Hop til indhold
kop

bande kræver beskyttelses penge

Recommended Posts

Idag fik jeg at vide at thai klinikker betaler til muslimske bande for beskyttelse. Det er i København.

Nogen der ved hvordan man kommer det livs uden at blive myrdet eller få butikken ødelagt? Det ville være godt hvis ejeren slap for at betale disse værdiløse parasiter.

Hvis man melder det til politiet, hvad ville politiet gøre? Ville de fokusere på bande kriminalitet eller vil de gå efter kvinderne i klinikken også?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det har altid været et problem, førhen var det rockerne som tog pengene i dag er det perkerne, fordi vores egne rocker er blevet kyllinger... og melder stederne de skiderikkerne så ryger de også selv, det er også derfor de gør det pis.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest piraten

betaler man dem er man snot dumme,så hænger de i saksen, har selv et sted, og ville hellere dreje nøglen end betale andre,jeg kommer jo heller ikke og æder gratis pizza i deres butik..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det skal selvfølgelig meldes til politiet! Hvis forholdene på klinikken ellers er i orden, dvs. pigerne er registreret og har lovligt ophold her i landet, så er det myndighedernes pligt at sætte sådan nogen typer bag tremmer:x

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest farvel25
piraten skrev, for 5 timer siden:

betaler man dem er man snot dumme,så hænger de i saksen, har selv et sted, og ville hellere dreje nøglen end betale andre,jeg kommer jo heller ikke og æder gratis pizza i deres butik..

wow piraten..... har du dit eget sted..... fuck du er sej vil du ikke fortälle hele eroguide,hvordan man har sit eget sted... vil gerne ha mit eget så vil du ikke starte mig op... evt send en pm

Del dette indlæg


Link til indlæg
farvel25 skrev, 1 time siden:

wow piraten..... har du dit eget sted..... fuck du er sej vil du ikke fortälle hele eroguide,hvordan man har sit eget sted... vil gerne ha mit eget så vil du ikke starte mig op... evt send en pm

Tror han mener at han har en almindelig butik eller forretning et sted - og så er det nok Niels Brock, du skal have fat i :P

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 37 minutter siden:

Tror han mener at han har en almindelig butik eller forretning et sted - og så er det nok Niels Brock, du skal have fat i :P

Nope, læse her:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Hvis stedet har orden i sagerne, så Politiet med det samme...

Der er en stigende tendens til at div bander ( anden etnisk herkomst ) presser klinikker og sågar også privat/diskret pigerne. Umiddelbart er det kun Fyn/Jylland pt....men den slags har en tendens til at vokse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Der er kun en vej frem, som Helena på Aaboulevarden gjorde, video optagelse, det gav to år, siden flyttede hun, video og lyddokumentation, og vær registreret og alt det der, pengeafpressere stopper aldrig, og det blir værre og værre, særligt perkerbanderne er storsleme.......og vores egne rockere er ikke meget bedre...eller værre......anmeld anmeld, og atter anmeld....til politi...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Det har intet med race eller kultur at gøre - men det at tage noget uden at yde noget, det er det laveste af det laveste... så om det er Rockere eller "Perkere" er vel et fedt, de er lige store idioter alle sammen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg mener også at man bør gå til politiet uanset om man nu selv skulle have et eller andet i klemme i forhold til ordensmagten eller ej, hellere tage skidtet i opløbet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...