har frivilligt lånt et beløb til en anden person. Er man ikke i stand til at bevise, at der er begået et lovbrud i et privat mellemværende, har man selvfølgelig ingen ret til at hænge private personer ud i et offentligt forum. Det ville jo være at åbne en sluse for potentielt misbrug.

Så lad det blot være en lærestreg og generelt kan man vel kun anbefale at man tænker med det rigtige hoved også når det drejer sig om sex

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Denmand skrev, for 7 timer siden:

En SB som jeg har været sammen med nogle gange har virkeligt brug for min hjælp og får mig til at låne hende 4.000. Hun vil tilbagebetale med vores tid brugt sammen.

Nu er hun så gået i "skjul" og kan og kan ikke kontaktes mere via text, telefon eller andet

Du ved hvad hun hedder og hvor hun bor.

Hvad med at sende et pænt alm. brev og spørg hende om hun er OK, siden du ikke kan kontakte hende - vis hende at du bekymrer dig om hende. Skriv til hende at de kr. 4000,- skal hun ikke tænke på, men du vil bare gerne høre om hun er OK. Bare så hun lige får lidt dårlig samvittighed, men også at man godt kan bekymre sig om andre menneskers ve og vel uden at der behøver være penge indblandet.

Giv hende så lidt tid til at reagere, inden du advarer mod hendes SBprofil og fortæller lidt mere om hvordan du er blevet bondefanget, så andre kan tage ved lære af den ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis hun kommer fra Slagelse og læser/læst til sygeplejerske uddannelsen, som har store HH silikone bryster, som har to børn og deler sit mellemnavn med en kendt dansk landsholdsangriber fra 80'erne...så lån hende aldrig penge. Kvinden er fuld af løgnehistorier....hun prøvede et samme nummer omkring at blive smidt ud af sit hus og havde brug for depositum...jeg lugtede lunten...og bad hende ordne sin sag før hun henvendte til mig igen... jeg hørte aldrig fra hende igen... 

Jeg har ikke nævnt en SB ved navn...men beskrevet andre punkter, der bør være nok til man kan genkende faresignalerne...jeg har haft skrevet til SB support, og de kunne verificere at vedkommende havde et sjovt mønster på deres site. Hendes hotmail hed vist noget med simba...

Del dette indlæg


Link til indlæg

har prøvet det samme men med 1000 i forskud, efter 4 måske 5 møder, og så hørte jeg ikke mere

har skrevet til hende på fb men intet svar , har nu aldrig tænkt på at offentliggøre hendes navn eller andet , det syntes jeg er at

gøre ondt værre , og sikkert uden at jeg får noget ud af det

privat gæld er næsten uinddriveligt , og politiet kan ikke hjælpe, hvis du har betalt med mobile pay, kan du få pbs til at tage

pengene retur, men så skal du sige det var for en vare du havde bestilt

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Morisot skrev, for 6 timer siden:

Jeg synes det er dårlig stil overhovedet at omtale/anmelde specifikke SB'ere i et offentligt forum. Til forskel for GP'ere har SB'ere ikke den samme beskyttelse af deres private identitet og kan identificeres på blandt andet billed og ultimativt på navn og adresse efter samkvem. 

Hvis du mener, der er begået lovbrud, må du tage den med politiet. I det konkrete tilfælde har du selvfølgelig ikke en Kinamands chance for at få medhold. Du har frivilligt lånt et beløb til en anden person. Er man ikke i stand til at bevise, at der er begået et lovbrud i et privat mellemværende, har man selvfølgelig ingen ret til at hænge private personer ud i et offentligt forum. Det ville jo være at åbne en sluse for potentielt misbrug.

Så lad det blot være en lærestreg og generelt kan man vel kun anbefale at man tænker med det rigtige hoved også når det drejer sig om sex

 

Men pigerne ved jo vi ikke tænker med det rigtige hoved når det gælder lyst, det er grundreglen for kvinder vi kan bare ikke lade være. ellers er der vel hellere ingen af os der er villige til betale 1-2.000kr for et knald, hvis man tænker over det er det også komplet tyveri. men vi gør det alligevel er det fordi vi bruger hovedet. At spørge til råds uanset om det kaldes det ene eller andet (jeg ved ikke hvad de forkortelser står for og er også ligeglad), så jo endelig er det ok at spørge andre hvad de har erfaret. men at snakke om juraen og lovbrud i dette forum er måske lidt langt ude for det meste af det som foregår i dette forum er nok ikke lovligt generelt.

Og er absolut ikke enig med Jensvinet at man "bare" skal ignorere de 4000kr. han har lånt ud. Jeg ved ikke på sjælland men her i jylland hvor jeg bor er 4000kr mange penge. og noget man ikke bare glemmer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for jeres synspunkter. Det virker som om der er en overvægt af kontakt / konfronter / opsøg hende, og det vil jeg forsøge. Hun svarer ikke på sms, telefon og Messenger og håber nok, at jeg bare forsvinder. Det kunne jeg også bare gøre, men når jeg gør hende en tjeneste er det mindste hun kunne gøre da bare at sige, at hun ikke kan betale mig tilbage. Det ville jeg da ha' forståelse for. Kunne aldrig finde på at offentliggøre noget om hende eller udsætte hende for fare for at blive "afsløret".

Til historien som er lang hører, at hun faktisk lukkede ned for mig 1 gang først. Så fangede jeg hende på Messenger og spurgte hvad der skete. Jamen, det var hun også ked af osv. men jeg ville da helt sikkert få mine penge tilbage, når hun kunne betale. Så mødtes vi et par gange, hvor vi bare kørte en tur sammen og snakkede lidt, og jeg har aldrig presset hende for en afbetalingsplan. Jeg var egentlig bare glad for at vi kunne ses igen - omend at det var uden noget seksuelt. Det betød mindre for mig. Vi havde været på hotelturen 5 gange, men hun havde fået en kæreste, og jeg respekterer fuldt ud, at hun ikke vil cheate ham.

Så har hun pludseligt lukket ned for mig igen, og det provokerer mig helt vildt. Jeg har behandlet hende super pænt, lånt hende penge, ædt hendes brudte løfter og gav hende faktisk også en gave, da hun efterfølgende blev student, og så det her...

Hun må simpelthen lære at det gør man bare ikke.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Jeg er personligt helt på linje med Jernsvinet - faktisk må jeg indrømme at selve titlen på tråden får det til at vende sig lidt i mig. Hævn er sådan en grim ting, at vi burde generelt være hævet over det. Ideen om at der konstant er et regnestykke i alle relationer, som helst skal gå i nul eller til ens egen fordel er ret håbløs, og giver en del flere bekymringer end glæder. 

Æd den, send hende et brev så hun kan se hvad anstændige mennesker med selvrespekt gør (uden at prædike). Tror som sådan heller ikke den er nogen grund til at udstille eller advare, det lyder som en relation der er gået galt (der kan være mange grunde), ikke som en pige der er ude på at snyde folk generelt eller køre en scam der kan ramme andre.

Det er virkeligt ærgerligt det der er sket for dig, jeg kan sagtens sympatisere med din frustration. Men jeg sidder med en fornemmelse af at der ligger mere bag, end at hun bare ville snyde dig for 4.000, det kunne hun formenligt have gjort nemmere end det du beskriver hun har gjort.

Redigeret af Sparkster
At formulere sig, så det giver mening :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hør her. Hun har givet mig de fedeste fem seksuelle oplevelser i mit liv. 19 år og en krop to die for. Jeg skylder hende kun tak. De 4.000 er fuldstændigt ligegyldige i denne sammenhæng.

Jeg er bare frustreret over at hun ditcher mig igen efter jeg hjalp hende, men er egentligt nok mest ked af ikke at kunne møde hende uformelt af og til.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Okay - med den fortolkning af dit første indlæg, så må du da også indrømme at titlen er ret skæv ;)

Kan godt forstå det er ærgerligt, små frustrerende osv. Men du spørger hvor langt du skal gå - her vil jeg blot sige; ikke længere...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et gammelt ordsprog jeg fik fra min farfar, som var bankdirektør, lyder oversat til dansk : "Lån aldrig mere ud, end du kan tåle at miste." (Og damn hvor jeg idag ønsker at Amagerbankens direktører havde stået i lære hos ham...)

i det her tilfælde, kan jeg forstå at det som sådan ikke er pengene, men mere den brudte tillid, og det "venskab" du følte I havde, som er mistet., der gnaver dig. Sm jeg ser det, så har du følgende options :

A ) glem pengene, og glem hende. Du var hendes sugar daddy, og ikke hendes ven. Tag det pekuniære tab, og vær glad for at det ikke kostede dig mere, økonomisk og følelsesmæssigt.

B ) erkend for dig selv at du var mere en sugardaddy/cashcow, end en ven, og såfremt du vil have pengene igen, så er du nødt til at konfrontere hende, medbringende et gældsbrev (standard formularer, kan nok downloades et eller andet sted på nettet), som du må forsøge at få hende til at underskrive - husk at få vitterlighedsvidner, så det bliver et juridisk gyldigt dokument, såfremt du vil indrage beløbet via retslige tiltag på et tidspunkt. Lad være med at være truende, eller på anden måde uhøflig, hvis du konfronterer hende. Bar sørg for at du har et dokument hvor hun erkender at have lånt beløbet af dig, og at hun har til hensigt at betale pengene tilbage.

Vælger du option B, så vær klar over at du nok aldrig får et venskabsforhold med hende. Vælger du option A, så lad være med at prøve at genoptage forbindelsen, selv på et venskabeligt plan - det er som nytårsaften : Gå ikke tilbage til en fuser.

 

/ Francois

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Denmand skrev, den 18/8/2016 at 21:21:

Hun må simpelthen lære at det gør man bare ikke.

Tror jeg ikke du kommer så langt med -  men du kan jo selv tage ved lære og lade være med at låne penge ud: Husk at det altid er dem, du er allermest flink overfor, der tager dig i røven.

Find en ny sugarbaby eller besøg en alm. glædespige eller 2 og få det lidt på afstand. Er jeg blevet for forelsket i en glædespige - så er det ud at finde en anden at gnubbes med. Er jeg blevet hustlet af en glædespige - så er det ud at finde en anden til at tage trykket. Kort sagt - ødelæg ikke dit liv, ved at spilde mere krudt på den sut ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

"Den nemmeste måde at komme over en pige på, er at komme i en ny"

 - Sparkster ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for råd. Det endte med at jeg lagde en besked på hendes svarer, der var lidt direkte. Så vendte hun tilbage og sagde at hun ikke kunne "det her" mere. Hvilket jeg naturligvis accepterer. Nu har vi en middagsaftale og det er jeg sådan set glad for. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Denmand skrev, for 6 timer siden:

Tak for råd. Det endte med at jeg lagde en besked på hendes svarer, der var lidt direkte. Så vendte hun tilbage og sagde at hun ikke kunne "det her" mere. Hvilket jeg naturligvis accepterer. Nu har vi en middagsaftale og det er jeg sådan set glad for. :) 

Lyder som en god løsning - og tyder på hun alligevel har lidt dårlig samvittighed. Håber du vender tilbage og kommer med lidt up-date.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...